ФорумОбговорення скаргОформлення офіційної скарги

Оформлення офіційної скарги

1 рік тому від tarabridge2710
|
2519 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, хлопці, я в Австралії і хочу знати, як скласти офіційну заяву

скарга на казино, balifortune, яким керують spin oasis, fabspins і velvet spins. З ким ви контактуєте? Я хочу закрити цей сайт, щоб ніхто більше не втратив гроші.

Автоматичний переклад.
tarabridge2710
1 рік тому

Що ж, варто звернутися до органу ліцензування. ЯКЩО казино має ліцензію.

Чесно кажучи, я боюся, що ви як особа не можете змусити казино закритися.

Мені шкода, що ми не змогли допомогти вам із вашою скаргою на spin oasis — неліцензійний .

Ніхто не повинен там грати:

https://casino.guru/spin-oasis-casino-review

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я не кажу, що я як окрема особа зможу це зробити, але я знаю, що багато людей незадоволені, і якщо вони стикаються з тими ж проблемами, що й я, і всі ми

поскаржитися тоді щось зроблять.

Автоматичний переклад.
tarabridge2710
1 рік тому

Добре, я був стурбований, коли ви написали: "Я хочу, щоб цей сайт закрили, щоб ніхто більше не втратив гроші".

На жаль, проблема з відсутністю ліцензії все ще залишається.

Тому найкращим пострілом був би досвідчений юрист, я вважаю.

Тримайте спільноту в курсі, якщо у вас є настрій ділитися прогресом - бажаю вам багато удачі та міцних нервів.🙏

Автоматичний переклад.
Srecko777
1 рік тому

Змусити казино відшкодувати внесені кошти — це те ж саме, що витягти з нього кров. Камінь. Якщо вони мають ліцензію, ви можете надіслати їм скаргу, вказавши проблему, і вони можуть попросити казино повернути вам гроші. Подивіться, що сказав гуру казино, оскільки це серйозна проблема

Автоматичний переклад.
Anonymized417
1 рік тому

На жаль, гравець видалив свій пост.

Можливо, було б добре згадати, що ми розглядаємо правила, які обмежують можливі виграші, отримані за допомогою реальних коштів, лише як несправедливі.

У будь-якому випадку, дякую за ваш внесок 🙂!

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Доброго дня, я подумав, що оскільки я вам прямо надіслав факти, а що має бути, то коментарі тут не потрібні?

Автоматичний переклад.
Srecko777
1 рік тому

Я бачу, що ви подали скаргу , і бажаю вам удачі. Скарги мають власні спеціальні теми та зберігаються осторонь форуму, гравець спілкувався лише з гуру, який опікується конкретною справою, тому гравці зазвичай коментують її хід також тут, на форумі - щоб зробити це більш публічним .

Це, звичайно, залежить від вас 🙂.

Якщо якийсь гравець звернеться до вас тут, на форумі, ви можете вирішити, чи хочете ви спілкуватися. 🙂

Змінено автором 1 рік тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого