Шановна Bianca1987,
Дозвольте мені сказати, що лише два нещодавно надіслані відгуки користувачів про Hold'N'Spin Casino були відхилені.
Це пов’язано з тим, що внутрішня система виявила схожість з обліковим записом, який раніше вже надсилав відгук користувача про те саме казино.
Оскільки дозволено лише один відгук користувача на казино та обліковий запис, це є причиною відмови.
Ця система є недосконалою, але, на жаль, ми майже щодня стикаємося з хвилею упереджених, мотивованих відгуків користувачів, тому нам потрібно перевіряти такі подібності до уваги.
Завдяки вашій публікації тут я вважаю, що ви дійсно грали в казино, той факт, що ваш відгук було позначено прапорцем, мабуть, просто збіг. Що ж, може статися - нічого особистого чи невмотивованого. У такому випадку я попрошу розробників відновити відхилення.
Я не буду коментувати решту вашого допису 🙂. Ми б не відкидали позитивні відгуки, якби нас хвилювали лише зароблені гроші...
Dear Bianca1987,
Allow me to say only two user reviews submitted recently on Hold'N'Spin Casino were rejected.
It's because the internal system detected similarities with an account that has already submitted a user review on the very same casino in the past.
Since only one user review per casino and account is allowed, it is the reason for rejection.
This system is imperfect, but sadly we face wawes of biased, motivated user reviews almost daily, hence we need to check such similarities into consideration.
Thanks to your post here, I believe you truly played in the casino, the fact your review was flagged is probably just a coincidence. Well, it may happen - it's nothing personal or ill-motivated. In such a case, I'll ask the developers to rewoke the rejection.
I won't comment on the rest of your post 🙂. We wouldn't reject positive reviews if we were only concerned about the money gained...
Автоматичний переклад.