8 міс. тому
Дякую тобі.
Я спробую це.
Я дам вам знати.
З повагою.
Свейн.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
0
Дякую тобі.
Я спробую це.
Я дам вам знати.
З повагою.
Свейн.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми, просто скажіть про це та надішліть знімки екрана, і ми спробуємо з’ясувати, у чому проблема. 🙂
Of course, if you have problems, just say so and send screenshots and we'll try to find out where the issue is. 🙂
Скарга була розглянута після того, як я видалив історію пошуку.
Дякую за твою допомогу. 😀
З повагою.
Свейн.
The complaint went through after I deleted my search history.
Thank you for your help. 😀
Regards.
Svein.
Я не зміг надіслати всі скріншоти.
Якщо ви не проти, я можу надіслати вам скріншоти?
З повагою.
Свейн.
I was not able to send all the screenshots.
If you don't mind, I could send the screenshots to you?
Regards.
Svein.
Не турбуйтеся про їх надсилання, коли нашій команді зі скарг знадобляться додаткові знімки екрана чи будь-які інші документи, вони допоможуть вам, як це зробити.👌 Тепер їм потрібна додаткова інформація щодо вашої справи. Просто перейдіть за цим посиланням 👈, щоб відповісти на ці запитання.🙂
Do not worry about sending them, whenever our complaint team will need some more screenshots, or any other documentation, they will guide you how to do it.👌 Now they need some more information from you, regarding your case. Just follow this link 👈 , please, to answer those questions.🙂
Дякуємо 😊
Мене відправили в центри ігрової залежності.
Це правильно?
Thank you 😊
I was sent to centers for gambling addiction.
Is this correct?
Що ви маєте на увазі? Хто вас туди послав? Я думаю, Ромі мала на увазі, щоб ви оновили свою скаргу та відповіли на запитання Вероніки, щоб вона могла продовжити розгляд вашої справи.
Чи було б це можливо?
Просто натисніть на це посилання та надайте Вероніці більше інформації. 🙂
What do you mean? Who sent you there? I think Romi meant for you to update your complaint and answer Veronica's questions so that she can move on in your case.
Would that have been possible ?
Just click on this link and give Veronica more information. 🙂
На жаль, у мене був поганий досвід виведення грошей у Bruce Bet. Спочатку, коли я тільки повернув свої гроші, виведення пройшло гладко. Коли я виграв 1200 євро з 20 євро, це зайняло деякий час. Оскільки я переїхала, у мене нова адреса, я повідомила про це, і вона ще змінюється. За цей час я неодноразово отримував запити на верифікацію, потім відмовляв, потім все знову, поки не виявилося, що спочатку потрібно змінити адресу, а потім верифікуватися самому. Я подав запит на відкликання та зміни 16 березня 2024 року, але нічого не відбулося. Служба підтримки клієнтів завжди каже, що я повинен зачекати електронного листа. Дуже сумно, що якщо ти виграєш випадково, таке буває.
Unfortunately, I have had bad experiences with withdrawals at Bruce Bet. At first, when I only won my money back, the withdrawal went smoothly. When I won 1200 euros from 20 euros, it took a while. Because I moved, I have a new address, I reported it and it is still being changed. During this time, I repeatedly had requests for verification and then rejected, then all over again until it turned out that first the address had to be changed and then I had to verify myself. I requested the withdrawal and change on March 16, 2024, but nothing happened. Customer service always says I should wait for an email. Very sad that if you win by chance, this happens.
Leider habe ich schlechte Erfahrung mit dem auszahlung beim Bruce Bet.Erstmal als ich nur mein geld zurückgewonnen habe ging auszahlung problemlos.Als ich 1200 eur aus 20Euro gewonnen hab,da lass sich es warten.wegen umzug habe ich neue Adresse,das habe ich gemeldet und ist immer noch unter änderung.in diese zeit hatte ich immer wieder Anforderung für verizierung und danach abgelehnt,dann wieder von vorne bis sich herausgestellt hat erstmal muss Adresse geändert werden und danach soll ich mich verifizieren.auszahlung und änderung habe am 16.03.2024 beauftragt,aber passiert nichts.Kundenservice schreibt immer ich soll auf ein Email warten.Sehr sade das wenn man zufällig gewinnt dann passiert das.
Привіт, для початку я б сказав, що ви подали скаргу, якщо чесно, це був хороший крок. Зняти досить довго.
Що стосується верифікації, тобі вдалося виконати вимоги та змінити адресу чи ні? Немає електронної пошти чи нічого від казино?
Звичайно, наша команда спробує допомогти вам із вашою скаргою, і оскільки Томас уже відповів вам, ви також можете відповісти на його запитання.
Я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше.
Hi, for a start, I would say it was a good move that you opened a complaint if I am honest. It's quite a long time to withdraw.
As far as verification is concerned, have you managed to comply and change your address or still not ? No email or anything from the casino ?
Of course, our team will try to help you with your complaint and since Tomas has already answered you, you can reply to his questions as well.
I hope this will be resolved as soon as possible.
Ти правий, я буду боротися з цим
протягом тижня, а моїх виграшів ніхто не бачив, я повинен повідомити про них
You're right, I'll fight it
for a week and my winnings haven't been seen, I have to report them
Ha proprio ragione ci combatto
da una settimana e la mia vincita non si vede sono da denunciare
Абсолютно безнадійно проходити верифікацію... надіслали всілякі документи та фотографії, не можу сказати, що бракує та не так, просто написано, що документи розглядаються. Здавалося, це серйозний сайт, але якщо ви не можете перевести свої виграші, це просто марна трата часу та грошей. Хоча хороша підтримка клієнтів, вони добрі та принаймні намагаються вирішити проблему. Дивно, що стягнення плати з картки Mastercard працює нормально, але здається, що вони не можуть надіслати прибуток безпосередньо туди... дається ще тиждень, перш ніж я повідомлю. Сумно, тому що ігри веселі та професійні.
It is absolutely hopeless to get verified... have sent all sorts of documents and pictures, can't tell what is missing and wrong, it just says that the documents are being reviewed. Felt like a serious site, but if you can't cash out your winnings, it's just a waste of time and wasted money. Good customer support though, they are nice and at least try to solve the problem. Strange that it works fine to charge a Mastercard but it seems impossible for them to send profit directly there....gives it another week before I report. Sad, because the games are fun and feel professional.
Det är helt hopplöst att bli verifierad... har skickat alla möjliga dokument och bilder, får inte veta vad som saknas och felar, det står bara att dokumenten granskas. Kändes som en seriös sajt, men om man inte kan få ut sina vinster är det ju bara bortkastad tid och slösade pengar. Bra kundsupport dock, de är trevliga och försöker iaf lösa problemet. Märkligt att det går bra att debitera ett Mastercard men det verkar omöjligt för dem att skicka vinst direkt dit.... ger det en vecka till innan jag anmäler. Trist, för spelen är roliga och känns proffsiga.
Здається, я натрапив на сайт шахраїв. Незрозуміло, що з 11 серпня я намагався зняти кошти, і кожен запит на зняття був безуспішним. Поки казино Bruce Bet не вирішило перевірити документи. Документи, введені 4 рази, кожен запит яких відбувається протягом 48 годин, оскільки вони не дають пріоритету, навіть якщо ви вже пробували це кілька разів. У цей момент, Гуру, я переконався, що вони не хочуть давати мені гроші, тому що кожного разу вони вимагають різні документи, хоча я пробував усе. Тепер вони оскаржують дебетову картку, оскільки вона цифрова та грецька, вони не надають цифрові документи на ім’я та прізвище власника. Незважаючи на те, що я зв’язався з банком, вони не вирішили це питання, тому що вони сказали, що це цифрова картка, для якої слід рахунок. Я більше не знаю, що робити, я також розпочав судовий позов, тому що сайт пропагує негайне зняття коштів, тому робить оманливу рекламу, і, перш за все, він приймає депозити без будь-якої перевірки, тоді як за міжнародними правилами після 4-го депозиту вони вже має вимагати перевірки. Я подам їх до суду, якщо вони не вирішать це протягом 24 годин. На який я також хочу закрити обліковий запис.
I think I stumbled upon a scam site. Incomprehensible that since August 11th I have been trying to withdraw and every withdrawal request was unsuccessful. Until the Bruce Bet casino decided to verify the documents. Documents entered 4 times, each request of which occurs within 48 hours, because they do not give precedence even though you have already tried it several times. At this point, Guru I am convinced that they do not want to give me the money, because each time they ask for different documents, even though I have tried everything. Now they are appealing on a debit card, which since it is digital and is Greek they do not provide digital documents of the name and surname of the holder. Even though I contacted the bank they did not resolve it because, they say that it is a digital card for which the account follows. I do not know what to do anymore, I have also started legal action, because the site promotes immediate withdrawals, therefore it does misleading advertising, and above all it accepted the deposits without any verification, while for the international rules after the 4th deposit they should already require verification. I will take them to court if they don't resolve this within 24 hours. Which I also want to close the account of.
penso di essere inciampato in un sito truffa. Incomprensibile che dal 11 agosto provo a prelevare ed ogni richiesta di prelievo, non andava a buon fine. Fino a quando il casino Bruce Bet decideva di fare una verifica dei documenti. Documenti inseriti ben 4 volte, di cui ogni richiesta avviene entro 48 ore, perché non danno la precedenza nonostante tu l’abbia già provato più volte. A questo punto, Guru sono convinto che loro non vogliono darmi i soldi, perché ogni volta chiedono documenti differenti, nonostante le ho provate tutte. Ora si stanno appellando su una carta di debito, che siccome è digitale ed è Greca non forniscono documenti digitali del nome e cognome dell’intestatario. Nonostante contattavo la banca questi non risolvevano in quanto, dicono che trattasi di carta digitale per cui segue il conto. Non so più che fare, ho avviato anche un azione Legale, perché il sito sponsorizza prelievi immediati, quindi fa pubblicità ingannevole, e soprattutto accettava i versamenti senza alcuna verifica, mentre per le regole internazionali dopo il 4 versamento dovrebbero già richiedere le verifiche. Li porterò in tribunale, se non risolvono entro 24 ore. Di cui voglio chiudere anche il conto.
Абсолютно безнадійно проходити верифікацію... надіслали всілякі документи та фотографії, не можу сказати, що бракує та не так, просто написано, що документи розглядаються. Здавалося, це серйозний сайт, але якщо ви не можете перевести свої виграші, це просто марна трата часу та грошей. Хоча хороша підтримка клієнтів, вони добрі та принаймні намагаються вирішити проблему. Дивно, що стягнення плати з картки Mastercard працює нормально, але здається, що вони не можуть надіслати прибуток безпосередньо туди... дається ще тиждень, перш ніж я повідомлю. Сумно, тому що ігри веселі та професійні.
It is absolutely hopeless to get verified... have sent all sorts of documents and pictures, can't tell what is missing and wrong, it just says that the documents are being reviewed. Felt like a serious site, but if you can't cash out your winnings, it's just a waste of time and wasted money. Good customer support though, they are nice and at least try to solve the problem. Strange that it works fine to charge a Mastercard but it seems impossible for them to send profit directly there....gives it another week before I report. Sad, because the games are fun and feel professional.
Det är helt hopplöst att bli verifierad... har skickat alla möjliga dokument och bilder, får inte veta vad som saknas och felar, det står bara att dokumenten granskas. Kändes som en seriös sajt, men om man inte kan få ut sina vinster är det ju bara bortkastad tid och slösade pengar. Bra kundsupport dock, de är trevliga och försöker iaf lösa problemet. Märkligt att det går bra att debitera ett Mastercard men det verkar omöjligt för dem att skicka vinst direkt dit.... ger det en vecka till innan jag anmäler. Trist, för spelen är roliga och känns proffsiga.
Привіт, здається, у чому проблема, навіть саме казино вам не повідомило, я маю на увазі з документами. Як довго ви намагалися верифікувати та зняти гроші? Будь ласка, дайте мені знати, і ми побачимо, чи зможемо протягнути руку допомоги.
Hi, what seems to be the problem, even the casino itself did not tell you, I mean with the documents. How long have you been trying to verify and withdraw money? Please let me know and we'll see if we can lend a helping hand.
Здається, я натрапив на сайт шахраїв. Незрозуміло, що з 11 серпня я намагався зняти кошти, і кожен запит на зняття був безуспішним. Поки казино Bruce Bet не вирішило перевірити документи. Документи, введені 4 рази, кожен запит яких відбувається протягом 48 годин, оскільки вони не дають пріоритету, навіть якщо ви вже пробували це кілька разів. У цей момент, Гуру, я переконався, що вони не хочуть давати мені гроші, тому що кожного разу вони вимагають різні документи, хоча я пробував усе. Тепер вони оскаржують дебетову картку, оскільки вона цифрова та грецька, вони не надають цифрові документи на ім’я та прізвище власника. Незважаючи на те, що я зв’язався з банком, вони не вирішили це питання, тому що вони сказали, що це цифрова картка, для якої слід рахунок. Я більше не знаю, що робити, я також розпочав судовий позов, тому що сайт пропагує негайне зняття коштів, тому робить оманливу рекламу, і, перш за все, він приймає депозити без будь-якої перевірки, тоді як за міжнародними правилами після 4-го депозиту вони вже має вимагати перевірки. Я подам їх до суду, якщо вони не вирішать це протягом 24 годин. На який я також хочу закрити обліковий запис.
I think I stumbled upon a scam site. Incomprehensible that since August 11th I have been trying to withdraw and every withdrawal request was unsuccessful. Until the Bruce Bet casino decided to verify the documents. Documents entered 4 times, each request of which occurs within 48 hours, because they do not give precedence even though you have already tried it several times. At this point, Guru I am convinced that they do not want to give me the money, because each time they ask for different documents, even though I have tried everything. Now they are appealing on a debit card, which since it is digital and is Greek they do not provide digital documents of the name and surname of the holder. Even though I contacted the bank they did not resolve it because, they say that it is a digital card for which the account follows. I do not know what to do anymore, I have also started legal action, because the site promotes immediate withdrawals, therefore it does misleading advertising, and above all it accepted the deposits without any verification, while for the international rules after the 4th deposit they should already require verification. I will take them to court if they don't resolve this within 24 hours. Which I also want to close the account of.
penso di essere inciampato in un sito truffa. Incomprensibile che dal 11 agosto provo a prelevare ed ogni richiesta di prelievo, non andava a buon fine. Fino a quando il casino Bruce Bet decideva di fare una verifica dei documenti. Documenti inseriti ben 4 volte, di cui ogni richiesta avviene entro 48 ore, perché non danno la precedenza nonostante tu l’abbia già provato più volte. A questo punto, Guru sono convinto che loro non vogliono darmi i soldi, perché ogni volta chiedono documenti differenti, nonostante le ho provate tutte. Ora si stanno appellando su una carta di debito, che siccome è digitale ed è Greca non forniscono documenti digitali del nome e cognome dell’intestatario. Nonostante contattavo la banca questi non risolvevano in quanto, dicono che trattasi di carta digitale per cui segue il conto. Non so più che fare, ho avviato anche un azione Legale, perché il sito sponsorizza prelievi immediati, quindi fa pubblicità ingannevole, e soprattutto accettava i versamenti senza alcuna verifica, mentre per le regole internazionali dopo il 4 versamento dovrebbero già richiedere le verifiche. Li porterò in tribunale, se non risolvono entro 24 ore. Di cui voglio chiudere anche il conto.
Привіт, я думав, що ви можете подати нам скаргу, але ви сказали, що почали вирішувати її законним шляхом. Ви не думали про це перед тим, як почати цей процес? Ми спробуємо зв’язатися з казино та допомогти вам. Я знаю, що подібні труднощі вирішувалися гравцями в минулому, і їх не завжди легко вирішити, але я думаю, що казино також повинні враховувати ці речі.
тому спробуй подумати і дай мені знати.
Hello, I thought that you could open a complaint with us, but you say that you started to solve it legally. Didn't you think about it before you started this process? We would try to contact the casino and assist you. I know that similar difficulties have been solved by players in the past and it is not always easy to solve, but I think that casinos should also take these things into account.
so try to think it over and let me know.
Здається, я подала документи 3 тижні тому (вперше). Надіслано днями, коли служба підтримки сказала, що мій ідентифікатор був знімком екрана, а не документом у форматі PDF. Тож я розв’язав це. Мав 3 незавершених зняття, але скасував і деякий час розважався, коли відчув, що все ще не можу зняти виграш. Вони стверджують, що це може зайняти «до 48 годин», але це скоріше 48 днів...
I think I submitted the documents 3 weeks ago (first time). Submitted further the other day, when support said my ID was a screenshot and not a pdf document. So I solved it. Had 3 pending withdrawals, but canceled and had fun for a while when I felt I still can't withdraw the winnings. They claim it can take "up to 48 hours" but it's more like 48 days...
Tror jag skickade in dokumenten för 3 veckor sedan (första gången). Skickade in ytterligare häromdagen, då supporten sa att mitt personbevis var en skärmdump och inte ett pdf-dokument. Så jag löste det. Hade 3 väntande uttag, men avbröt och hade kul en stund när jag kände att jag ändå inte kan få ut vinsten. De påstår att det kan ta "upp till 48 timmar" me det är snarare 48 dagar...
Так, я хочу вирішити це з вами. Сьогодні передав документи, подивимось. Сподіваюся, все пройшло ідеально і вони заплатять. Але в мене є сумніви
Yes I want to solve it with you. Today I resubmitted the documents, let's see. I hope everything went perfectly and they pay. But I have my doubts
Sì voglio risolverlo con voi. Oggi ho inoltrato nuovamente i documenti, vediamo. Spero che sia andato tutto perfetto e che pagano. Ma ho i miei dubbi
Здається, я подала документи 3 тижні тому (вперше). Надіслано днями, коли служба підтримки сказала, що мій ідентифікатор був знімком екрана, а не документом у форматі PDF. Тож я розв’язав це. Мав 3 незавершених зняття, але скасував і деякий час розважався, коли відчув, що все ще не можу зняти виграш. Вони стверджують, що це може зайняти «до 48 годин», але це скоріше 48 днів...
I think I submitted the documents 3 weeks ago (first time). Submitted further the other day, when support said my ID was a screenshot and not a pdf document. So I solved it. Had 3 pending withdrawals, but canceled and had fun for a while when I felt I still can't withdraw the winnings. They claim it can take "up to 48 hours" but it's more like 48 days...
Tror jag skickade in dokumenten för 3 veckor sedan (första gången). Skickade in ytterligare häromdagen, då supporten sa att mitt personbevis var en skärmdump och inte ett pdf-dokument. Så jag löste det. Hade 3 väntande uttag, men avbröt och hade kul en stund när jag kände att jag ändå inte kan få ut vinsten. De påstår att det kan ta "upp till 48 timmar" me det är snarare 48 dagar...
Отже, ви успішно пройшли перевірку, так? У вас також були зняття коштів, які ви скасували, так? Я вважаю, що якщо ви хочете зняти кошти, не варто скасовувати їх, оскільки це може бути лише без потреби продовжено. Чи є у вас активні зняття коштів на даний момент?
Okay, so you have passed the verification successfully yes ? You also had your withdrawals that were canceled by you, yes ? I think that if you want to make a withdrawal it is not a good idea to cancel them because it can only be unnecessarily prolonged. Do you have any active withdrawals at the moment ?
Так, я хочу вирішити це з вами. Сьогодні передав документи, подивимось. Сподіваюся, все пройшло ідеально і вони заплатять. Але в мене є сумніви
Yes I want to solve it with you. Today I resubmitted the documents, let's see. I hope everything went perfectly and they pay. But I have my doubts
Sì voglio risolverlo con voi. Oggi ho inoltrato nuovamente i documenti, vediamo. Spero che sia andato tutto perfetto e che pagano. Ma ho i miei dubbi
Що ж, спробуйте потерпіти ще деякий час, ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з KYC або зняття коштів. Якщо нічого не станеться, ви не можете підтвердити та не знаєте, як діяти далі, ми спробуємо допомогти. Тим часом співпрацюйте з казино і, якщо щось станеться, запитайте про причину. Я також сподіваюся, що все можна вирішити. 🙂
Well, try to hold out for some more time, we give casinos 14 days to sort out KYC or withdrawals. If nothing happens and you can't verify and you don't know how to proceed, we'll try to help. In the meantime, cooperate with the casino and if something happens, ask for the reason. I also hope it can all be sorted out. 🙂
привіт У мене проблема підтвердження в казино Bruce bet! Раніше я в них вигравав, верифікувався з працею (4/5 спроб) і в підсумку все пройшло добре, я навіть зняв гроші. Тепер я зробив депозит за допомогою іншої картки, і вона просить мене знову верифікуватися, щоб зняти гроші! Я надіслав виписку про транзакцію та фотографію з карткою, але вони продовжують відмовляти мені, кажучи, що вони неправильні!!! Я думаю, що це спосіб відстрочити виведення!!! що я можу зробити
Hi! I have a verification problem at Bruce bet Casino! I won with them before, I was verified with difficulty (4/5 attempts) and in the end everything went well and I even withdrew money. Now I made a deposit with another card and it asks me to verify again to withdraw money! I sent the transaction statement and a photo with the card and they keep rejecting me saying they are not correct!!! I think it is a way to delay the withdrawal!!! What can I do?
Ciao! Ho un problema con la verifica su Bruce bet Casino! Ho vinto con loro prima, sono stato verificato con difficoltà (4/5 tentativi) e alla fine è andato tutto bene e ho anche prelevato soldi. Ora ho effettuato un deposito con un'altra carta e mi chiede di verificare nuovamente per prelevare denaro! Ho inviato l'estratto conto della transazione e una foto con la carta e continuano a rifiutarmi dicendo che non sono corretti!!! Penso che sia un modo per ritardare il ritiro!!! Cosa posso fare?
Привіт, скільки часу минуло з тих пір, як ви намагалися підтвердити за допомогою нової картки? Ви запитали, що не так з тим, що ви надсилаєте? Спробуйте дати мені відповідь на ці запитання, і ми побачимо, що можна зробити.
Hi, how long has it been since you tried to verify with a new card ? What's wrong with what you're sending, you asked ? Try to give me an answer to these questions and we will see what can be done.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.