ГоловнаФорумОбговорення скаргОстерігайтеся казино Gama - Gama не виплачує гроші

Остерігайтеся казино Gama - Gama не виплачує гроші

1 рік тому від Malaga
|
3 965 переглядів 21 відповідей |
|
1 2
1 рік тому

Тут я коротко опишу свій випадок.


Я подав скаргу на Гаму за порушення захисту гравців. Gama визнав це та пообіцяв повернути 1800 євро в скарзі.


Тому я чекав і дозволяв Гамі втішати мене щодня.

Поки я не отримав електронного листа, що мені надіслали гроші. Але гроші до мене так і не дійшли. Тоді Гама нахабно заявив, що проблема була в Neteller.


Звичайно, я написав Neteller, і вони підтвердили, що казино бреше.


Тоді Гама заявив, що у них виникла проблема, і що я повинен надати їм свої банківські реквізити, і вони зможуть негайно вирішити проблему та надіслати мені гроші. Зазвичай я не даю свої банківські реквізити, але мене переконала це зробити обіцянка, що гроші будуть перераховані негайно.


Минуло вже 6 днів, а у підтримки, як і у самої Gama, є лише виправдання.


Нічого не відбувається, і Гама не перераховує гроші.


Мало того, що казино має фінансові проблеми, вони нахабно обманюють і брешуть своїм гравцям, вимагаючи дані, даючи фальшиві обіцянки.


Можу тільки попередити всіх тут про Гаму. На жаль, Casino Guru також не дуже допомагає і навіть не зв’язується з Gama.





Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

Я щойно відповів вам тут .

«На жаль, Casino Guru також не дуже допомагає і навіть не зв’язується з Gama».

Я думаю, ви не розумієте концепції - ми зрозуміли:

file

https://casino.guru/gama-casino-player-requests-a-partial-refund

Зараз ми очікуємо додаткової відповіді від представника казино. Оскільки ви, ймовірно, також пропустили, казино відповіло кілька тижнів тому, коли ми зв’язалися з ними першими.

Я справді бажаю тобі чесного кінця.


Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я написав регулярний пост на форумі Cat Casino. Чому це перевіряється спочатку? Я написав для нього понад 3000 символів і доклав до цього багато зусиль. Відколи перевіряються повідомлення на форумі? Має дуже поганий присмак. Прошу затвердити мій пост.

Автоматичний переклад.
Malaga
1 рік тому

Будь ласка, зверніть увагу на моє пояснення тут.

Це не живий чат, тому наступного разу я прошу вас пропустити свої вимоги на вихідні.

Нарешті зверніть увагу на мої відповіді:

https://casino.guru/forum/casinos/catcasino---general-discussion/3#post-66264




Автоматичний переклад.
1 рік тому

Тут я коротко опишу свій випадок.


Я подав скаргу на Гаму за порушення захисту гравців. Gama визнав це та пообіцяв повернути 1800 євро в скарзі.


Тому я чекав і дозволяв Гамі втішати мене щодня.

Поки я не отримав електронного листа, що мені надіслали гроші. Але гроші до мене так і не дійшли. Тоді Гама нахабно заявив, що проблема була в Neteller.


Звичайно, я написав Neteller, і вони підтвердили, що казино бреше.


Тоді Гама заявив, що у них виникла проблема, і що я повинен надати їм свої банківські реквізити, і вони зможуть негайно вирішити проблему та надіслати мені гроші. Зазвичай я не даю свої банківські реквізити, але мене переконала це зробити обіцянка, що гроші будуть перераховані негайно.


Минуло вже 6 днів, а у підтримки, як і у самої Gama, є лише виправдання.


Нічого не відбувається, і Гама не перераховує гроші.


Мало того, що казино має фінансові проблеми, вони нахабно обманюють і брешуть своїм гравцям, вимагаючи дані, даючи фальшиві обіцянки.


Можу тільки попередити всіх тут про Гаму. На жаль, Casino Guru також не дуже допомагає і навіть не зв’язується з Gama.





Автоматичний переклад.
10 міс. тому

Тримайся подалі, те саме відбувається зі мною, вони шахраї, у них навіть немає грошей, щоб заплатити гравцям, чого чекати 😂 брудне казино

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я думаю, що це казино - купа шахраїв.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ви, гуру казино, скільки ви берете, щоб дозволити цим хлопцям більше красти в гравців

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Я не розумію, чому ти так багато заробляєш Там Там, ти безсоромний.


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Ви купка негідників

Автоматичний переклад.
popbobi82
4 міс. тому

Привіт, не міг би ти спочатку сказати, що з тобою тут сталося, перш ніж так говорити?

Опишіть свою ситуацію, щоб ми могли зрозуміти, чи зможемо вам допомогти, і не згадуйте події.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Хммм....Gama.casino??? Не вірю!!! З Catcasino.com і Daddy.casino найкраще, що є... Вони виплачують щонайбільше протягом години, і не має значення, грали ви з бонусом чи без ☝️ Час від часу виникають проблеми з виплатами, але нічого трагічного , просто подайте запит на нову виплату (технічні труднощі згідно зі службою підтримки) єдиним недоліком є те, що вони не мають PUSH GAMING 🙈

Автоматичний переклад.
Dlhan
4 міс. тому

Якщо ви відповідаєте комусь конкретному, доцільно скористатися кнопкою «відповісти», щоб гравець отримав сповіщення про вашу відповідь.

Я бачу, що у вас кращий досвід роботи з цим казино. Який спосіб оплати ви використовуєте?

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Я здебільшого плачу кредитною карткою та криптовалютою ...іноді через банк, але опосередковано 😂

Автоматичний переклад.
Dlhan
4 міс. тому

Дякую, я думав, що це може бути криптовалюта, але я знаю, що для деяких гравців навіть банківський переказ може надходити досить швидко. дякую за відповідь 🙂

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Тримайтеся подалі... шахраї... не платіть

Автоматичний переклад.
wiednerchristian1980
1 місяць тому

Хочете розповісти нам більше, будь ласка?

У якому казино ви зіткнулися з цією проблемою і що саме сталося?

Автоматичний переклад.
1 місяць тому

Хочете розповісти нам більше, будь ласка?

У якому казино ви зіткнулися з цією проблемою і що саме сталося?

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

У мене завжди виникають проблеми з виплатами...позавчора я виграв і успішно зарахував 3 тисячі на свій рахунок...інші виплати було відхилено...метод банківського переказу також зник із моїх способів виплат...вчора я спробував зняти за допомогою банківської картки...450 євро...те саме...перша виплата пройшла нормально, потім відхилено...тепер мені потрібно підтвердити себе знову...єдина проблема...коли я хочу завантажити своє селфі ...це каже помилка...зв'язався зі службою підтримки...завжди те саме...на рахунку близько 9 тис....я беру на себе зобов'язання...Gama дуже намагається запобігти виплатам...тому будьте обережні та зберігайте свої руки геть

Автоматичний переклад.
wiednerchristian1980
3 тиж. тому

Гама казино

Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Хоча я вже здійснив незліченну кількість переказів, тепер мені потрібно підтвердити себе ще раз, і фотографія для селфі також відхиляється... Я справді на виході з сил... Я грав протягом тривалого часу, але щось на зразок зі мною такого ще не було....

Автоматичний переклад.
wiednerchristian1980
3 тиж. тому

Дякуємо за пояснення назви казино. Треба було запитати про всяк випадок, щоб ми не заплуталися.

Я бачив, що ви писали про ту саму проблему в його загальній темі , тож зупинімося лише на одному з них, тому що немає потреби поширювати дописи по всьому форуму, якщо вони стосуються тієї самої проблеми. Сподіваюся, ти розумієш.

Оскільки я прочитав всю інформацію, яку ви нам надали, я справді вважаю, що вам слід подати скаргу тут, і наша команда спробує розслідувати цю справу в цьому казино.

Щоб зробити це , скористайтеся цим посиланням і добре поясніть проблему, щоб команда з розгляду скарг отримала всю інформацію про те, що саме там відбувається.

Я сподіваюся, що ми зможемо зв’язатися з казино та вирішити проблему якомога швидше.

Повідомте нам, будь ласка, як ви вирішили. Тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого