ГоловнаФорумОбговорення скаргПеревірка Брюс Бет

Перевірка Брюс Бет (Сторінка 3)

 від celgebrink
|
18 811 переглядів 101 відповідей |
|
12 3 4...6

Вони просто нічого не роблять, це погане казино, вони шахраї, які просто не хочуть платити, чому досі існує ця сторінка? Я прочитав усі скарги та виявив, що єдина проблема – це виплата

Автоматичний переклад.

Чому ви все ще підтримуєте сайт? Чому не звітуєте?

Автоматичний переклад.

Їх ще ніхто не виплачував

Автоматичний переклад.
Jaro

Його знову відхилили, оскільки на ньому не було мого імені, що було неправдою. Я знову переглянув свої фотографії

Автоматичний переклад.

Привіт, я знову зв'язався з казино.

долучив історію повідомлень filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
Jaro

Привіт мені знову,

Вони хотіли б отримати підтвердження про отримання депозиту від 24 лютого, але оскільки це були вихідні, я не бачу його у виписці з рахунку чи на знімку екрана. Написано 26 лютого

Дата обробки - день обробки транзакції для облікового запису.

Дата валютування - дата, коли кошти мають бути доступні бенефіціару.

Це те, що вказано в моїй даті призначення рахунку, а в дужках дата валютування, що я можу зробити?

lg

Автоматичний переклад.

Допоможіть, будь ласка

Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.

file

Автоматичний переклад.

Що тепер толку, мені ще 28 днів чогось чекати

Автоматичний переклад.

Привіт може хтось відповість

Автоматичний переклад.

Вони просто нічого не роблять, це погане казино, вони шахраї, які просто не хочуть платити, чому досі існує ця сторінка? Я прочитав усі скарги та виявив, що єдина проблема – це виплата

Автоматичний переклад.

Привіт, скільки часу триває вся ця ваша ситуація? Чи сказали вам у казино, чому у вас досі немає грошей? Я бачу, що у вас є скарга , і Наталія попросила казино відповісти, тому нам доведеться бути трохи терплячими, і, сподіваюся, вони дадуть відповідь і пояснять, як розвивається ваша ситуація.

Я також прошу вас написати один зв’язний пост, а не 5 в одному реченні, щоб я мав кращий огляд, оскільки ви не єдиний, хто тут пише. Буду вдячна.

Тепер, як я вже сказав, зберігайте холоднокровність, і Наталія спробує вам допомогти.

Якщо у вас є щось нове, дайте мені знати.

Автоматичний переклад.

Привіт мені знову,

Вони хотіли б отримати підтвердження про отримання депозиту від 24 лютого, але оскільки це були вихідні, я не бачу його у виписці з рахунку чи на знімку екрана. Написано 26 лютого

Дата обробки - день обробки транзакції для облікового запису.

Дата валютування - дата, коли кошти мають бути доступні бенефіціару.

Це те, що вказано в моїй даті призначення рахунку, а в дужках дата валютування, що я можу зробити?

lg

Автоматичний переклад.

Привіт, я бачу, що ви намагалися пояснити це в чаті, який ви мали з казино. Це ніде не відображається як транзакція, яку ви здійснили 24 лютого, незважаючи на вихідні? Коли я надсилаю гроші, я завжди бачу дату зарахування грошей, хіба у вас немає можливості побачити це десь, якщо ви натиснете на транзакцію? Отже, ви зробили це 24 лютого, але гроші надійшли лише 26 лютого?

Звичайно, коли ви це пояснювали, казино все ще нічого не розуміє? Будь ласка, скільки часу триває вся ця ситуація?

Дай мені знати.

Автоматичний переклад.

Що тепер толку, мені ще 28 днів чогось чекати

Автоматичний переклад.

Я думаю, що якщо вам знову доведеться чекати стільки часу, це точно не підходить для казино. Таким чином, ви подали скаргу, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації. Таким чином, нам доведеться почекати і побачити подальший розвиток подій, оскільки наразі більше нічого робити. 😕

Автоматичний переклад.
Jaro

Жодне казино не відмовляє, я зробив депозит через Klarna і один негайно, для інших переказів день включено, будь то оплата карткою чи банківським переказом, тільки тут є лише номер транзакції, якого їм недостатньо, і оскільки це було о мій банк було оброблено 26 числа, а не 24 числа, як ви просили, тому що вам потрібна точна дата депозиту

Автоматичний переклад.

По-моєму транзакція з 24 числом ніде не відображається!!! незважаючи на те, що я лише зробив депозит, що мені здається дивним, оскільки для всіх інших дата відображається у виписці з мого рахунку, а не під час переказу!!!

Автоматичний переклад.

file

Тому в моїй безпосередній передачі немає дати передачі в цільове використання казино

Автоматичний переклад.

Привіт, це триває вже місяць і кажуть, що треба почекати ще 28 днів

Автоматичний переклад.

Жодне казино не відмовляє, я зробив депозит через Klarna і один негайно, для інших переказів день включено, будь то оплата карткою чи банківським переказом, тільки тут є лише номер транзакції, якого їм недостатньо, і оскільки це було о мій банк було оброблено 26 числа, а не 24 числа, як ви просили, тому що вам потрібна точна дата депозиту

Автоматичний переклад.

Я розумію, тому, якщо ви маєте справу з казино, і ви нікуди не можете дійти, і вони не можуть вам жодним чином допомогти, я б рекомендував подати скаргу за цим посиланням . Наша команда спробує допомогти, і, сподіваюся, ми зможемо. Якщо ви не знаєте, чого очікувати від скарги, цей посібник розповість вам усе, що вам потрібно знати.

Ви за це?

Автоматичний переклад.

Привіт, це триває вже місяць і кажуть, що треба почекати ще 28 днів

Автоматичний переклад.

Це досить довгий час для казино, щоб вирішити таку проблему, і мені дуже сумно, що вони сказали, що це буде ще 28 днів. Отже, у вашому випадку добре, що ви маєте скаргу , але найкраще було б, щоб казино відреагувало, оскільки м’яч зараз на їхньому полі.

Тепер нам доведеться запастися терпінням і почекати, як буде розвиватися ситуація.

Сподіваюся, все вийде чесно. 🤞

Автоматичний переклад.
12 3 4...6
Перейти на сторінкуіз 6 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого