1 місяць тому
Дякую тобі.
Я спробую це.
Я дам вам знати.
З повагою.
Свейн.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
0
Дякую тобі.
Я спробую це.
Я дам вам знати.
З повагою.
Свейн.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
Звичайно, якщо у вас виникнуть проблеми, просто скажіть про це та надішліть знімки екрана, і ми спробуємо з’ясувати, у чому проблема. 🙂
Of course, if you have problems, just say so and send screenshots and we'll try to find out where the issue is. 🙂
Скарга була розглянута після того, як я видалив історію пошуку.
Дякую за твою допомогу. 😀
З повагою.
Свейн.
The complaint went through after I deleted my search history.
Thank you for your help. 😀
Regards.
Svein.
Я не зміг надіслати всі скріншоти.
Якщо ви не проти, я можу надіслати вам скріншоти?
З повагою.
Свейн.
I was not able to send all the screenshots.
If you don't mind, I could send the screenshots to you?
Regards.
Svein.
Не турбуйтеся про їх надсилання, коли нашій команді зі скарг знадобляться додаткові знімки екрана чи будь-які інші документи, вони допоможуть вам, як це зробити.👌 Тепер їм потрібна додаткова інформація щодо вашої справи. Просто перейдіть за цим посиланням 👈, щоб відповісти на ці запитання.🙂
Do not worry about sending them, whenever our complaint team will need some more screenshots, or any other documentation, they will guide you how to do it.👌 Now they need some more information from you, regarding your case. Just follow this link 👈 , please, to answer those questions.🙂
Дякуємо 😊
Мене відправили в центри ігрової залежності.
Це правильно?
Thank you 😊
I was sent to centers for gambling addiction.
Is this correct?
Що ви маєте на увазі? Хто вас туди послав? Я думаю, Ромі мала на увазі, щоб ви оновили свою скаргу та відповіли на запитання Вероніки, щоб вона могла продовжити розгляд вашої справи.
Чи було б це можливо?
Просто натисніть на це посилання та надайте Вероніці більше інформації. 🙂
What do you mean? Who sent you there? I think Romi meant for you to update your complaint and answer Veronica's questions so that she can move on in your case.
Would that have been possible ?
Just click on this link and give Veronica more information. 🙂
На жаль, у мене був поганий досвід виведення грошей у Bruce Bet. Спочатку, коли я тільки повернув свої гроші, виведення пройшло гладко. Коли я виграв 1200 євро з 20 євро, це зайняло деякий час. Оскільки я переїхала, у мене нова адреса, я повідомила про це, і вона ще змінюється. За цей час я неодноразово отримував запити на верифікацію, потім відмовляв, потім все знову, поки не виявилося, що спочатку потрібно змінити адресу, а потім верифікуватися самому. Я подав запит на відкликання та зміни 16 березня 2024 року, але нічого не відбулося. Служба підтримки клієнтів завжди каже, що я повинен зачекати електронного листа. Дуже сумно, що якщо ти виграєш випадково, таке буває.
Unfortunately, I have had bad experiences with withdrawals at Bruce Bet. At first, when I only won my money back, the withdrawal went smoothly. When I won 1200 euros from 20 euros, it took a while. Because I moved, I have a new address, I reported it and it is still being changed. During this time, I repeatedly had requests for verification and then rejected, then all over again until it turned out that first the address had to be changed and then I had to verify myself. I requested the withdrawal and change on March 16, 2024, but nothing happened. Customer service always says I should wait for an email. Very sad that if you win by chance, this happens.
Leider habe ich schlechte Erfahrung mit dem auszahlung beim Bruce Bet.Erstmal als ich nur mein geld zurückgewonnen habe ging auszahlung problemlos.Als ich 1200 eur aus 20Euro gewonnen hab,da lass sich es warten.wegen umzug habe ich neue Adresse,das habe ich gemeldet und ist immer noch unter änderung.in diese zeit hatte ich immer wieder Anforderung für verizierung und danach abgelehnt,dann wieder von vorne bis sich herausgestellt hat erstmal muss Adresse geändert werden und danach soll ich mich verifizieren.auszahlung und änderung habe am 16.03.2024 beauftragt,aber passiert nichts.Kundenservice schreibt immer ich soll auf ein Email warten.Sehr sade das wenn man zufällig gewinnt dann passiert das.
Привіт, для початку я б сказав, що ви подали скаргу, якщо чесно, це був хороший крок. Зняти досить довго.
Що стосується верифікації, тобі вдалося виконати вимоги та змінити адресу чи ні? Немає електронної пошти чи нічого від казино?
Звичайно, наша команда спробує допомогти вам із вашою скаргою, і оскільки Томас уже відповів вам, ви також можете відповісти на його запитання.
Я сподіваюся, що це буде вирішено якомога швидше.
Hi, for a start, I would say it was a good move that you opened a complaint if I am honest. It's quite a long time to withdraw.
As far as verification is concerned, have you managed to comply and change your address or still not ? No email or anything from the casino ?
Of course, our team will try to help you with your complaint and since Tomas has already answered you, you can reply to his questions as well.
I hope this will be resolved as soon as possible.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.