Привіт!
Мені прикро чути про ваші проблеми. Це звучить як цілком нормальна причина, чому картка зараз недоступна.
У той же час я розумію, що казино може ставитися до вас з більшою підозрою. Проте, принаймні для мене, це навряд чи достатньо вагома причина, щоб утримати вас від виграшу.
Будьте в курсі, чи є інший спосіб оплати, який ви можете використати, щоб вивести гроші з казино?
Або вся проблема полягає лише в тому, що у вас більше немає тієї самої картки, яку ви раніше використовували для депозитів (пов’язаної зі згаданим вами електронним гаманцем), що призводить до того, що ви не можете пройти всі формальності?
Якщо я не помиляюся, казино вимагає, щоб ви довели, що у вас є доступ до способу оплати, який ви використовували для гри. Ось що я з нього зробив. Тому, будь ласка, поділіться своєю думкою з цього приводу 🙏
Hey there!
I'm sorry to hear about your issues. It sounds like a perfectly normal reason why the card is now out of reach.
At the same time, I understand the casino may be a little more suspicious toward you. Still, this is, at least for me, hardly reason good enough to keep you away from the winnings.
Just to be perfectly informed, is there any other payment option you could use to get the money out of the casino?
Or is the whole issue just the fact that you no longer have the same card you previously used for deposits (associated with the e-wallet you mentioned), which results in your inability to pass the formalities?
If I'm not mistaken, the casino needs you to prove you have access to the payment option you've used to play. This is what I made of it. So please share your opinion on this 🙏
Автоматичний переклад.