Я чекав понад 3 тижні на 2x 500 євро, на виплату яких потрібно 3-5 робочих днів.
Мова йде про онлайн казино WilliamHill.
Іноді виплата може бути відкладена, але це не проблема. Але я чекаю з 30 липня, тобто 15 робочих днів.
Ось чому я намагаюся зв’язатися зі службою обслуговування клієнтів.
На 2 тижні. Я перебуваю в черзі LiveChat принаймні 30 хвилин щодня, і, очевидно, я завжди наступний у черзі (я ще не пройшов після 15 спроб).
Я постійно надсилаю електронні листи зі своїми занепокоєннями, і, окрім автоматичного електронного листа, який повідомляє, що це буде «вирішено негайно», я не отримую ЖОДНОЇ відповіді, не кажучи вже про будь-яку інформацію.
І номер телефону теж не додзвонився.
Що мені робити? WilliamHill винен мені 1000 євро, і я відчуваю, що нічого не можу зробити. Інакше я найму адвоката, якщо до цього дійде.
Будь ласка, допоможіть.
Велике спасибі та щирі побажання.
I have been waiting for over 3 weeks for 2x 500€, which supposedly take 3-5 working days to be paid out.
We are talking about WilliamHill Online Casino.
A payout can sometimes be delayed, but that's not a problem. But I've been waiting since July 30th, so 15 working days.
That's why I'm trying to reach customer service.
For 2 weeks. I'm in the LiveChat queue for at least 30 minutes every day and I'm apparently always next in line (I haven't gotten through yet after 15 attempts).
I keep sending emails with my concerns and apart from an automated email telling me that it will be 'taken care of immediately', I get absolutely NO response, let alone any information.
And the phone number cannot be reached either.
What should I do? WilliamHill owes me €1000 and I feel like there is nothing I can do. Otherwise, I will get a lawyer if it comes to that.
Please help.
Many thanks and kind regards.
Ich warte seit über 3 Wochen auf 2x 500€, welche per Auszahlung angeblich 3-5 Werktage dauern.
Wir reden hier von WilliamHill Online Casino.
Eine Auszahlung kann sich mal verzögern, das ist ja kein Problem. Aber ich warte nun seit 30.Juli, also 15 Werktagen darauf.
Darum versuche ich auch den Kundendienst zu erreichen.
Seit 2 Wochen. Im LiveChat bin ich täglich mind. 30min. in der Warteschlange und bin angeblich immer der nächste in der Warteschlange (bis heute nach 15 Versuchen noch nicht durchgekommen).
Ich schicke immer wieder ein E-Mail mit meinem Anliegen hin und bekomme ausser einer automatischen Mail, in der mir gesagt wird es wird sich ‚umgehend darum gekümmert‘ , absolut KEINE Antwort geschweige denn Auskunft.
Und auch bei der Telefonnummer gibt es kein Erreichen.
Was soll ich tun? WilliamHill schuldet mir 1000€ und ich kann gefühlt nichts machen. Werde mir ansonsten einen Anwalt zulegen, wenn es darauf hinausgeht.
Bitte um Hilfe.
Vielen Dank und Liebe Grüße.