ГоловнаФорумОбговорення скаргПеревірка Брюс Бет

Перевірка Брюс Бет (Сторінка 5)

 від celgebrink
|
20 049 переглядів 101 відповідей |
|
1...4 5 6
Jaro

Дякую тобі.

Я спробую це.

Я дам вам знати.


З повагою.

Свейн.

Автоматичний переклад.
Sidv1cious92

Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми, просто скажіть про це та надішліть знімки екрана, і ми спробуємо з’ясувати, у чому проблема. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro

Скарга була розглянута після того, як я видалив історію пошуку.

Дякую за твою допомогу. 😀


З повагою.

Свейн.

Автоматичний переклад.
Jaro

Я не зміг надіслати всі скріншоти.

Якщо ви не проти, я можу надіслати вам скріншоти?


З повагою.

Свейн.

Автоматичний переклад.
Sidv1cious92

Не турбуйтеся про їх надсилання, коли нашій команді зі скарг знадобляться додаткові знімки екрана чи будь-які інші документи, вони допоможуть вам, як це зробити.👌 Тепер їм потрібна додаткова інформація щодо вашої справи. Просто перейдіть за цим посиланням 👈, щоб відповісти на ці запитання.🙂

Автоматичний переклад.
Romi

Дякуємо 😊

Мене відправили в центри ігрової залежності.

Це правильно?

Автоматичний переклад.
Sidv1cious92

Що ви маєте на увазі? Хто вас туди послав? Я думаю, Ромі мала на увазі, щоб ви оновили свою скаргу та відповіли на запитання Вероніки, щоб вона могла продовжити розгляд вашої справи.

Чи було б це можливо?

Просто натисніть на це посилання та надайте Вероніці більше інформації. 🙂

Автоматичний переклад.

На жаль, у мене був поганий досвід виведення грошей у Bruce Bet. Спочатку, коли я тільки повернув свої гроші, виведення пройшло гладко. Коли я виграв 1200 євро з 20 євро, це зайняло деякий час. Оскільки я переїхала, у мене нова адреса, я повідомила про це, і вона ще змінюється. За цей час я неодноразово отримував запити на верифікацію, потім відмовляв, потім все знову, поки не виявилося, що спочатку потрібно змінити адресу, а потім верифікуватися самому. Я подав запит на відкликання та зміни 16 березня 2024 року, але нічого не відбулося. Служба підтримки клієнтів завжди каже, що я повинен зачекати електронного листа. Дуже сумно, що якщо ти виграєш випадково, таке буває.

Автоматичний переклад.
horvathistvan31555

Привіт, для початку я б сказав, що ви подали скаргу, якщо чесно, це був хороший крок. Зняти досить довго.

Що стосується верифікації, тобі вдалося виконати вимоги та змінити адресу чи ні? Немає електронної пошти чи нічого від казино?

Звичайно, наша команда спробує допомогти вам із вашою скаргою, і оскільки Томас уже відповів вам, ви також можете відповісти на його запитання.

Я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше.

Автоматичний переклад.
celgebrink

Ти правий, я буду боротися з цим

протягом тижня, а моїх виграшів ніхто не бачив, я повинен повідомити про них

Автоматичний переклад.

Абсолютно безнадійно проходити верифікацію... надіслали всілякі документи та фотографії, не можу сказати, що бракує та не так, просто написано, що документи розглядаються. Здавалося, це серйозний сайт, але якщо ви не можете перевести свої виграші, це просто марна трата часу та грошей. Хоча хороша підтримка клієнтів, вони добрі та принаймні намагаються вирішити проблему. Дивно, що стягнення плати з картки Mastercard працює нормально, але здається, що вони не можуть надіслати прибуток безпосередньо туди... дається ще тиждень, перш ніж я повідомлю. Сумно, тому що ігри веселі та професійні.

Автоматичний переклад.

Здається, я натрапив на сайт шахраїв. Незрозуміло, що з 11 серпня я намагався зняти кошти, і кожен запит на зняття був безуспішним. Поки казино Bruce Bet не вирішило перевірити документи. Документи, введені 4 рази, кожен запит яких відбувається протягом 48 годин, оскільки вони не дають пріоритету, навіть якщо ви вже пробували це кілька разів. У цей момент, Гуру, я переконався, що вони не хочуть давати мені гроші, тому що кожного разу вони вимагають різні документи, хоча я пробував усе. Тепер вони оскаржують дебетову картку, оскільки вона цифрова та грецька, вони не надають цифрові документи на ім’я та прізвище власника. Незважаючи на те, що я зв’язався з банком, вони не вирішили це питання, тому що вони сказали, що це цифрова картка, для якої слід рахунок. Я більше не знаю, що робити, я також розпочав судовий позов, тому що сайт пропагує негайне зняття коштів, тому робить оманливу рекламу, і, перш за все, він приймає депозити без будь-якої перевірки, тоді як за міжнародними правилами після 4-го депозиту вони вже має вимагати перевірки. Я подам їх до суду, якщо вони не вирішать це протягом 24 годин. На який я також хочу закрити обліковий запис.

Змінено автором
Автоматичний переклад.

Абсолютно безнадійно проходити верифікацію... надіслали всілякі документи та фотографії, не можу сказати, що бракує та не так, просто написано, що документи розглядаються. Здавалося, це серйозний сайт, але якщо ви не можете перевести свої виграші, це просто марна трата часу та грошей. Хоча хороша підтримка клієнтів, вони добрі та принаймні намагаються вирішити проблему. Дивно, що стягнення плати з картки Mastercard працює нормально, але здається, що вони не можуть надіслати прибуток безпосередньо туди... дається ще тиждень, перш ніж я повідомлю. Сумно, тому що ігри веселі та професійні.

Автоматичний переклад.

Привіт, здається, у чому проблема, навіть саме казино вам не повідомило, я маю на увазі з документами. Як довго ви намагалися верифікувати та зняти гроші? Будь ласка, дайте мені знати, і ми побачимо, чи зможемо протягнути руку допомоги.

Автоматичний переклад.

Здається, я натрапив на сайт шахраїв. Незрозуміло, що з 11 серпня я намагався зняти кошти, і кожен запит на зняття був безуспішним. Поки казино Bruce Bet не вирішило перевірити документи. Документи, введені 4 рази, кожен запит яких відбувається протягом 48 годин, оскільки вони не дають пріоритету, навіть якщо ви вже пробували це кілька разів. У цей момент, Гуру, я переконався, що вони не хочуть давати мені гроші, тому що кожного разу вони вимагають різні документи, хоча я пробував усе. Тепер вони оскаржують дебетову картку, оскільки вона цифрова та грецька, вони не надають цифрові документи на ім’я та прізвище власника. Незважаючи на те, що я зв’язався з банком, вони не вирішили це питання, тому що вони сказали, що це цифрова картка, для якої слід рахунок. Я більше не знаю, що робити, я також розпочав судовий позов, тому що сайт пропагує негайне зняття коштів, тому робить оманливу рекламу, і, перш за все, він приймає депозити без будь-якої перевірки, тоді як за міжнародними правилами після 4-го депозиту вони вже має вимагати перевірки. Я подам їх до суду, якщо вони не вирішать це протягом 24 годин. На який я також хочу закрити обліковий запис.

Автоматичний переклад.

Привіт, я думав, що ви можете подати нам скаргу, але ви сказали, що почали вирішувати її законним шляхом. Ви не думали про це перед тим, як почати цей процес? Ми спробуємо зв’язатися з казино та допомогти вам. Я знаю, що подібні труднощі вирішувалися гравцями в минулому, і їх не завжди легко вирішити, але я думаю, що казино також повинні враховувати ці речі.

тому спробуй подумати і дай мені знати.

Автоматичний переклад.
Jaro

Здається, я подала документи 3 тижні тому (вперше). Надіслано днями, коли служба підтримки сказала, що мій ідентифікатор був знімком екрана, а не документом у форматі PDF. Тож я розв’язав це. Мав 3 незавершених зняття, але скасував і деякий час розважався, коли відчув, що все ще не можу зняти виграш. Вони стверджують, що це може зайняти «до 48 годин», але це скоріше 48 днів...

Автоматичний переклад.
Jaro

Так, я хочу вирішити це з вами. Сьогодні передав документи, подивимось. Сподіваюся, все пройшло ідеально і вони заплатять. Але в мене є сумніви

Автоматичний переклад.

Здається, я подала документи 3 тижні тому (вперше). Надіслано днями, коли служба підтримки сказала, що мій ідентифікатор був знімком екрана, а не документом у форматі PDF. Тож я розв’язав це. Мав 3 незавершених зняття, але скасував і деякий час розважався, коли відчув, що все ще не можу зняти виграш. Вони стверджують, що це може зайняти «до 48 годин», але це скоріше 48 днів...

Автоматичний переклад.

Отже, ви успішно пройшли перевірку, так? У вас також були зняття коштів, які ви скасували, так? Я вважаю, що якщо ви хочете зняти кошти, не варто скасовувати їх, оскільки це може бути лише без потреби продовжено. Чи є у вас активні зняття коштів на даний момент?

Автоматичний переклад.

Так, я хочу вирішити це з вами. Сьогодні передав документи, подивимось. Сподіваюся, все пройшло ідеально і вони заплатять. Але в мене є сумніви

Автоматичний переклад.

Що ж, спробуйте потерпіти ще деякий час, ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з KYC або зняття коштів. Якщо нічого не станеться, ви не можете підтвердити та не знаєте, як діяти далі, ми спробуємо допомогти. Тим часом співпрацюйте з казино і, якщо щось станеться, запитайте про причину. Я також сподіваюся, що все можна вирішити. 🙂

Автоматичний переклад.

привіт У мене проблема підтвердження в казино Bruce bet! Раніше я в них вигравав, верифікувався з працею (4/5 спроб) і в підсумку все пройшло добре, я навіть зняв гроші. Тепер я зробив депозит за допомогою іншої картки, і вона просить мене знову верифікуватися, щоб зняти гроші! Я надіслав виписку про транзакцію та фотографію з карткою, але вони продовжують відмовляти мені, кажучи, що вони неправильні!!! Я думаю, що це спосіб відстрочити виведення!!! що я можу зробити

Автоматичний переклад.
Com_Adrian.1971

Привіт, скільки часу минуло з тих пір, як ви намагалися підтвердити за допомогою нової картки? Ви запитали, що не так з тим, що ви надсилаєте? Спробуйте дати мені відповідь на ці запитання, і ми побачимо, що можна зробити.

Автоматичний переклад.
1...4 5 6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого