ГоловнаФорумОбговорення скаргOxi казино Betrug

Oxi казино Betrug

 від Unioner58
|
2 931 переглядів 2 відповіді |
|

Сьогодні з мого рахунку просто зняли 1325 євро. Ви нібито порушили умови бонусів? Це більше ніж кримінально. Мій особистий VIP-менеджер з тих пір не дзвонив. Незрозумілий.

Автоматичний переклад.
Unioner58

З бонусами завжди складно, якщо ви не маєте більш детального відгуку від казино. Якщо вони скажуть, що ви порушили умови бонусу, це може бути багато різних речей. Ви можете зробити ставку понад макс. дозволений розмір ставки, ви можете грати в ігри з обмеженнями, ви можете відкласти раунди гри (ви граєте в гру з бонусними грошима, поки не потрапите в якусь бонусну функцію або безкоштовні обертання, а потім закриєте гру), вони можуть виявити, що у вас є кілька облікових записів і інший обліковий запис уже використовував бонуси...

У будь-якому випадку, я вважаю, що казино має завжди повідомляти вам, що ви зробили не так, щоб у вас був шанс захистити себе. Спробуйте зв'язатися з ними всіма можливими способами зв'язку (можливо VIP-менеджер у відпустці, змінив посаду/роботу тощо). Я бачу, що ви вже подали скаргу, але я думаю, що варто зв'язатися з ними всіма можливими способами. Якщо вони не зв’яжуться з вами протягом 2 тижнів, я теж поскаржусь.

Автоматичний переклад.
Unioner58

Оскільки ви вже подали скаргу, я думаю, ми незабаром дізнаємося більше деталей.

Будь ласка , оновіть скаргу тут відповідно до запиту.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого