ФорумОбговорення скаргОбліковий запис вимкнено після виграшу джекпота в $ 170 тис

Обліковий запис вимкнено після виграшу джекпота в $ 170 тис

4 р. тому від Kgoods
|
7214 переглядів 14 відповідей |
|
4 р. тому

5 днів тому я виграв джекпот в розмірі 170 000 доларів, граючи 777 в казино Ignition.


Через годину або близько того мене закрили з мого рахунку.


До цього я ніколи не мав жодних проблем з обліковим записом - коли я програвав.


Я не мав доступу до свого акаунта з тих пір, незважаючи на неодноразові спроби підтримки.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Це звучить шалено! Тож якщо я правильно це розумію, ви кілька разів зверталися до служби підтримки, але вони просто не відповіли? Ви можете розглянути питання про відкриття скарги на нашому веб-сайті:


https://casino.guru/complaints



Згідно з тим, що я читаю в огляді казино, вони працюють без жодної офіційної ліцензії. Грати в таких типах казино, на мою думку, завжди ризиковано.

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
4 р. тому

Вони відповідають, але ніколи не вирішують це питання. Мені кажуть, що мені потрібно говорити з фінансовими службами по телефону, фінансові служби говорять мені спілкуватися в чаті, і в чаті, і в стані відповіді електронною поштою. Мені потрібно спілкуватися з кимось. Я не можу отримати номер телефону, і мені просто пообіцяли, що він зателефонує протягом 48 годин.

Автоматичний переклад.
Kgoods
4 р. тому

Тоді я пропоную вам почекати. Ви можете очікувати дзвінка на підтвердження від них. Якщо ви хочете бути більш безпечними, раджу записати дзвінок. Я пам’ятаю, у нас був випадок, коли казино не хотіло виплачувати виграш, стверджуючи, що це тому, що клієнт не здійснив дзвінок на підтвердження, але вони також сказали, що не можуть надати нам запис через "технічні проблеми". ..

Вони, ймовірно, запитають вас про деталі вашого облікового запису, щоб переконатися, що це ви. Це означає детальну інформацію про використовувані способи оплати, ігри, в які ви грали тощо.

Змінено автором 4 р. тому
Автоматичний переклад.
4 р. тому

О, дозвольте сказати відразу ... ви насправді не виграли 170 000 $ ...

Розпалювання - це афера, ви можете в Google це тонко людей кажуть, що їх обманюють ... також, як Даніель сказав, що у них немає ліцензії, тому насправді нічого з цього боку не може зробити.

www.gamblingcommission.gov.uk

або якийсь інший ЦРУ чи будь-які сайти розслідування, які роблять азартні афери ... Є ще багато, що я просто забув, спробуйте в Google

Але, про гроші, ти ніколи не побачиш ні копійки.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я читав змішані відгуки. Мені не сказали, що мені не виплатять, я просто не можу отримати чиюсь допомогу щодо відновлення рахунку.

Якщо це афера, то я буду вживати юридичних дій.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Я починаю вважати, що ти правильний пекельний. На основі мого досвіду роботи з клієнтами, схоже, я не зможу отримати доступ до своїх коштів.

Автоматичний переклад.
Kgoods
4 р. тому

Я казав тобі...


Автоматичний переклад.
4 р. тому

Так, дуже прикро. Інтернет-казино занадто добре, щоб бути правдою.

Якщо чесно кажучи, мені буде полегшено більше не мати з ними справи.

Виграти джекпот виявилося найжахливішим досвідом коли-небудь.

Автоматичний переклад.
Kgoods
4 р. тому

Чи створили ви скаргу так, як я вам порадив? https://casino.guru/complaints

Я не намагаюся стверджувати, що ви отримаєте гроші, але ми, безумовно, можемо зробити все можливе, щоб вам допомогти.

Автоматичний переклад.
4 р. тому

Казино запалювання надіслало сьогодні електронний лист про те, що мій запит на зняття з 21 дня тому відхилено.

Ніяких пояснень, як зазвичай.

Автоматичний переклад.
Kgoods
3 р. тому

Минулого тижня я виграв близько 6 тис., А мої акаунти відключили. Чи є у вашій ситуації новини?

Автоматичний переклад.
nooch55
2 р. тому

Вам заплатили в кінці

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, кілька місяців тому я виграв і зміг зняти 9500$ через кілька тижнів я знову виграв і спробував розібрати 5000, раптом вони відключили мій обліковий запис і не тільки мій обліковий запис, а й обліковий запис моєї сестри, яка направила мене і мою маму в закони, на які ми посилалися, вони також виявили проблему з кількома обліковими записами. ніхто з нас не живе разом, і ми витратили буквально тисячі, щоб грати, я був у лікарні та з неї, і моя сестра відвідувала мене, і ми грали на наших телефонах, це тримало мене в свідомості, поки я був хворий, ми надали всі свої ідентифікаційні дані вони могли захотіти, я був готовий зробити абсолютно все, так само як і моя сестра і свекруха після дуже довгого часу вони сказали, що не повертають мені мій рахунок. Я був більше засмучений тим, що не міг відволіктися під час перебування в лікарні, ніж гроші. Перемотайте кілька місяців вперед, і вони знову ввімкнули обліковий запис моєї сестри [вона та, яка мене направила], і повідомили, що вона більше не надсилала рефералів вголос, але їй повернули її обліковий запис, навіть якщо залишилися кілька доларів. Проте мій все ще вимкнений, усередині сидять понад 5000 осіб. Я не розумію, як за кілька тижнів до того, як я перескочив через усі їхні верифікаційні крики тощо, і вони дозволили мені зняти 9500, а потім, коли я виграю, вони зробили це! Коли я кажу, що кожен з нас вклав тисячі й тисячі, я маю на увазі тисячі, 9500 і 5000 навіть не врівноважують мене, це просто перериває навіть те, що я витратив на депозити, чи можу я знову ввімкнути свій, як у моєї сестри. Вона нічого не робила, але випадковим чином зайшла на сайт, і це дозволило їй повернутися з повідомленням, в якому було сказано, що більше жодних рефералів не було вголос. Будь ласка, допоможіть

Автоматичний переклад.
Socalamodio
2 р. тому

Привіт,

чесно кажучи, мені здається, що ви дійсно порушили умови використання кількох облікових записів і, можливо, правило «одного домашнього господарства». Завжди повідомляйте казино, знаючи про те, що ваша сім'я грає в тому самому казино - заздалегідь, якщо це можливо.

Обидва правила дуже поширені і повинні захистити казино від зловживання бонусами.

Не могли б ви написати, будь ласка, коли всі акаунти були зареєстровані, хто і коли отримував якісь бонуси?


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого