Привіт і дякую за попередження.
На жаль, здається, що таке казино не знайдено в нашій системі, тому, швидше за все, ми ще не натрапили на цей сайт. Чи не могли б ви поділитися посиланням на казино?
Звучить як сайт, який варто переглянути. Щодо вашого закритого облікового запису, ви випадково грали з будь-яким бонусом? Для мене ці 100 доларів більше схожі на правило максимального виведення грошей, і це було б добре бути впевненим.
Я бачу, що вам обіцяли решту грошей. Оскільки ваш обліковий запис закрито, я вважаю, що подати скаргу – це найпростіший спосіб привернути увагу чи, на щастя, допомогу.
Щоб дізнатися більше про процес подання скарги, прочитайте цей посібник: Інформація та інструкції щодо вирішення скарг
Чи здається вам це хорошим кроком?
Hello and thanks for the warning.
Sadly, it seems no such casino can be found in our system, so most likely we have not yet come across this site yet. Would you share the link leading to the casino, please?
Sounds like a site worth reviewing. Regarding your closed account, have you played with any bonus by chance? To me, those 100USD sound more like a max cashout rule, would be good to be sure.
I see you were promised the rest of the money though. Well since your account is now closed, I guess submitting a complaint is the easiest way to get some attention or luckily help.
To learn more about the complaint process, kindly read this guide: Complaint Resolution Information and Instructions
Does it sound like a good step to you?
Автоматичний переклад.