ФорумОбговорення скаргПеревірка Bruce.bet та підтвердження посвідчення особи не працює!

Перевірка Bruce.bet та підтвердження посвідчення особи не працює!

7 міс. тому від lillp1984
|
3843 переглядів 22 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
7 міс. тому

Привіт ,


Я маю виграш понад 5 тисяч на bruce.bet. Я кілька днів завантажую документи, і кожного разу мені вказують іншу причину, яка повільно доводить мене до відчаю! Або селфі не збігається, або депозит не видно, хоча все задокументовано, і я співпрацюю, я надіслав виписку з банку! Вже 4-й раз все відправляю!! Будь ласка, допоможіть, у мене ніколи не було такої проблеми, я потроху переживаю, що не отримаю виплату!


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
lillp1984
7 міс. тому

Ви вчинили правильно, надіславши скаргу тут разом із нашою командою. Вони напевно спробують допомогти вам вирішити вашу проблему в цьому казино, щойно мине 14-денний термін.

Ви перевірили формат ваших документів, які ви надіслали в казино? Я запитую про це, тому що в багатьох випадках, коли казино не приймає документ, причина полягає в тому, що він насправді має неправильний формат. Будь ласка, перевірте це та повідомте нам, ми будемо чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, звісно я все перевірив, поки відмови не отримав, подивимось, звісно одразу повідомлю!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, на жаль, знову відмовлено! Знову селфі з посвідченням особи, і знову я маю зробити фото та підтвердження депозиту Paysafe!; Я бачу все про Paysafe і PayPal, у мене поступово закінчуються ідеї, що ще мені робити!

Автоматичний переклад.
lillp1984
7 міс. тому

Привіт. На жаль, вони не повідомили вам жодної причини відмови, чи не так? Єдина думка, яка справді спадає мені на думку, це те, що він у неправильному форматі або в якійсь низькій якості.🤷‍♀️ Будь ласка, спробуйте співпрацювати з ними, навіть якщо я розумію, що зараз це може сильно діяти вам на нерви. Переконайтеся, що якість хороша, і я сподіваюся, що наступного разу ви прийдете з більш позитивними новинами для нас.🤞 Обов’язково тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, тепер я отримав чітку заяву про те, що всі інші документи наразі прийнято, за винятком того, що я маю надіслати підтвердження депозиту Paysafe, заяву з розбивкою, і я маю надіслати ще одне селфі з моєю карткою дозволу на проживання ! На мою думку, якість висока, знято з усіх ракурсів і варіантів! Тепер мені залишилося чекати? Моє запитання: що відбувається протягом 14 днів, які я маю чекати? Мені б дуже хотілося, щоб мої виграші не зникали з рахунку, де я грав... Я співпрацюю, як можу, але це справді забирає багато часу.



З повагою😁

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чи пробували ви поговорити безпосередньо зі службою підтримки? Це може допомогти швидше.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Так, я вже це зробив...Сьогодні я знову все відправив згідно з інструкціями і буду чекати 48 годин...яку відповідь я тоді отримаю

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, тепер я отримав чітку заяву про те, що всі інші документи наразі прийнято, за винятком того, що я маю надіслати підтвердження депозиту Paysafe, заяву з розбивкою, і я маю надіслати ще одне селфі з моєю карткою дозволу на проживання ! На мою думку, якість висока, знято з усіх ракурсів і варіантів! Тепер мені залишилося чекати? Моє запитання: що відбувається протягом 14 днів, які я маю чекати? Мені б дуже хотілося, щоб мої виграші не зникали з рахунку, де я грав... Я співпрацюю, як можу, але це справді забирає багато часу.



З повагою😁

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт. Я так розумію, що ви тут наче стаціонар і вам потрібні гроші негайно. Ну хто б не хотів, правда? Іноді процес зняття може ускладнюватися, як ви бачите у своєму випадку. Наша група розгляду скарг не може втрутитися до закінчення 14-денного терміну, тому, як ви сказали, робити нічого особливого, просто чекати. Сподіваюся, що всі надіслані вами документи незабаром будуть затверджені, і ви зможете отримати свої гроші. Будь ласка, повідомте нам про все, що стосується цього, ми почекаємо тут.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, сьогодні знову відхилили! Тому що, хоча я писав у службу підтримки та запитував, як і попередні дні!! Вони хочуть, щоб метод оплати Paysafe був у форматі PDF, а не роздрукований і сфотографований!! Це повільно стає дріб’язковим, хоча я згадав, чи цього достатньо і нормально!?! Сказали, що як бачите, мало! Тому ми робимо це знову!! Цього разу щойно надіслав виписку Paysafe у форматі PDF і чекав ще 48 годин!!


вітаю

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Чи пробували ви поговорити безпосередньо зі службою підтримки? Це може допомогти швидше.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

це мій рахунок!


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Я не знаю, хто ця людина, яка написала, що це його аккаунт!! Це неправда, інакше мені доведеться повідомити про djtennek тут!! Це мій акаунт протягом багатьох років!!

Автоматичний переклад.
Tennekdj
7 міс. тому

Яким повинен бути ваш обліковий запис!!?? Я був би обережний, інакше мені доведеться подати скаргу за поширення брехні та шахрайства, пане DJ tennek!!

Автоматичний переклад.
lillp1984
7 міс. тому

гм, той, хто вміє читати, має перевагу. як бачите, мені довелося створити другий обліковий запис, оскільки я більше не міг отримати доступ до свого облікового запису. Як ви, мабуть, розумієте, я Djtennek і tennekdj


Автоматичний переклад.
Djtennek
7 міс. тому

Вибачте, тому що ваша тема з’являється в моїй, де я це пишу! Я думав, що це стосується мого бізнесу!

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Ні, я просто помітив електронною поштою, що я нічого тут не написав, перевірив і виявив, що хтось використовував мій обліковий запис


Автоматичний переклад.
Djtennek
7 міс. тому

Гаразд, вибачте! Я подумав, тому що у мене є така проблема, і мене запитали про мій обліковий запис👍

Автоматичний переклад.
lillp1984
7 міс. тому

нульова проблема


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Привіт, сьогодні знову відхилили! Тому що, хоча я писав у службу підтримки та запитував, як і попередні дні!! Вони хочуть, щоб метод оплати Paysafe був у форматі PDF, а не роздрукований і сфотографований!! Це повільно стає дріб’язковим, хоча я згадав, чи цього достатньо і нормально!?! Сказали, що як бачите, мало! Тому ми робимо це знову!! Цього разу щойно надіслав виписку Paysafe у форматі PDF і чекав ще 48 годин!!


вітаю

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

Вибачте, що у вас виникли всі ці негаразди, хоча в цьому випадку це досить звично, чесно кажучи. Формат .pdf у більшості казино є досить гарним, у якому просять документи. Звичайно, я розумію ваше розчарування, оскільки вони могли сказати вам це в першу чергу, чи не так? Ви вже надіслали документ? Чекаю на оновлення від вас.

Автоматичний переклад.
7 міс. тому

це мій рахунок!


Автоматичний переклад.
7 міс. тому

У вас є якісь пояснення, будь ласка? Ваш інший обліковий запис зламали чи що? Можливо, ви б хотіли повідомити про це? Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого