ГоловнаФорумОбговорення скаргПеревірка Bruce.bet та підтвердження посвідчення особи не працює!

Перевірка Bruce.bet та підтвердження посвідчення особи не працює!

 від lillp1984
|
5 177 переглядів 22 відповідей |
|
1 2

Привіт ,


Я маю виграш понад 5 тисяч на bruce.bet. Я кілька днів завантажую документи, і кожного разу мені вказують іншу причину, яка повільно доводить мене до відчаю! Або селфі не збігається, або депозит не видно, хоча все задокументовано, і я співпрацюю, я надіслав виписку з банку! Вже 4-й раз все відправляю!! Будь ласка, допоможіть, у мене ніколи не було такої проблеми, я потроху переживаю, що не отримаю виплату!


З найкращими побажаннями

Автоматичний переклад.
lillp1984

Ви вчинили правильно, надіславши скаргу тут разом із нашою командою. Вони напевно спробують допомогти вам вирішити вашу проблему в цьому казино, щойно мине 14-денний термін.

Ви перевірили формат ваших документів, які ви надіслали в казино? Я запитую про це, тому що в багатьох випадках, коли казино не приймає документ, причина полягає в тому, що він насправді має неправильний формат. Будь ласка, перевірте це та повідомте нам, ми будемо чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.

Привіт, звісно я все перевірив, поки відмови не отримав, подивимось, звісно одразу повідомлю!

Автоматичний переклад.

Привіт, на жаль, знову відмовлено! Знову селфі з посвідченням особи, і знову я маю зробити фото та підтвердження депозиту Paysafe!; Я бачу все про Paysafe і PayPal, у мене поступово закінчуються ідеї, що ще мені робити!

Автоматичний переклад.
lillp1984

Привіт. На жаль, вони не повідомили вам жодної причини відмови, чи не так? Єдина думка, яка справді спадає мені на думку, це те, що він у неправильному форматі або в якійсь низькій якості.🤷‍♀️ Будь ласка, спробуйте співпрацювати з ними, навіть якщо я розумію, що зараз це може сильно діяти вам на нерви. Переконайтеся, що якість хороша, і я сподіваюся, що наступного разу ви прийдете з більш позитивними новинами для нас.🤞 Обов’язково тримайте нас в курсі.

Автоматичний переклад.

Привіт, тепер я отримав чітку заяву про те, що всі інші документи наразі прийнято, за винятком того, що я маю надіслати підтвердження депозиту Paysafe, заяву з розбивкою, і я маю надіслати ще одне селфі з моєю карткою дозволу на проживання ! На мою думку, якість висока, знято з усіх ракурсів і варіантів! Тепер мені залишилося чекати? Моє запитання: що відбувається протягом 14 днів, які я маю чекати? Мені б дуже хотілося, щоб мої виграші не зникали з рахунку, де я грав... Я співпрацюю, як можу, але це справді забирає багато часу.



З повагою😁

Автоматичний переклад.

Чи пробували ви поговорити безпосередньо зі службою підтримки? Це може допомогти швидше.

Автоматичний переклад.

Так, я вже це зробив...Сьогодні я знову все відправив згідно з інструкціями і буду чекати 48 годин...яку відповідь я тоді отримаю

Автоматичний переклад.

Привіт, тепер я отримав чітку заяву про те, що всі інші документи наразі прийнято, за винятком того, що я маю надіслати підтвердження депозиту Paysafe, заяву з розбивкою, і я маю надіслати ще одне селфі з моєю карткою дозволу на проживання ! На мою думку, якість висока, знято з усіх ракурсів і варіантів! Тепер мені залишилося чекати? Моє запитання: що відбувається протягом 14 днів, які я маю чекати? Мені б дуже хотілося, щоб мої виграші не зникали з рахунку, де я грав... Я співпрацюю, як можу, але це справді забирає багато часу.



З повагою😁

Автоматичний переклад.

Привіт. Я так розумію, що ви тут наче стаціонар і вам потрібні гроші негайно. Ну хто б не хотів, правда? Іноді процес зняття може ускладнюватися, як ви бачите у своєму випадку. Наша група розгляду скарг не може втрутитися до закінчення 14-денного терміну, тому, як ви сказали, робити нічого особливого, просто чекати. Сподіваюся, що всі надіслані вами документи незабаром будуть затверджені, і ви зможете отримати свої гроші. Будь ласка, повідомте нам про все, що стосується цього, ми почекаємо тут.

Автоматичний переклад.

Привіт, сьогодні знову відхилили! Тому що, хоча я писав у службу підтримки та запитував, як і попередні дні!! Вони хочуть, щоб метод оплати Paysafe був у форматі PDF, а не роздрукований і сфотографований!! Це повільно стає дріб’язковим, хоча я згадав, чи цього достатньо і нормально!?! Сказали, що як бачите, мало! Тому ми робимо це знову!! Цього разу щойно надіслав виписку Paysafe у форматі PDF і чекав ще 48 годин!!


вітаю

Автоматичний переклад.

Чи пробували ви поговорити безпосередньо зі службою підтримки? Це може допомогти швидше.

Автоматичний переклад.

це мій рахунок!


Автоматичний переклад.

Я не знаю, хто ця людина, яка написала, що це його аккаунт!! Це неправда, інакше мені доведеться повідомити про djtennek тут!! Це мій акаунт протягом багатьох років!!

Автоматичний переклад.
Tennekdj

Яким повинен бути ваш обліковий запис!!?? Я був би обережний, інакше мені доведеться подати скаргу за поширення брехні та шахрайства, пане DJ tennek!!

Автоматичний переклад.
lillp1984

гм, той, хто вміє читати, має перевагу. як бачите, мені довелося створити другий обліковий запис, оскільки я більше не міг отримати доступ до свого облікового запису. Як ви, мабуть, розумієте, я Djtennek і tennekdj


Автоматичний переклад.
Djtennek

Вибачте, тому що ваша тема з’являється в моїй, де я це пишу! Я думав, що це стосується мого бізнесу!

Автоматичний переклад.

Ні, я просто помітив електронною поштою, що я нічого тут не написав, перевірив і виявив, що хтось використовував мій обліковий запис


Автоматичний переклад.
Djtennek

Гаразд, вибачте! Я подумав, тому що у мене є така проблема, і мене запитали про мій обліковий запис👍

Автоматичний переклад.
lillp1984

нульова проблема


Автоматичний переклад.

Привіт, сьогодні знову відхилили! Тому що, хоча я писав у службу підтримки та запитував, як і попередні дні!! Вони хочуть, щоб метод оплати Paysafe був у форматі PDF, а не роздрукований і сфотографований!! Це повільно стає дріб’язковим, хоча я згадав, чи цього достатньо і нормально!?! Сказали, що як бачите, мало! Тому ми робимо це знову!! Цього разу щойно надіслав виписку Paysafe у форматі PDF і чекав ще 48 годин!!


вітаю

Автоматичний переклад.

Вибачте, що у вас виникли всі ці негаразди, хоча в цьому випадку це досить звично, чесно кажучи. Формат .pdf у більшості казино є досить гарним, у якому просять документи. Звичайно, я розумію ваше розчарування, оскільки вони могли сказати вам це в першу чергу, чи не так? Ви вже надіслали документ? Чекаю на оновлення від вас.

Автоматичний переклад.

це мій рахунок!


Автоматичний переклад.

У вас є якісь пояснення, будь ласка? Ваш інший обліковий запис зламали чи що? Можливо, ви б хотіли повідомити про це? Дайте нам знати, будь ласка.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого