ФорумОбговорення скаргПеревірка Брюс Бет

Перевірка Брюс Бет (Сторінка 3)

8 міс. тому від celgebrink
|
10529 переглядів 98 відповідей |
|
12 3 45
Додати публікацію
6 міс. тому

Я змінив адресу два тижні тому

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони просто нічого не роблять, це погане казино, вони шахраї, які просто не хочуть платити, чому досі існує ця сторінка? Я прочитав усі скарги та виявив, що єдина проблема – це виплата

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Чому ви все ще підтримуєте сайт? Чому не звітуєте?

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Їх ще ніхто не виплачував

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Його знову відхилили, оскільки на ньому не було мого імені, що було неправдою. Я знову переглянув свої фотографії

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я знову зв'язався з казино.

долучив історію повідомлень filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Привіт мені знову,

Вони хотіли б отримати підтвердження про отримання депозиту від 24 лютого, але оскільки це були вихідні, я не бачу його у виписці з рахунку чи на знімку екрана. Написано 26 лютого

Дата обробки - день обробки транзакції для облікового запису.

Дата валютування - дата, коли кошти мають бути доступні бенефіціару.

Це те, що вказано в моїй даті призначення рахунку, а в дужках дата валютування, що я можу зробити?

lg

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Допоможіть, будь ласка

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що тепер толку, мені ще 28 днів чогось чекати

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт може хтось відповість

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Вони просто нічого не роблять, це погане казино, вони шахраї, які просто не хочуть платити, чому досі існує ця сторінка? Я прочитав усі скарги та виявив, що єдина проблема – це виплата

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, скільки часу триває вся ця ваша ситуація? Чи сказали вам у казино, чому у вас досі немає грошей? Я бачу, що у вас є скарга , і Наталія попросила казино відповісти, тому нам доведеться бути трохи терплячими, і, сподіваюся, вони дадуть відповідь і пояснять, як розвивається ваша ситуація.

Я також прошу вас написати один зв’язний пост, а не 5 в одному реченні, щоб я мав кращий огляд, оскільки ви не єдиний, хто тут пише. Буду вдячна.

Тепер, як я вже сказав, зберігайте холоднокровність, і Наталія спробує вам допомогти.

Якщо у вас є щось нове, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт мені знову,

Вони хотіли б отримати підтвердження про отримання депозиту від 24 лютого, але оскільки це були вихідні, я не бачу його у виписці з рахунку чи на знімку екрана. Написано 26 лютого

Дата обробки - день обробки транзакції для облікового запису.

Дата валютування - дата, коли кошти мають бути доступні бенефіціару.

Це те, що вказано в моїй даті призначення рахунку, а в дужках дата валютування, що я можу зробити?

lg

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, я бачу, що ви намагалися пояснити це в чаті, який ви мали з казино. Це ніде не відображається як транзакція, яку ви здійснили 24 лютого, незважаючи на вихідні? Коли я надсилаю гроші, я завжди бачу дату зарахування грошей, хіба у вас немає можливості побачити це десь, якщо ви натиснете на транзакцію? Отже, ви зробили це 24 лютого, але гроші надійшли лише 26 лютого?

Звичайно, коли ви це пояснювали, казино все ще нічого не розуміє? Будь ласка, скільки часу триває вся ця ситуація?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Що тепер толку, мені ще 28 днів чогось чекати

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я думаю, що якщо вам знову доведеться чекати стільки часу, це точно не підходить для казино. Таким чином, ви подали скаргу, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації. Таким чином, нам доведеться почекати і побачити подальший розвиток подій, оскільки наразі більше нічого робити. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro
6 міс. тому

Жодне казино не відмовляє, я зробив депозит через Klarna і один негайно, для інших переказів день включено, будь то оплата карткою чи банківським переказом, тільки тут є лише номер транзакції, якого їм недостатньо, і оскільки це було о мій банк було оброблено 26 числа, а не 24 числа, як ви просили, тому що вам потрібна точна дата депозиту

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

По-моєму транзакція з 24 числом ніде не відображається!!! незважаючи на те, що я лише зробив депозит, що мені здається дивним, оскільки для всіх інших дата відображається у виписці з мого рахунку, а не під час переказу!!!

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

file

Тому в моїй безпосередній передачі немає дати передачі в цільове використання казино

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Привіт, це триває вже місяць і кажуть, що треба почекати ще 28 днів

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Жодне казино не відмовляє, я зробив депозит через Klarna і один негайно, для інших переказів день включено, будь то оплата карткою чи банківським переказом, тільки тут є лише номер транзакції, якого їм недостатньо, і оскільки це було о мій банк було оброблено 26 числа, а не 24 числа, як ви просили, тому що вам потрібна точна дата депозиту

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Я розумію, тому, якщо ви маєте справу з казино, і ви нікуди не можете дійти, і вони не можуть вам жодним чином допомогти, я б рекомендував подати скаргу за цим посиланням . Наша команда спробує допомогти, і, сподіваюся, ми зможемо. Якщо ви не знаєте, чого очікувати від скарги, цей посібник розповість вам усе, що вам потрібно знати.

Ви за це?

Автоматичний переклад.
12 3 45

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого