ФорумОбговорення скаргПідтвердження рахунку Ninecasino

Підтвердження рахунку Ninecasino

1 рік тому від miguelgarciadelrio23
|
2021 переглядів 5 відповідей |
|
1 рік тому

Я заробив 4500 євро до перевірки. Я хотів би знати, чи траплялося з кимось те саме. Мій обліковий запис зареєстровано на ім’я моєї дівчини, але в ньому є моя електронна адреса та мій банківський рахунок на першому депозиті, і тепер це створює мені проблеми.

Автоматичний переклад.
miguelgarciadelrio23
1 рік тому

Я боюся, що це призведе до проблем майже в кожному казино, оскільки використання методів депозиту для реєстрації під іменем, відмінним від облікового запису казино, суворо заборонено майже скрізь. З точки зору казино, у вас там немає облікового запису, але у вашої дівчини є. Чому ви не зареєструвалися під своїм ім'ям?

Автоматичний переклад.
Daniel
1 рік тому

Банківський рахунок мій, а адреса електронної пошти, але ім’я рахунку належить їй, тому що я вже маю обліковий запис, і я не пам’ятаю, давайте подивимося, що рахунок, з якого ми вносимо гроші, на моє ім’я, і вона другий власник . , Дякую

Автоматичний переклад.
miguelgarciadelrio23
1 рік тому

Якщо у вас уже є там обліковий запис, я боюся, що вони анульують виграш і забанять ваш обліковий запис через «кілька облікових записів». Принаймні так зробила б більшість казино 😕

Автоматичний переклад.
1 рік тому

У мене є ряд проблем щодо виведення коштів із казино MadSlots. Вони вимагали стільки документів із новим запитом кожного разу, коли я з ними звертався. Тепер дійшло до того, що для зняття потрібно надати документ, що посвідчує особу. Під час розмов я пояснив, що термін дії мого паспорта та водійських прав закінчився та які альтернативні варіанти доступні, наприклад, номер національного страхування, лист від місцевих органів влади, лист від HMRC або Gov.uk, усі вони не готові надати прийняти. Витрати на відновлення мого паспорта чи водійських прав є такими, які я не можу оплатити. Чи можу я щось зробити в цій ситуації?

Автоматичний переклад.
shoshie777
1 рік тому

Привіт. Я не хочу бути грубим, але ви перевіряли, які документи вказані в правилах? Я б почав там. Якщо ви граєте в казино, не маючи готових цих двох документів, вам слід заздалегідь ознайомитися з правилами або запитати в чаті, щоб повністю уникнути цієї ситуації. 🙏

7,4 «Такі перевірки можуть, наприклад, включати копії паспорта гравця, національного посвідчення особи, копії рахунків гравця за комунальні послуги та/або копії дебетових/кредитних карток, використаних для внесення депозиту».

Я погоджуюся, що казино повинно зробити все, щоб перевірити вас без зайвих клопотів, з іншого боку, деякі процедури є жорсткими, передбаченими ліцензією.

Якщо я не помиляюся, у ваших єдиних доступних документах відсутня фотографія, я правильно зрозуміла?

Це також може бути проблемою. Тим не менш, казино може попросити вас пройти дзвінок для перевірки, якщо вони не впевнені щодо ваших документів.

Ну а якщо відчуваєте, що вам потрібна допомога, надішліть безкоштовну скаргу ( https://casino.guru/complaints/create ), і наш фахівець розгляне її уважніше.

Як це звучить?


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого