ФорумОбговорення скаргПеревірка Брюс Бет

Перевірка Брюс Бет (Сторінка 5)

4 міс. тому від celgebrink
|
5356 переглядів 88 відповідей |
|
1...4 5
Додати публікацію
Jaro
1 місяць тому

Дякую тобі.

Я спробую це.

Я дам вам знати.


З повагою.

Свейн.

Автоматичний переклад.
Sidv1cious92
1 місяць тому

Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми, просто скажіть про це та надішліть знімки екрана, і ми спробуємо з’ясувати, у чому проблема. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Скарга була розглянута після того, як я видалив історію пошуку.

Дякую за твою допомогу. 😀


З повагою.

Свейн.

Автоматичний переклад.
Jaro
1 місяць тому

Я не зміг надіслати всі скріншоти.

Якщо ви не проти, я можу надіслати вам скріншоти?


З повагою.

Свейн.

Автоматичний переклад.
Sidv1cious92
1 місяць тому

Не турбуйтеся про їх надсилання, коли нашій команді зі скарг знадобляться додаткові знімки екрана чи будь-які інші документи, вони допоможуть вам, як це зробити.👌 Тепер їм потрібна додаткова інформація щодо вашої справи. Просто перейдіть за цим посиланням 👈, щоб відповісти на ці запитання.🙂

Автоматичний переклад.
Romi
1 місяць тому

Дякуємо 😊

Мене відправили в центри ігрової залежності.

Це правильно?

Автоматичний переклад.
Sidv1cious92
1 місяць тому

Що ви маєте на увазі? Хто вас туди послав? Я думаю, Ромі мала на увазі, щоб ви оновили свою скаргу та відповіли на запитання Вероніки, щоб вона могла продовжити розгляд вашої справи.

Чи було б це можливо?

Просто натисніть на це посилання та надайте Вероніці більше інформації. 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

На жаль, у мене був поганий досвід виведення грошей у Bruce Bet. Спочатку, коли я тільки повернув свої гроші, виведення пройшло гладко. Коли я виграв 1200 євро з 20 євро, це зайняло деякий час. Оскільки я переїхала, у мене нова адреса, я повідомила про це, і вона ще змінюється. За цей час я неодноразово отримував запити на верифікацію, потім відмовляв, потім все знову, поки не виявилося, що спочатку потрібно змінити адресу, а потім верифікуватися самому. Я подав запит на відкликання та зміни 16 березня 2024 року, але нічого не відбулося. Служба підтримки клієнтів завжди каже, що я повинен зачекати електронного листа. Дуже сумно, що якщо ти виграєш випадково, таке буває.

Автоматичний переклад.
horvathistvan31555
1 місяць тому

Привіт, для початку я б сказав, що ви подали скаргу, якщо чесно, це був хороший крок. Зняти досить довго.

Що стосується верифікації, тобі вдалося виконати вимоги та змінити адресу чи ні? Немає електронної пошти чи нічого від казино?

Звичайно, наша команда спробує допомогти вам із вашою скаргою, і оскільки Томас уже відповів вам, ви також можете відповісти на його запитання.

Я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше.

Автоматичний переклад.
1...4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого