Привіт і чим ми можемо вам допомогти - що сталося?
Hello and how can we possibly help you - what has happened?
Привіт, я виграв невелику суму для автентифікації свого облікового запису. Я надіслав документ і через 2 дні не міг увійти
Hello I won a small amount to authenticate my account I sent the document and after 2 days I could not log in
Hello nyertem egy kis összeget hitelesíteni akartam a számlám elküldtem a dokumentumot és 2 nap múlva nem tudtam belépni
Я бачу, чи отримали ви електронну пошту чи інформацію в чаті про те, що під час процесу підтвердження ваш обліковий запис буде заблоковано? Буває іноді.
У якому казино ви виграли, будь ласка? Чи доступна вам зараз якась підтримка?
I see, have you received any email or chat info that during the verification process your account will be blocked? It happens sometimes.
In which casino did you win, please? Is any support available to you now?
Я не отримав сповіщення про блокування! Я грав на стороні Vulkan Vegas
Бонусних ігор не було
I didn't receive a lock notification! I played on the Vulkan Vegas side
There were no bonus games all played out
Nem kaptam értesitést a zárolásról! Vulkan Vegas oldalon játszottam
Nem volt bónusz játék minden ki volt játszva
Вони можуть якось допомогти чи зв’язатися з ними
They can somehow help or connect with them
Tudnak valahogy segíteni vagy kapcsolatba lépni velük
Привіт, якщо проблема не зникає і вам потрібен hep. Будь ласка, подайте скаргу тут . Наша команда з розгляду скарг проведе розслідування. Ви це зробите?
Hello, if the problem still continues and you need hep. Please submit a complaint here. Our Complaint Team will investigate. Will you do that?
Вітаємо, ви подали 2 скарги, спірні суми однакові, тільки в іншій валюті. Добре, будь ласка? 🙂
Hello you submitted 2 complaints, disputed amounts are the same just in a different currency. Is it ok, please? 🙂
Привіт, так ні. Я зробив 2 скарги, тому що перевірив валюту на правильну
Hello yes no I made 2 complaints because I checked in the currency ft the correct one
Hello igen nem 2 panaszt nyújtottam mert bem figyeltem a pénznemet ft a helyes
Я зміг зв’язатися з ними вночі, оскільки мій профіль був заблокований, оскільки вони думали, що я ввійшов з Канади.
I was able to contact them at night because my profile was blocked because they thought I had logged in from Canada.
Éjszaka sikerült kapcsolatba lépni velük azért zárolták a profilom mert azt hitték hogy canadábol jelentkeztem be vpn gyanúa voltam azt mondák délután érdeklődjek a profilom miatt
О, ви, можливо, користувалися яким-небудь додатком VPN? І чого ви від них навчилися?
Oh, have you used any VPN app, maybe? And what have you learned from them?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.