ФорумОбговорення скаргПеревірка Брюс Бет

Перевірка Брюс Бет (Сторінка 4)

8 міс. тому від celgebrink
|
10512 переглядів 98 відповідей |
|
1...3 4 5
Додати публікацію
6 міс. тому

Привіт, це триває вже місяць і кажуть, що треба почекати ще 28 днів

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це досить довгий час для казино, щоб вирішити таку проблему, і мені дуже сумно, що вони сказали, що це буде ще 28 днів. Отже, у вашому випадку добре, що ви маєте скаргу , але найкраще було б, щоб казино відреагувало, оскільки м’яч зараз на їхньому полі.

Тепер нам доведеться запастися терпінням і почекати, як буде розвиватися ситуація.

Сподіваюся, все вийде чесно. 🤞

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я отримав свою виплату вчора,

Проте дякую за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, що мені тепер робити?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я отримав свою виплату вчора,

Проте дякую за вашу допомогу

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Тож я б сказав, що це ідеальне повідомлення. 🎉☘️

Через скільки часу вам вдалося це зробити?

Крім того, будь ласка, я радий, що ви нарешті отримали свої гроші.

У будь-якому випадку, ти залишишся в цьому казино? Я припускаю, що після такого досвіду це швидше негатив, але варто запитати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, що мені тепер робити?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я вважаю, що найрозумніше – почекати й подивитися, як розвиватиметься скарга та чи відреагує казино. Звичайно, ви можете зв’язатися зі службою підтримки казино, щоб дізнатися, куди ваша справа йде далі.

Найкраще, якщо казино відреагує на вашу скаргу і спробує пролити більше світла на ситуацію та допомогти вам.

Але подивимося, що буде. Якщо у вас є якісь новини, обов’язково повідомте нам.


Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я чекав близько тижня, тому що були проблеми з депозитами, які були зроблені на вихідних. Виплата пройшла дуже швидко вчора після того, як я все пояснив.

Я не можу сказати нічого негативного про казино і поки що залишаюся

Автоматичний переклад.
silkeprasse
6 міс. тому

О, я не очікував цього, чесно кажучи, але, звичайно, ваша думка актуальна та базується на досвіді. Тому я не буду вас звинувачувати.

Що ж, добре проведіть час, і якщо у вас є щось, чим ви хотіли б поділитися знову, не соромтеся це зробити. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт.

Я виграв 1000 євро на ставках Bruce / Nordic Slots.


Я надав усі необхідні документи, окрім фотографії моєї банківської картки, яка наразі недоступна, але у мене є знімки екрана мого електронного гаманця.

Вони відмовляються це прийняти. А в мене нова картка в дорозі. Вони відмовляються прийняти цей.


Хтось коли-небудь був у такій ситуації раніше?


З повагою.

Свейн.

Автоматичний переклад.
Sidv1cious92
6 міс. тому

Я перемістив ваш допис сюди, до цієї теми, де ви, можливо, можете отримати деякі відповіді.

Чи пробували ви пояснити службі підтримки казино, чому не можете надати свою стару картку? Має бути якийсь спосіб вирішити цю проблему, принаймні я сподіваюся 🤔. Коли ви надіслали запит на зняття коштів, і це ваш перший запит у цьому казино, чи у вас були успішні запити раніше?

Автоматичний переклад.
Romi
6 міс. тому

Я втратив фізичну картку під час переїзду між містами. Я використовував телефон для оплати.

Так. Я і кожен раз згадую картку. І я пояснив. Час і час.


Так. Це мій перший раз.

Я спробував приблизно в середині лютого.


Це справді засмучує.

А мені дуже потрібні гроші.

З повагою.

Свейн.

Змінено автором 6 міс. тому
Автоматичний переклад.
Sidv1cious92
6 міс. тому

Привіт!

Мені прикро чути про ваші проблеми. Це звучить як цілком нормальна причина, чому картка зараз недоступна.

У той же час я розумію, що казино може ставитися до вас з більшою підозрою. Проте, принаймні для мене, це навряд чи достатньо вагома причина, щоб утримати вас від виграшу.

Будьте в курсі, чи є інший спосіб оплати, який ви можете використати, щоб вивести гроші з казино?

Або вся проблема полягає лише в тому, що у вас більше немає тієї самої картки, яку ви раніше використовували для депозитів (пов’язаної зі згаданим вами електронним гаманцем), що призводить до того, що ви не можете пройти всі формальності?

Якщо я не помиляюся, казино вимагає, щоб ви довели, що у вас є доступ до способу оплати, який ви використовували для гри. Ось що я з нього зробив. Тому, будь ласка, поділіться своєю думкою з цього приводу 🙏

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Так. Я всюди шукав.

У мене навіть записаний повний номер картки. І нова картка в дорозі. Я сказав їм про це. Але вони відмовляються.

Мені потрібно змінити свою адресу. Я написав місто "Тронхейм" замість околиць, де я живу. «Геймдал.

Але вони застрягли з карткою....

Вони відмовляються змінити мою адресу.


У мене є нова картка та кредитна картка.

Я надіслав свої фотографії

-паспорт.

-Рахунки

- Електронний гаманець

- Інформація з мого банку

- Перекази з мого банку в казино.



Автоматичний переклад.
Sidv1cious92
6 міс. тому

Це просто не повинно виглядати так...

Що ж, можливо, ще занадто рано, але я відчуваю, що служба підтримки казино не знайде для вас рішення, і за таких обставин потрібно щось робити.

Ми намагаємося допомогти гравцям, які стикаються з подібними проблемами, тому я хотів би згадати про нашу безкоштовну функцію подання скарг.

У цьому посібнику згадано кілька дуже корисних основ 👈, які дають чудове уявлення про те, чого очікувати, а сама скарга доступна прямо тут 👈.

На мій погляд, вам нема чого втрачати, я б обов’язково спробував.

Ви в?

(PS: Я маю запитати: чи справді тобі подобається Сід Вішес? 😎 Чи це просто збіг?)

Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Так. Я в!

Я ніколи раніше цього не робив, тому не знаю, що робити.


Так. Я написав електронний лист, коли був молодшим. Він був моїм кумиром😅

Автоматичний переклад.
Sidv1cious92
6 міс. тому

Чудово, у посібнику, який Радка надала, ви знайдете все, що вам потрібно знати про скаргу.

Однак просто натисніть це посилання, і ви зможете відкрити скаргу тут:https://casino.guru/complaints/all , а потім знайдіть казино, на яке ви хочете подати скаргу, і якомога краще опишіть свою проблему. Ви можете прочитати всі інші речі, які ви можете очікувати тут: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions

Якщо у вас є додаткові запитання, зв’яжіться з нами, і ми з радістю на них відповімо. Сподіваюся, все вирішиться справедливо. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Дякую тобі!

Чи є досвід усунення випадків?

Вибачте, я ніколи цього не робив раніше.

З повагою.

Свейн.

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Я намагався заповнити форму скарги, але не можу її надіслати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Дякую тобі!

Чи є досвід усунення випадків?

Вибачте, я ніколи цього не робив раніше.

З повагою.

Свейн.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Ви можете перевірити це за цим посиланням: https://casino.guru/bruce-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation , наразі у казино не було багато скарг на себе, і воно вирішило всі їх, тому я сподіваюся, що це станеться і з вами. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я намагався заповнити форму скарги, але не можу її надіслати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Чи можу я знати, у чому полягає конкретна проблема і що вона вам говорить?

Не могли б ви зробити скріншот усього екрана? Яким браузером ви користуєтеся?

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Жодної конкретної проблеми.

Коли я натискаю кнопку відправки. Нічого не відбувається.

Чи може це бути тому, що я додаю фотографії в текстове вікно?

Автоматичний переклад.
1...3 4 5

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого