ФорумОбговорення скаргПеревірка казино Hitnspin

Перевірка казино Hitnspin

1 місяць тому від bigtraxxas28
|
529 переглядів 1 відповідь |
|
1 місяць тому

Тож я зареєструвався там і, граючи там майже рік, я щось виграв. Тепер мені потрібно підтвердити свій обліковий запис там, і тут виникає моя проблема. Рахунок, який я використовував для внесення грошей, було закрито, оскільки я змінив банк. Коли я попросив виписку з банківського рахунку, банк надіслав мені електронний лист із повідомленням, що рахунок закрито, і я більше не маю до нього доступу, і написав у казино про транзакції. Я кілька разів писав у казино, пояснюючи, що з тих пір я змінив обліковий запис і більше не маю доступу до свого старого облікового запису. Спочатку вони попросили підтвердження того, що рахунок було закрито, і я їх також надав, а через кілька годин, коли я знову написав у службу підтримки, вони наполягали на виписці з банківського рахунку, і мені довелося пояснювати це знову і знову. Я нікуди не дінуся. Що мені робити?

Автоматичний переклад.
bigtraxxas28
1 місяць тому

Чи правильно я розумію, що це єдина причина, чому ваш обліковий запис не підтверджується, чи не так?

Як довго це триває?

Якщо ви бажаєте, наша група розгляду скарг може спробувати зв’язатися з казино та допомогти вирішити цю проблему.

Просто подайте скаргу тут, і ми разом розберемося в ситуації.

Для цього перейдіть за цим посиланням .

Якщо ми можемо чимось допомогти вам під час подання скарги, повідомте нас.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого