Привіт, не могли б ви сказати мені, що це за казино? Крім того, як довго було відкладено ваше вилучення? Я припускаю, що ви запитували, чому це так? Ще одне запитання, вибачте, їх так багато, але ви вже верифікувалися в казино?
Hi, could you tell me what casino it is ? Also how long has your withdrawal been delayed ? I assume you were asking why that is ? One more question, sorry there are so many but have you already verified in the casino ?
Моє відкликання обробляється. Тож я зв’яжуся з вами, якщо у мене виникнуть проблеми, дякую. Я повернуся до вас
My withdrawal is being processed. So I'll get back to you if I have problems, thanks. I'll get back to you
Mitt uttag den är under behandling. Så jag återkommer om jag får problem tack.jag hör av mig till dig
Добре, тоді не могли б ви хоча б згадати про казино? 🙂
Okay then, and could you at least mention the casino ? 🙂
Привіт, мій друже. Казино називається hitnspin. Мої документи перевіряються, тому ми можемо почекати, будь ласка. Скажіть, будь ласка, що ви думаєте про це казино
Hello my friend. Casino is called hitnspin. My papers they are under verification so we can wait please. Tell me what you think about this Casino please
Hej min vän. Casino heter hitnspin. Mina papper de är under verifiering så vi kan avvakta snälla. Berätta för mig vad du tycker om denna Casino tack
Хайро, не могли б ви надати нам орган, відповідальний за ці ігрові компанії
Jairo, could you provide us with the body responsible for these gaming companies
Jairo, você poderia nos fornecer o órgão responsável por essas empresas de jogos
Які документи ви хочете отримати? Casino все ще обробляє мої документи. Нам доведеться почекати і подивитись
What are the documents you want.casino is still processing my papers. We'll have to wait and see thanks
Vad är det för dokument du vill ha.casino behandlar mina papper fortfarande. Vi får vänta och avvakta tack
Привіт, мій друже. Казино називається hitnspin. Мої документи перевіряються, тому ми можемо почекати, будь ласка. Скажіть, будь ласка, що ви думаєте про це казино
Hello my friend. Casino is called hitnspin. My papers they are under verification so we can wait please. Tell me what you think about this Casino please
Hej min vän. Casino heter hitnspin. Mina papper de är under verifiering så vi kan avvakta snälla. Berätta för mig vad du tycker om denna Casino tack
Звичайно, тож коли перевірка закінчиться, повідомте мені, як усе пройшло.
Що стосується самого казино, ви можете подивитися самі. Він має найбільший можливий індекс безпеки , тому я б сказав, що це перший хороший знак. Якщо щось було, то зі скаргами намагаються займатися, це другий хороший показник. Тому я б сказав, що це був непоганий вибір, і я твердо вірю, що все пройде гладко.
Почекаю, як все розвиватиметься.
Sure, so when the verification is over let me know how it went.
Regarding the casino itself, you can take a look for yourself. It's got the biggest possible safety index it can get, so I'd say that's the first good sign. If there was something, they try to deal with complaints, which is a second good indicator. So I would say it was not a bad choice and I firmly believe that everything will go smoothly.
I'll wait to see how it all develops.
Гей, якщо ви маєте на увазі відповідальну ліцензію, згідно з нашим оглядом, наразі це Curacao Antillephone NV (ANT) .
Якщо натиснути на зелені літери, то також можна прочитати інформацію про цю ліцензію.
У будь-якому випадку, чому ви запитуєте, чи маєте ви досвід роботи з ними чи зараз маєте справу з чимось?
Hey, if you mean the license that is responsible, according to our review it is currently- Curacao Antillephone N.V. (ANT).
If you click on the green letters, you can also read the information about this license.
Anyway, why do you ask, do you have any experience with them or are you currently dealing with something ?
Дякую за допомогу. Я дам вам знати, якщо щось буде
Thanks for the help. I'll let you know if there's anything
Tack för hjälpen. Jag hör av mig om det är nånting
Будь ласка, я з нетерпінням чекаю хороших новин. 🙂
You're welcome, I'll look forward hopefully, for the good news. 🙂
Чи можете ви мені допомогти, якщо вони зіпсуються. Тому що все відбувалося законно. Вони вимагали додаткові документи, і я надіслав усі документи. Мені сказали почекати кілька днів, щоб отримати відповідь
Can you help me if they mess up. Because everything happened legally. They requested additional documents and I have sent all the documents. They told me to wait a few days to get an answer
Kan du hjälpa mig om de krånglar. För att allt gick lagligt till. De begärde ytterligare dokument och jag har skickat alla dokument. De så att jag får vänta några dagar för att få svar
Звичайно, ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з KYC і процесом виведення коштів, тож якщо нічого не зміниться, і ви все одно не пройдете цей процес, ви можете зв’язатися з нами, і наша команда спробує допомогти вам якнайкраще.
Тому ми будемо тут для вас. 😉
Of course, we give casinos 14 days to sort out the KYC and withdrawal process, so if nothing changes and you still don't get through this process, you can contact us and our team will try to help you as best they can.
So we'll be here for you. 😉
Ось для цього ми тут, чекаю на оновлення. 😊
That's what we're here for, I'll wait for an update. 😊
Я маю отримати від них майже 1000 реалів
I have almost 1000 reais to receive from them
Tenho quase 1000 reais a receber deles
Привіт, я не дуже розумію, що ти маєш на увазі.
Hi, I don't really understand what you mean.
Hej jag förstår inte riktigt vad du menar.
Як довго ви чекали свого вилучення тут? Вам сказали, чому у вас ще немає грошей? Вам уже вдалося там успішно верифікуватися?
Дайте мені знати, де ви знаходитесь у вашій ситуації.
How long have you been waiting for your withdrawal here ? Have you been told why you don't have the money yet ? Have you managed to successfully verify there already ?
Let me know where you stand in your situation.
Ну, я маю на увазі те, що коли ви сказали, що це добре, тому ми тут, щоб покращити навіть складну ситуацію на форумі. І, звісно, я почекаю, що скаже казино про надіслані вами документи. 👍
Well, what I mean is that when you said it's kind, that's why we're here, to make even a tough situation on the forum better. And of course I'll wait to see what the casino has to say about the documents you sent. 👍
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.