ФорумОбговорення скаргПлатіж не оброблено + служба підтримки недоступна

Платіж не оброблено + служба підтримки недоступна

1 місяць тому від redbullmo
|
654 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
1 місяць тому

Я чекав понад 3 тижні на 2x 500 євро, на виплату яких потрібно 3-5 робочих днів.

Мова йде про онлайн казино WilliamHill.

Іноді виплата може бути відкладена, але це не проблема. Але я чекаю з 30 липня, тобто 15 робочих днів.

Ось чому я намагаюся зв’язатися зі службою обслуговування клієнтів.

На 2 тижні. Я перебуваю в черзі LiveChat принаймні 30 хвилин щодня, і, очевидно, я завжди наступний у черзі (я ще не пройшов після 15 спроб).

Я постійно надсилаю електронні листи зі своїми занепокоєннями, і, окрім автоматичного електронного листа, який повідомляє, що це буде «вирішено негайно», я не отримую ЖОДНОЇ відповіді, не кажучи вже про будь-яку інформацію.

І номер телефону теж не додзвонився.


Що мені робити? WilliamHill винен мені 1000 євро, і я відчуваю, що нічого не можу зробити. Інакше я найму адвоката, якщо до цього дійде.


Будь ласка, допоможіть.


Велике спасибі та щирі побажання.

Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
redbullmo
1 місяць тому

привіт

Щоб не відставати від вас, ми говоримо про William Hill Casino чи William Hill Casino Club?

file

У будь-якому випадку, я вважаю, що краще було б подати скаргу; потім буде час для подробиць, і я не хочу напружувати вас ще більше зараз.

Почніть із цього зеленого посилання 👈. Перегляньте початкову серію запитань, а потім запишіть усе, що стосується цього питання. Незабаром після цього скаргу буде перевірено та розглянуто.

Ви можете це зробити, будь ласка?


Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Це "Казино WilliamHill". Добре, чудово, я це зроблю!

Ця кампанія коштуватиме мені щось?

Автоматичний переклад.
redbullmo
1 місяць тому

О, я забув згадати - скарги завжди безкоштовні! Вам не потрібно про це хвилюватися. Я радий, що ви вже подали один.

Будемо сподіватися, що команда підтримки казино скоро збереться та вирішить проблему вашої затримки.

Чи не могли б ви тримати нас в курсі подій, будь ласка?


Змінено автором 1 місяць тому
Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Звичайно, я повідомлю вам, якщо це дурне казино нарешті виплатить!

Чи можу я запитати, чого можна досягти скаргою? А точніше, що ви можете зробити, щоб казино звернуло увагу?

Або які наслідки для казино? Абсолютно обурливо не зв’язуватися з вами протягом місяця і не виплачувати велику суму грошей, хоча депозит ніколи не є проблемою.


Автоматичний переклад.
redbullmo
1 місяць тому

Дякую за це. Ми обов'язково будемо чекати, щоб дізнатися всі новини.

Щоб відповісти на ваше запитання, подавши скаргу, ви зможете отримати кращі шанси отримати свій виграш, коли наша команда зі скарг зв’яжеться з представником казино та розслідує справу. Звичайно, має бути певне бажання сайту казино спілкуватися з нашою командою, щоб вирішити все, і, сподіваюся, ми зможемо знайти найкраще вирішення вашої справи.

Щоразу, коли казино не може вирішити проблему або не спілкується, вони отримають за це чорні бали, що негативно вплине на рейтинг казино.

Щоб прочитати все про наш центр вирішення проблем, перейдіть за цим посиланням , де ви знайдете всю інформацію.

Ми чекатимемо всіх оновлень щодо вашої справи.

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Гаразд Дуже дякую за корисну інформацію!

То я буду проінформований, якщо щось трапиться?

Що ж, казино має заплатити гроші, це цілком зрозуміло в моїх очах. Питання лише в тому, скільки часу я маю їм дати, перш ніж я особисто звернуся до суду.

Це просто неймовірне нахабство, що компанія взагалі може дозволити собі щось подібне.

З повагою

Моріц

Автоматичний переклад.
redbullmo
1 місяць тому

Наразі я бачу, що ми чекаємо, що Крістіна вам відповість, тому зараз так, вас повідомлять, коли ви отримаєте іншу відповідь. Коли питання буде розглянуто з нашого боку, ваша справа буде передана розв’язувачу, який зв’яжеться з казино. Тож побачимо, чи вдасться нам.

Я б також почекав і подивився, як розвиватиметься скарга, і якщо це не допоможе, а казино не співпрацює, я б перейшов до наступного кроку, який ви описуєте, судового позову. Якщо для вас це того варте.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого