Це найбільша помилка мого життя 🙁.
It's the biggest mistake of my life 🙁.
Je to masakr největší chyba v mém životě 🙁.
Я б почав зі скарги до органу ліцензування, який ліцензував казино. В даному випадку Кюрасао. Проте я все одно подав би до нас скаргу і, якщо потрібно, ми порадимо, як правильно звернутися до органу ліцензування, якщо не зможемо допомогти. Скарги тут:
https://casino.guru/complaints/create
Я не можу уявити, що вам доведеться сидіти і чекати 14-30 днів на дзвінок по Skype зараз, повне обурення.
I would start with a complaint to the licensing authority that licensed the casino. In this case, Curacao. However, I would still file a complaint with us and, if necessary, we would advise how to properly contact the licensing authority if we could not help. Complaints are here:
https://casino.guru/complaints/create
I can't imagine you having to sit and wait 14-30 days for a Skype call now, utter outrage.
Já bych začala stížností na licenční autoritě, která poskytla kasínu licenci. V tomto případě tedy Curacao. Nicméně i tak bych podala stížnost u nás a v případě potřeby poradíme jak správně kontaktovat licenční autoritu, pokud bychom nemohli pomoci my. Stížnosti jsou zde:
https://casino.guru/complaints/create
Nedokáži jsi představit, že teď máte sedět a čekat 14-30dní na Skype hovor, naprostá nehoráznost.
Що я порушив усі бонусні бали і з цієї причини вони заблокували мій рахунок, а у вас їх 30 тисяч?
That I violated all the bonus points and for that reason they blocked my account and you have 30 thousand of them?
Že prý jsem porušil všechny body bonusu a z toho důvodu mi zablokovali účet a nich 30tisic.co máte vy?
Усі. Я хотів зняти суму з ігрового рахунку, а потім ці здогадки і виправдання .. Онлайн-чат не зміг запитати у менеджера, чому вони заморозили мій рахунок і все ще навколо. Про якісь порушення бонусів я не знаю, а може й ні. Я хотів би їх якось покарати.
All of them. I wanted to withdraw the amount from the game account and then these guesses and excuses .. Online chat unable to ask the manager why they frozen my account and still around. I don't know about any bonus violations and maybe it's not. I'd like to punish them somehow.
Prý všechny. Chtěl jsem vybrat částku z herního účtu a pak tyto dohady a výmluvy.. On line chat neschopný, že se musejí zeptat managera proč mi zmrazili účet a stále dokola. O žádném porušení bonusu nevím a snad to ani nejde. Rád bych je nějak potrestal.
Напевно, буде важко, якщо у них не буде чеської ліцензії та зареєстрованого офісу десь на Кіпрі, важко сказати, чи могли б чеські суди щось з цим зробити.
It will probably be difficult if they do not have a Czech license and their registered office somewhere in Cyprus, it is difficult to say whether the Czech courts would be able to do anything about it.
To bude asi těžké když nemají českou licenci a sídlo někde na Kypru, těžko říct zda by na to české soudy něco zmohly
Ну, мовляв, раніше менеджер не встиг, тож я мушу чекати до 18.6. До того, як він подзвонить мені по скайпу, хоча я не знаю, чому мені так, коли я вже надіслав селфі з усіма документами, що само по собі дивно, але хай буде крайнє, навіть якщо він дзвонить мені в Skype, щоб додатково перевірити та повторно надіслати документ, тому нібито знадобиться ще від 14 до 30 днів, перш ніж він заморозиться, як я, просто у мене все ще є 10 000, які я вклав туди і зробив 3 ставки в режимі реального часу, 2 вийшли і 1 не зробили, тому я не розумію, чого вони хочуть чи хочуть на тій самій кількості.
Well, allegedly the manager didn't have time before, so I have to wait until 18.6. Before he calls me on Skype, even though I don't know why I should be so, when I've already sent a selfie with all the documents, which is strange in itself, but let it be, extreme, even if he calls me on Skype to further verify and resubmit the document so it allegedly takes another 14 to 30 days before it freezes like me, it's just that I still have the 10,000 there that I put in there and made 3 live bets, 2 came out and 1 didn't, so I don't understand what they want or wanted at the same number.
No údajně manažer neměl dříve čas, takže musím čekat do 18.6. Než mi zavolá na Skype i když důvod proč to tak má být neznám, když už jsem poslal selfii se všemi doklady což je samo o sobe divne ale budiž, extrem je ze i když mi zavolá na ten Skype k dalšímu ověření a znovu předložení dokladu tak trvá údajně dalších 14 až 30 dnů než to odmrazi jako mě jde jen o to ze tam mam stále těch 10000 které jsem tam vložil a udělal 3 live sázky 2 vyšli a 1 ne takže jsem na stejném čísle vůbec nechápu o co jim jde nebo šlo.
Я чекаю їхніх інших безглуздих запитів, з якими зв’яжеться Skype, а потім ті 30 днів до того, як він заморозиться, якщо цього не станеться, вони обов’язково почнуть захищатися.
I'll wait for their other nonsensical requests that Skype contact and then those 30 days before it freezes, if that doesn't happen, they'll definitely start defending themselves.
Já počkám na ty jejich další nesmyslné požadavky ten Skype kontakt a pak těch 30 dnů než to odmrazi pokud k tomu nedojde tak se určitě začnu bránit.
Тому не розраховуйте на це. Я був у Skype, у паперах і селфі так само, але вони все одно вас не підведуть.
So don't count on it. I've been on Skype and papers and selfies the same way, but they won't let you down anyway.
Tak s tím nepočítejte. Byl jsem na tom stejně Skype a doklady a selfii, ale stejně vám to neodmrazi.
Я чекаю їхніх інших безглуздих запитів, з якими зв’яжеться Skype, а потім ті 30 днів до того, як він заморозиться, якщо цього не станеться, вони обов’язково почнуть захищатися.
I'll wait for their other nonsensical requests that Skype contact and then those 30 days before it freezes, if that doesn't happen, they'll definitely start defending themselves.
Já počkám na ty jejich další nesmyslné požadavky ten Skype kontakt a pak těch 30 dnů než to odmrazi pokud k tomu nedojde tak se určitě začnu bránit.
Я не думаю, що це ваш обов’язок так чекати. Сам факт того, що перевірка Skype непропорційно затримується, є досить несправедливим.
Я пропоную звернутися до органу ліцензування, а не до чеського суду. В даному випадку, на жаль, Antiillephone.
Додаю валідатор ліцензії:
https://bit.ly/3NpJeH3 та електронний лист до влади: complaints@antilphone.com
На жаль, я не можу сказати, що є великі шанси, що орган розглянуть вашу скаргу.
I don't think it's your duty to wait like that. The mere fact that Skype verification is disproportionately delayed is quite unfair.
I suggest contacting the licensing authority rather than the Czech court. In this case, unfortunately, Antillephone.
I enclose a license validator:
https://bit.ly/3NpJeH3 and email to authority: complaints@antilphone.com
Unfortunately, I cannot say that there is a good chance that the authority will deal with your complaint.
Nemyslím, si že je tvojí povinností takhle čekat. Už jen fakt, že Skype verifikace je neúměrně pozdržena je dost nefér.
Navrhuji spíše než na český soud, obrátit se na licenční autoritu. V tomto případě bohužel Antillephone.
Přikládám validátor licence:
https://bit.ly/3NpJeH3 a email na autoritu: complaints@antilphone.com
Nemohu bohužel říci, že by byla velká šance, že se autorita bude vaší stížností zabývat.
Усі. Я хотів зняти суму з ігрового рахунку, а потім ці здогадки і виправдання .. Онлайн-чат не зміг запитати у менеджера, чому вони заморозили мій рахунок і все ще навколо. Про якісь порушення бонусів я не знаю, а може й ні. Я хотів би їх якось покарати.
All of them. I wanted to withdraw the amount from the game account and then these guesses and excuses .. Online chat unable to ask the manager why they frozen my account and still around. I don't know about any bonus violations and maybe it's not. I'd like to punish them somehow.
Prý všechny. Chtěl jsem vybrat částku z herního účtu a pak tyto dohady a výmluvy.. On line chat neschopný, že se musejí zeptat managera proč mi zmrazili účet a stále dokola. O žádném porušení bonusu nevím a snad to ani nejde. Rád bych je nějak potrestal.
У мене склалося враження, що як підставу для блокування вам дали порушення правил. Хіба це не було так?
I had the impression that as a reason for blocking you were given broken rules. Wasn't that so?
Já jsem měla dojem, ža jako důvod blokace Vám uvedli porušené pravidel. Nebylo to tak?
Дякую, все-таки спробую, як то кажуть дурниці платні і це було, щоб зробити рахунок. У всякому разі, я не порушував жодних умов, жодного бонусу, нічого, я зазвичай клав 10 000 на свій рахунок і робив близько 3 ставок, тому я не розумію, чому вони це зрадили, а для інших, коли вони перевірили мене самостійно, вони не бачили Скії, тож не можуть так людей грабувати, правда? Їм нема чим виправдовуватися.
Thanks, anyway, I'll try, as they say nonsense is paid and it was there to make an account. Anyway, I didn't break any conditions, no bonus, nothing, I normally put 10,000 in my account and made about 3 bets, so I don't understand why they betrayed it and for others, when they checked me on their own, they didn't see Skyia, so they can't rob people like that, can they? They have nothing to justify.
Děkuji, každopádně to zkusím, jak se říká za blbost se platí a to byla si tam účet udělat. Každopádně jsem neporušil žádné podmínky, žádný bonus nic, normálně jsem si vložil na účet 10 tisíc a udělal asi 3 sázky takže nechápu vůbec proč to znrazili a za další když přece si mě ověřili jednak selfii jednak pak Skype tak přece nemůžou takhle okrást lidi ne? To přece nemají ani čím zdůvodnit.
Я просто б’юся головою, що у нього немає чеської ліцензії, що я ідіот, але я, мабуть, ставлю фальшиві огляди, а також те, що mostbet публікує на своєму веб-сайті, що у нього є якийсь легальний бренд у Чехії Республіка в разі захисту гравців, тому я не знаю, чи могла якась чеська влада щось зробити.
I'm just beating my head that it doesn't have a Czech license that I'm an idiot, but I probably put on fake reviews and also on the fact that mostbet publishes on its website that it has some legal brand in the Czech Republic in case of player protection, so I don't know if maybe some Czech authorities could have done something.
Prostě sám se biju do hlavy že to nemá českou licenci že jsem idiot, ale dal jsem asi na falešné recenze a také na to že na svých stránkách publikuje mostbet že má v Česku nějakou legální značku i pro případ ochrany hráčů takže nevím zda by s tím třeba nějaké české úřady mohly něco udělat no.
Чи є шанс, що ви зможете мені допомогти з цим?
Is there any chance you might be able to help me with this?
Je nějaká sance, že byste mi s tím případně pomohli?
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Я намагатимусь стежити за умовами, якщо казино надасть великий вітальний бонус.
Сподіваюся, ваші проблеми будуть вирішені
Thank you for sharing your experience. I'll try to keep an eye on terms and conditions if casino grants a big welcome bonus.
Hope your problems get solved
Я не рекомендую там грати, якщо ви не хочете втрачати гроші
I don't really recommend playing there if you don't want to lose money
Moc vám nedoporučuji tam hrát pokud nechcete přijít o peníze
цей вийшов, добре, дякую!
Я новачок у цьому, буду намагатися вчитися на кожному випадку. Бажаю вам добра
this one out, ok, thankie!
I'm new to things here, will try to learn from every case. Wish you well
Вибачте, наразі ми не маємо можливості допомогти, оскільки проблема пов’язана зі ставками на спорт. Але коли я це читаю, у мене створюється враження, що на вашому рахунку перевіряють більший депозит, більше того, якщо ви поставите лише кілька разів, це може записати чек на предмет відмивання грошей. На жаль, це не змінює того факту, що якщо вони вирішать залишатися несправедливими, у вас є шанс лише з органом ліцензування, а це не дуже хороша перспектива.
I am sorry, we do not have the opportunity to help at the moment, because the problem is related to sports betting. But as I read it, it gives me the impression that your account is being checked for a higher deposit, moreover, if you only bet a few times, it could record a check for money laundering. Unfortunately, this does not change the fact that if they decide to remain unfair, you only have a chance with the licensing authority and that is not a good prospect.
Je mi líto, v současné době nemáme možnost pomoci, protože problém je spojen se sportovním sázením. Ale jak to tak čtu, působí to na mě dojmem, že Váš účet prověřují z důvodu vyššího depositu, navíc, pokud jste jen párkrát vsadil, mohlo by to nahrávat prověření kvůli praní špinavých peněz. To ovšem bohužel nic nemění na tom, že pokud se rozhodnou zachovat nefér, máte šanci pouze s licenční autoritou a to není dobrá vyhlídka.
Я ставив кілька разів, тому що мій рахунок завис після 4-ї ставки, і я більше не міг робити ставки, я не знаю, чи депозит у 10 000 є більшим депозитом, у будь-якому випадку я не зробив нічого, що могло б спонукати їх до цього , і все ж коли я перевіряю чиєсь селфі з документами, так що це дивно, я також надіслав їм виписку з банківського рахунку про те, що платіж здійснено, в основному все, але мені ще потрібно чекати верифікації Skype, так само як я написав це моя вина що я розрахувався з цими сволочами, які не мають чеської ліцензії, помилка, яка коштує мені 10 000 і, крім того, я навіть не можу захиститися, що зараз дивно
I bet a few times because my account froze after the 4th bet and I couldn't bet anymore, I don't know if the deposit of 10,000 is a higher deposit, anyway I didn't do anything that could lead them to do so, and yet when I check one's selfie with documents so it's weird, I also sent them a statement of the bank account that the payment was made, basically everything but I still have to wait for the Skype verification, just as I wrote it's my fault that I made an account with these bastards who do not have a Czech license, a mistake that costs me 10,000 and, moreover, I can't even defend myself, which is strange nowadays
Pár krát jsem vsadil, protože mi po 4. sázce zmrazili účet a již jsem vsadit nemohl, nevím zda vklad 10000 je vyšší depozit, každopádně jsem neudělal nic, co by je k tomu mohlo vést, a přece když si člověka ověři způsobem selfii s doklady tak je to zvláštní, poslal jsem jim i výpis bankovního účtu že kterého byla platba realizována, v podstatě vše ale stejně musím čekat na to Skype ověření, prostě jak jsem psal je to má chyba že jsem si udělal účet u těchto hajzlu, kteří nemají českou licenci, chyba která mě stojí 10 tisíc a navíc se nemůžu ani bránit, což je zvláštní v dnešní době
Я б зрозумів, що вона хотіла б перевірити якісь побажання брудних грошей на випадок, якщо я поклав гроші на рахунок і хотів би їх негайно зняти, але цього не було, я зазвичай ставлю 3 ставки, а потім 1 що не вийшов, тому зараз я все ще на 10000, але я не робив запит на відбір, просто для мене це не має сенсу, і більше того, вони навіть не вказали причину зависання, вони просто написали, щоб надіслати документи на селфі, а потім, що буде Skype
I would understand that she would like to verify some wishes of dirty money in case I put the money into the account and I would like to withdraw it immediately, but it was not, I normally put in there normally bets 3 bets and then 1 what did not come out so currently I'm still at 10000 but I didn't make a selection request, it just doesn't make sense to me and moreover they didn't even state the reason for the freeze, they just wrote to send documents to the selfie and then that there will be Skype
Pochopil bych že by chtěla ověřit nějaké přání špinavých peněz v případě že bych si na účet vložil peníze a ty bych chtěl pak hned vybrat, jenže tak to nebylo, já si tam normálně vložil normálně vadit 3 sázky a pak 1 co nevyšla takže aktuálně jsem stále na 10000 ale žádost o výběr jsem nedělal, prostě mi to nedává smysl a navíc oni ani neuvedli důvod zmrazení prostě napsali ať pošlu doklady selfii a pak že bude Skype Toť vše
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.