ГоловнаФорумОбговорення скаргОстерігайтеся казино Gama - Gama не виплачує гроші

Остерігайтеся казино Gama - Gama не виплачує гроші

 від Malaga
|
4 469 переглядів 21 відповідей |
|
1 2

Тут я коротко опишу свій випадок.


Я подав скаргу на Гаму за порушення захисту гравців. Gama визнав це та пообіцяв повернути 1800 євро в скарзі.


Тому я чекав і дозволяв Гамі втішати мене щодня.

Поки я не отримав електронного листа, що мені надіслали гроші. Але гроші до мене так і не дійшли. Тоді Гама нахабно заявив, що проблема була в Neteller.


Звичайно, я написав Neteller, і вони підтвердили, що казино бреше.


Тоді Гама заявив, що у них виникла проблема, і що я повинен надати їм свої банківські реквізити, і вони зможуть негайно вирішити проблему та надіслати мені гроші. Зазвичай я не даю свої банківські реквізити, але мене переконала це зробити обіцянка, що гроші будуть перераховані негайно.


Минуло вже 6 днів, а у підтримки, як і у самої Gama, є лише виправдання.


Нічого не відбувається, і Гама не перераховує гроші.


Мало того, що казино має фінансові проблеми, вони нахабно обманюють і брешуть своїм гравцям, вимагаючи дані, даючи фальшиві обіцянки.


Можу тільки попередити всіх тут про Гаму. На жаль, Casino Guru також не дуже допомагає і навіть не зв’язується з Gama.





Автоматичний переклад.
Malaga

Я щойно відповів вам тут .

«На жаль, Casino Guru також не дуже допомагає і навіть не зв’язується з Gama».

Я думаю, ви не розумієте концепції - ми зрозуміли:

file

https://casino.guru/gama-casino-player-requests-a-partial-refund

Зараз ми очікуємо додаткової відповіді від представника казино. Оскільки ви, ймовірно, також пропустили, казино відповіло кілька тижнів тому, коли ми зв’язалися з ними першими.

Я справді бажаю тобі чесного кінця.


Автоматичний переклад.

Я написав регулярний пост на форумі Cat Casino. Чому це перевіряється спочатку? Я написав для нього понад 3000 символів і доклав до цього багато зусиль. Відколи перевіряються повідомлення на форумі? Має дуже поганий присмак. Прошу затвердити мій пост.

Автоматичний переклад.
Malaga

Будь ласка, зверніть увагу на моє пояснення тут.

Це не живий чат, тому наступного разу я прошу вас пропустити свої вимоги на вихідні.

Нарешті зверніть увагу на мої відповіді:

https://casino.guru/forum/casinos/catcasino---general-discussion/3#post-66264




Автоматичний переклад.

Тут я коротко опишу свій випадок.


Я подав скаргу на Гаму за порушення захисту гравців. Gama визнав це та пообіцяв повернути 1800 євро в скарзі.


Тому я чекав і дозволяв Гамі втішати мене щодня.

Поки я не отримав електронного листа, що мені надіслали гроші. Але гроші до мене так і не дійшли. Тоді Гама нахабно заявив, що проблема була в Neteller.


Звичайно, я написав Neteller, і вони підтвердили, що казино бреше.


Тоді Гама заявив, що у них виникла проблема, і що я повинен надати їм свої банківські реквізити, і вони зможуть негайно вирішити проблему та надіслати мені гроші. Зазвичай я не даю свої банківські реквізити, але мене переконала це зробити обіцянка, що гроші будуть перераховані негайно.


Минуло вже 6 днів, а у підтримки, як і у самої Gama, є лише виправдання.


Нічого не відбувається, і Гама не перераховує гроші.


Мало того, що казино має фінансові проблеми, вони нахабно обманюють і брешуть своїм гравцям, вимагаючи дані, даючи фальшиві обіцянки.


Можу тільки попередити всіх тут про Гаму. На жаль, Casino Guru також не дуже допомагає і навіть не зв’язується з Gama.





Автоматичний переклад.

Тримайся подалі, те саме відбувається зі мною, вони шахраї, у них навіть немає грошей, щоб заплатити гравцям, чого чекати 😂 брудне казино

Автоматичний переклад.

Я думаю, що це казино - купа шахраїв.

Автоматичний переклад.

Ви, гуру казино, скільки ви берете, щоб дозволити цим хлопцям більше красти в гравців

Автоматичний переклад.

Я не розумію, чому ти так багато заробляєш Там Там, ти безсоромний.


Автоматичний переклад.

Ви купка негідників

Автоматичний переклад.
popbobi82

Привіт, не міг би ти спочатку сказати, що з тобою тут сталося, перш ніж так говорити?

Опишіть свою ситуацію, щоб ми могли зрозуміти, чи зможемо вам допомогти, і не згадуйте події.

Автоматичний переклад.

Хммм....Gama.casino??? Не вірю!!! З Catcasino.com і Daddy.casino найкраще, що є... Вони виплачують щонайбільше протягом години, і не має значення, грали ви з бонусом чи без ☝️ Час від часу виникають проблеми з виплатами, але нічого трагічного , просто подайте запит на нову виплату (технічні труднощі згідно зі службою підтримки) єдиним недоліком є те, що вони не мають PUSH GAMING 🙈

Автоматичний переклад.
Dlhan

Якщо ви відповідаєте комусь конкретному, доцільно скористатися кнопкою «відповісти», щоб гравець отримав сповіщення про вашу відповідь.

Я бачу, що у вас кращий досвід роботи з цим казино. Який спосіб оплати ви використовуєте?

Автоматичний переклад.
Jaro

Я здебільшого плачу кредитною карткою та криптовалютою ...іноді через банк, але опосередковано 😂

Автоматичний переклад.
Dlhan

Дякую, я думав, що це може бути криптовалюта, але я знаю, що для деяких гравців навіть банківський переказ може надходити досить швидко. дякую за відповідь 🙂

Автоматичний переклад.

Тримайтеся подалі... шахраї... не платіть

Автоматичний переклад.
wiednerchristian1980

Хочете розповісти нам більше, будь ласка?

У якому казино ви зіткнулися з цією проблемою і що саме сталося?

Автоматичний переклад.

Хочете розповісти нам більше, будь ласка?

У якому казино ви зіткнулися з цією проблемою і що саме сталося?

Автоматичний переклад.

У мене завжди виникають проблеми з виплатами...позавчора я виграв і успішно зарахував 3 тисячі на свій рахунок...інші виплати було відхилено...метод банківського переказу також зник із моїх способів виплат...вчора я спробував зняти за допомогою банківської картки...450 євро...те саме...перша виплата пройшла нормально, потім відхилено...тепер мені потрібно підтвердити себе знову...єдина проблема...коли я хочу завантажити своє селфі ...це каже помилка...зв'язався зі службою підтримки...завжди те саме...на рахунку близько 9 тис....я беру на себе зобов'язання...Gama дуже намагається запобігти виплатам...тому будьте обережні та зберігайте свої руки геть

Автоматичний переклад.
wiednerchristian1980

Гама казино

Автоматичний переклад.

Хоча я вже здійснив незліченну кількість переказів, тепер мені потрібно підтвердити себе ще раз, і фотографія для селфі також відхиляється... Я справді на виході з сил... Я грав протягом тривалого часу, але щось на зразок зі мною такого ще не було....

Автоматичний переклад.
wiednerchristian1980

Дякуємо за пояснення назви казино. Треба було запитати про всяк випадок, щоб ми не заплуталися.

Я бачив, що ви писали про ту саму проблему в його загальній темі , тож зупинімося лише на одному з них, тому що немає потреби поширювати дописи по всьому форуму, якщо вони стосуються тієї самої проблеми. Сподіваюся, ти розумієш.

Оскільки я прочитав всю інформацію, яку ви нам надали, я справді вважаю, що вам слід подати скаргу тут, і наша команда спробує розслідувати цю справу в цьому казино.

Щоб зробити це , скористайтеся цим посиланням і добре поясніть проблему, щоб команда з розгляду скарг отримала всю інформацію про те, що саме там відбувається.

Я сподіваюся, що ми зможемо зв’язатися з казино та вирішити проблему якомога швидше.

Повідомте нам, будь ласка, як ви вирішили. Тримаю кулаки.🤞

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого