ФорумОбговорення скаргОбліковий запис заблоковано через помилку оператора

Обліковий запис заблоковано через помилку оператора

7 міс. тому від luisframaro
|
1591 переглядів 7 відповідей |
|
7 міс. тому

Вітаю, я хотів би отримати допомогу від одного з гуру, якщо це можливо.


У мене ніколи не було проблем з 1xbet, я не маю кількох облікових записів і не роблю нічого дивного, насправді я програю більше, ніж виграю, ха-ха-ха. Моя проблема полягає в наступному. Я зробив ставку на комбінацію двох футбольних ігор, які я виграв, я вирішив зняти свої гроші (це вперше, коли я це зробив), але це було неможливо, оскільки я пропустив деякі обов’язкові поля для заповніть, я поговорив з оператором і заповню цю інформацію, поки що все добре. Мені потрібно лише вказати NIF (ідентифікаційний податковий номер), оскільки це для Іспанії, а я венесуелець. Я спілкувався з іншою операторкою, вона сказала, що передасть мою справу у фінансовий відділ, все добре.


Проблема виникає, коли я використовую програму підтримки клієнтів, і в текстовому чаті є кілька опцій, і є одна, яка говорить щось на кшталт «Я не можу це контролювати, я хочу покінчити з усім зараз». І в своїй невинності я подумав це було посилання на статтю, і мені було цікаво прочитати її, щоб убити час і дізнатися більше. Але це був варіант для оператора, і це (Без будь-яких підтверджень чи посередницьких слів із людським ставленням) Вона просто сказала «Хвилинку, будь ласка», і заблокувала мій обліковий запис, перш ніж він був заблокований, я сказав їй щось на зразок «Це не потрібно, я не Не маю жодних проблем, це була просто плутанина, думаючи, що це інформаційне посилання" Але вона мені більше не відповідала і просто заблокувала обліковий запис, я хочу вірити, що це бот.


У мене на рахунку є добре зароблені гроші, які я хотів би зняти, оскільки вони у мене є, у мене ніколи не було проблем з 1xbet, я не порушував жодних правил чи чогось подібного, це була помилка того оператора/бота, який навіть не читав мого повідомлення, я хотів би допомогти розблокувати мій обліковий запис, оскільки це несправедливо та неприйнятно, плюс мої гроші там, і я не порушував ЖОДНИХ правил.


Я вже надіслав 2 електронні листи на адресу block@1xbet-team.com але я не отримав відповіді та не знаю приблизного часу, я буду вдячний за будь-яку допомогу, заздалегідь дякую.

Автоматичний переклад.
luisframaro
7 міс. тому

Привіт!

Я б сказав, що навіть якщо ваш рахунок буде заблоковано, як ви описали, казино має вжити всіх необхідних заходів, щоб виплатити всі гроші, які залишилися на вашому рахунку та були зібрані відповідно до правил.

Тому я вважаю досить дивним, що попередньої домовленості не було.

Чи можу я знати, з якого часу ваш обліковий запис так нещасливо заблоковано?

Я намагаюся зрозуміти, скільки часу минуло, оцінити, чи настав час серйозно хвилюватися. Я маю на увазі, що той факт, що у вас немає чіткої відповіді, насправді не дуже заспокоює.

Тому, будь ласка, дайте нам знати, як це відбувається для вас.

Автоматичний переклад.
Radka
7 міс. тому

Привіт Радка! Я дуже ціную вашу турботу та допомогу, це сталося вчора. Я вже надіслав 2 електронні листи зі своїми даними, щоб пришвидшити процес, але досі не маю відповіді. Оператор каже мені по телефону, що це може зайняти «кілька днів», але це все одно здається мені дуже несправедливим, оскільки мій обліковий запис заблокував той бот. /operator без підтвердження, я ніколи не порушував жодних правил.


Мені було б дуже корисно, якби ви допомогли мені вирішити цю проблему, оскільки я розраховую на ці гроші та дуже напружений. Заздалегідь дякую!

Автоматичний переклад.
luisframaro
7 міс. тому

Чи випадково ви отримували лист від служби підтримки казино з поясненнями щодо блокування вашого облікового запису? Було б дуже добре знати, що відбувається, напевно. Іноді потрібна додаткова перевірка, як я можу сказати з власного досвіду, але завжди розумно з боку казино якось попередити гравця про блокування рахунку.

Я б рекомендував вам подати скаргу тут, до нашої команди, але вони можуть втрутитися лише після 14-денного періоду, який ми зазвичай надаємо казино для здійснення платежу. Отже, поки що робити не так багато, просто чекайте нової інформації від казино. Будь ласка, повідомляйте нам про будь-які оновлення щодо цього та намагайтеся зберігати спокій, якщо це можливо.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Вітаю Ромі! Дякую за відповідь. Наразі проблема полягає не в оплаті (я, безсумнівно, незабаром маю це вирішити), наразі проблема полягає в тому, що мій обліковий запис було заблоковано несправедливо та без будь-якого підтвердження від бота/оператора. Повторюю, я ніколи не порушував жодних правил, і я користувач, який регулярно користувався додатком без проблем, єдине непорозуміння полягало в тому, що я натиснув на посилання з написом "Я хочу закінчити все, я не можу це контролювати" Думаючи про це було посилання на корисну статтю, і мені було цікаво її прочитати, але я не маю жодної проблеми. Так само я сказав у чаті з оператором, що це була помилка, що не потрібно було вживати жодних дій, але цей «оператор» не запитував жодного підтвердження та не пропонував мені допомогти зняти мої гроші перед тим, як заблокувати Mind you, він просто зробив це, і це було дуже несмаком, це неправильно. Тепер у моєму обліковому записі заблоковано значну суму грошей, яку заблокували без запиту на підтвердження та без порушення будь-яких правил.


Моє запитання полягає в наступному: знаючи, що це була помилка оператора чи 1xbet, чи потрібно мені чекати 14 днів, щоб вони розблокували мій обліковий запис, який був несправедливо заблокований? Минуло майже 2 дні, а вони не відповіли на жодне повідомлення електронної пошти для розблокування. Наперед дякую і щасливого дня.


Щоб надати більше контексту, електронний лист, який вони мені сказали, був таким block@1xbet-team.com але я досі не маю жодної відповіді, коли вони повинні були вирішити щось миттєво, частий користувач, який не порушував жодних правил, не повинен проходити через ці неприємні ситуації.

Автоматичний переклад.
luisframaro
7 міс. тому

Мені це виглядає як якийсь інструмент для відповідальної гри в азартні ігри, чи не так? Якщо так, я розумію, що казино так довго «розслідує», як я міг би це назвати. Уявіть собі випадок, коли якийсь гравець із проблемою азартних ігор використовує цей інструмент, а потім раптом вирішує передумати, тому що йому/їй дійсно потрібно грати. Ви розумієте, що я маю на увазі? У таких випадках казино повинно переконатися, що можна повторно відкрити рахунок.

Я сподіваюся, що ваша проблема буде вирішена найближчим часом, і чекаю будь-яких оновлень від вас.

Автоматичний переклад.
Romi
7 міс. тому

Доброго ранку Ромі! Мені здається дивним те, що це вже третій день, і я навіть не маю відповіді, що вони отримали мою електронну пошту, і в рівній мірі, якщо вони хочуть «захистити мене», вони повинні принаймні повернути мені гроші, перш ніж заблокувати мене в своїх платформа. Я розумію, що ви маєте на увазі, але вони повинні так само швидко вирішувати проблеми своїх клієнтів, як і блокувати рахунки, я дуже переживаю за свої гроші.

Автоматичний переклад.
luisframaro
7 міс. тому

Вам теж доброго ранку. Я справді розумію вашу точку зору, але, на жаль, не можу нічим допомогти. Ви пробували зв'язатися з ними, щоб запитати, скільки часу це займе?🤷‍♀️

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого