Вони просто нічого не роблять, це погане казино, вони шахраї, які просто не хочуть платити, чому досі існує ця сторінка? Я прочитав усі скарги та виявив, що єдина проблема – це виплата
They just don't do anything, it's a bad casino, they're scammers who just don't want to pay out, why is there still this page? I read all the complaints and found that the only problem is the payout
Die machen einfach nichts das ist das schlechtes casino die sind Betrüger die wollen einfach nicht auszahlen warum gibt's noch diese seite ich habe die ganze Beschwerden gelesen und festgestellt das nur die Auszahlung problem ist
Його знову відхилили, оскільки на ньому не було мого імені, що було неправдою. Я знову переглянув свої фотографії
It was rejected again because my name wasn't on it, which wasn't true. I looked at my photos again
Es wurde wieder abgelehnt angeblich war mein Name nicht drauf was nicht stimmt habe in meinem Fotos extra noch mal geguckt
Привіт мені знову,
Вони хотіли б отримати підтвердження про отримання депозиту від 24 лютого, але оскільки це були вихідні, я не бачу його у виписці з рахунку чи на знімку екрана. Написано 26 лютого
Дата обробки - день обробки транзакції для облікового запису.
Дата валютування - дата, коли кошти мають бути доступні бенефіціару.
Це те, що вказано в моїй даті призначення рахунку, а в дужках дата валютування, що я можу зробити?
lg
Hello me again,
They would like a deposit receipt confirmation from February 24th but since it was the weekend, I can't see it in my account statement or in the screenshot. It says February 26th
Processing Date - the day on which a transaction is processed for an account.
Value date - the date on which the funds are to be made available to the beneficiary.
This is what it says in my account assignment date and in brackets the value date, what can I do?
lg
Hallo ich noch mal,
die möchten eine Einzahlung Beleg Bestätigung vom 24.02 aber da Wochenende war ist das bei mir im Konto Auszug oder auch bei den Screenshot nicht zu sehen bei mir steht der 26.02
Verarbeitungsdatum - der Tag, an dem eine Transaktion für ein Konto verarbeitet wird.
Wertstellungsdatum - das Datum, an dem die Mittel dem Begünstigten zur Verfügung gestellt werden sollen .
so steht es in meinen Konto wetstellungsdatum und in klammern Valuta was kann ich da machen
lg
Вони просто нічого не роблять, це погане казино, вони шахраї, які просто не хочуть платити, чому досі існує ця сторінка? Я прочитав усі скарги та виявив, що єдина проблема – це виплата
They just don't do anything, it's a bad casino, they're scammers who just don't want to pay out, why is there still this page? I read all the complaints and found that the only problem is the payout
Die machen einfach nichts das ist das schlechtes casino die sind Betrüger die wollen einfach nicht auszahlen warum gibt's noch diese seite ich habe die ganze Beschwerden gelesen und festgestellt das nur die Auszahlung problem ist
Привіт, скільки часу триває вся ця ваша ситуація? Чи сказали вам у казино, чому у вас досі немає грошей? Я бачу, що у вас є скарга , і Наталія попросила казино відповісти, тому нам доведеться бути трохи терплячими, і, сподіваюся, вони дадуть відповідь і пояснять, як розвивається ваша ситуація.
Я також прошу вас написати один зв’язний пост, а не 5 в одному реченні, щоб я мав кращий огляд, оскільки ви не єдиний, хто тут пише. Буду вдячна.
Тепер, як я вже сказав, зберігайте холоднокровність, і Наталія спробує вам допомогти.
Якщо у вас є щось нове, дайте мені знати.
Hi how long has this whole situation of yours been going on ? Did the casino tell you why you still don't have your money ? I see that you have a complaint and Natalia has asked the casino to reply, so we will have to be a bit more patient and hopefully they will answer and explain how your situation is going.
I would also ask you to write one coherent post and not 5 in one sentence, so that I have a better overview since you are not the only one who writes here. I would be grateful.
Now as I said, keep a cool head and Natalia will try to help you.
If you have anything new let me know.
Привіт мені знову,
Вони хотіли б отримати підтвердження про отримання депозиту від 24 лютого, але оскільки це були вихідні, я не бачу його у виписці з рахунку чи на знімку екрана. Написано 26 лютого
Дата обробки - день обробки транзакції для облікового запису.
Дата валютування - дата, коли кошти мають бути доступні бенефіціару.
Це те, що вказано в моїй даті призначення рахунку, а в дужках дата валютування, що я можу зробити?
lg
Hello me again,
They would like a deposit receipt confirmation from February 24th but since it was the weekend, I can't see it in my account statement or in the screenshot. It says February 26th
Processing Date - the day on which a transaction is processed for an account.
Value date - the date on which the funds are to be made available to the beneficiary.
This is what it says in my account assignment date and in brackets the value date, what can I do?
lg
Hallo ich noch mal,
die möchten eine Einzahlung Beleg Bestätigung vom 24.02 aber da Wochenende war ist das bei mir im Konto Auszug oder auch bei den Screenshot nicht zu sehen bei mir steht der 26.02
Verarbeitungsdatum - der Tag, an dem eine Transaktion für ein Konto verarbeitet wird.
Wertstellungsdatum - das Datum, an dem die Mittel dem Begünstigten zur Verfügung gestellt werden sollen .
so steht es in meinen Konto wetstellungsdatum und in klammern Valuta was kann ich da machen
lg
Привіт, я бачу, що ви намагалися пояснити це в чаті, який ви мали з казино. Це ніде не відображається як транзакція, яку ви здійснили 24 лютого, незважаючи на вихідні? Коли я надсилаю гроші, я завжди бачу дату зарахування грошей, хіба у вас немає можливості побачити це десь, якщо ви натиснете на транзакцію? Отже, ви зробили це 24 лютого, але гроші надійшли лише 26 лютого?
Звичайно, коли ви це пояснювали, казино все ще нічого не розуміє? Будь ласка, скільки часу триває вся ця ситуація?
Дай мені знати.
Hello, I see you tried to explain it in the chat you had with the casino. Nowhere does it show up as a transaction you made on 24 February despite the weekend ? When I send money, I always see the date the money was credited, don't you have the option to see it somewhere if you click on the transaction ? So you did it on 24 February but the money was not credited until 26 February ?
Of course, when you explained it, the casino still doesn't understand anything ? How long has this whole situation been going on, please ?
Let me know.
Я думаю, що якщо вам знову доведеться чекати стільки часу, це точно не підходить для казино. Таким чином, ви подали скаргу, і наша команда спробує допомогти вам у вашій ситуації. Таким чином, нам доведеться почекати і побачити подальший розвиток подій, оскільки наразі більше нічого робити. 😕
I think if you have to wait that long again, it's definitely not right of the casino. Therefore, it is the appropriate step that you have filed a complaint and our team will try to help you in your situation. Thus, we will have to wait and see further developments because there is nothing more to do at the moment. 😕
Жодне казино не відмовляє, я зробив депозит через Klarna і один негайно, для інших переказів день включено, будь то оплата карткою чи банківським переказом, тільки тут є лише номер транзакції, якого їм недостатньо, і оскільки це було о мій банк було оброблено 26 числа, а не 24 числа, як ви просили, тому що вам потрібна точна дата депозиту
No casino continues to refuse, I made a deposit via Klarna and one immediately, for other transfers the day is included, be it card payment or bank transfer, only here is only a transaction number which is not enough for them and since it was at my bank on the 26th was processed and not on the 24th as you request because you want the exact deposit date
Nein Casino lehnt weiter ab ich habe eine Einzahlung per Klarna gemacht und eine per sofort, bei anderen Überweisungen steht der Tag mit bei, sei es Karten Zahlung oder Überweisung nur hier steht nur eine transakionsnummer die denen nicht reicht und da es bei meiner Bank am 26 bearbeitet wurde und nicht am 24 wie sie es fordern da sie genau das einzahlunggsdatum möchten
По-моєму транзакція з 24 числом ніде не відображається!!! незважаючи на те, що я лише зробив депозит, що мені здається дивним, оскільки для всіх інших дата відображається у виписці з мого рахунку, а не під час переказу!!!
In my opinion, a transaction with the 24th is not displayed anywhere!!! even though I only made the deposit, which I find strange because for everyone else the date is displayed on my account statement, just not during the transfer!!!
Mein es wird niergends eine Transaktion mit dem 24 angezeigt!!!obwohl ich da nur die Einzahlung getätigt habe was ich schon komisch finde weil bei allen anderen wird das Datum mit angezeigt auf meinem Konto Auszug nur nicht bei der Überweisung nicht!!!
Тому в моїй безпосередній передачі немає дати передачі в цільове використання казино
So in my immediate transfer there is no date of the transfer in the intended use of the casino
so steht es in meiner sofort Überweisung kein Datum von der Überweisung beim Verwendungszweck vom Casino
Жодне казино не відмовляє, я зробив депозит через Klarna і один негайно, для інших переказів день включено, будь то оплата карткою чи банківським переказом, тільки тут є лише номер транзакції, якого їм недостатньо, і оскільки це було о мій банк було оброблено 26 числа, а не 24 числа, як ви просили, тому що вам потрібна точна дата депозиту
No casino continues to refuse, I made a deposit via Klarna and one immediately, for other transfers the day is included, be it card payment or bank transfer, only here is only a transaction number which is not enough for them and since it was at my bank on the 26th was processed and not on the 24th as you request because you want the exact deposit date
Nein Casino lehnt weiter ab ich habe eine Einzahlung per Klarna gemacht und eine per sofort, bei anderen Überweisungen steht der Tag mit bei, sei es Karten Zahlung oder Überweisung nur hier steht nur eine transakionsnummer die denen nicht reicht und da es bei meiner Bank am 26 bearbeitet wurde und nicht am 24 wie sie es fordern da sie genau das einzahlunggsdatum möchten
Я розумію, тому, якщо ви маєте справу з казино, і ви нікуди не можете дійти, і вони не можуть вам жодним чином допомогти, я б рекомендував подати скаргу за цим посиланням . Наша команда спробує допомогти, і, сподіваюся, ми зможемо. Якщо ви не знаєте, чого очікувати від скарги, цей посібник розповість вам усе, що вам потрібно знати.
Ви за це?
I see, so if you are dealing with a casino and you can't get anywhere and they can't help you in any way, I would recommend filing a complaint on this link. Our team will try to help and hopefully we can. If you don't know what to expect from a complaint, this guide will tell you everything you need to know.
Are you up for it ?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.