ФорумОбговорення скаргНе перевіряю мою нову картку, вони вимагають листа від мого банку, і цю картку скасовано

Не перевіряю мою нову картку, вони вимагають листа від мого банку, і цю картку скасовано

1 рік тому від Anonymized299
|
2129 переглядів 6 відповідей |
|
1 рік тому

В порядку

Автоматичний переклад.
Anonymized299
1 рік тому

Мені здається, що вони просто виправдовуються, щоб просто не виплачувати вам гроші. Якщо ви використовували електронний гаманець для внесення депозиту, вони повинні дозволити вам зняти кошти тим самим методом, якщо ви не використовували картку для внесення коштів безпосередньо на казино НЕ ПОТРІБНО ВЕРИФІКУВАТИ ВАШУ КАРТКУ. Якщо вони хочуть перевірити будь-який спосіб оплати, то це буде ваш електронний гаманець, який використовувався для здійснення депозиту, а не картка. Яке це казино? Це те саме казино, яке відмовилося виплатити ваш попередній джекпот? Якщо так, то чому ви продовжили там грати?

Автоматичний переклад.
Anonymized299
1 рік тому

Коли ви вперше згадали про джекпот Джилл, я нічого не знайшов і припустив, що це казино, яке відмовляє вам у виграші з джекпоту, але щойно перевірив ще раз і знайшов відгук про них тут у guru, воно не має ліцензії та є дві невирішені скарги щодо зняття коштів. Хоча верифікація та додаткові перевірки є нормальним явищем у казино, ненормально чи взагалі нерозумно вимагати перевірки методу оплати, який не використовувався в казино, як це їм допоможе? У будь-якому випадку вони повинні перевірити ваш електронний гаманець і переконатися, що він належить вам, це мало б сенс.

Надішліть скаргу, надайте чітку інформацію про вашу справу, можливо, казино відреагує на вашу скаргу: https://casino.guru/complaints

Автоматичний переклад.
Anonymized299
1 рік тому

Тепер, коли ви подали скаргу, просто почекайте, може знадобитися кілька тижнів або навіть місяців, щоб її вирішити або закрити як невирішену, якщо казино не розбереться з ситуацією. Я навіть не знаю, чи можна запитати в банку про раніше випущені картки, термін дії яких закінчився або були анульовані, і дані кожної картки, тому я думаю, що казино просить щось неможливе. Удачі

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

На жаль, цей гравець більше не потребує допомоги та видалив дописи.

Дякуємо за вашу нескінченну підтримку, шановний SunsetGaze. 🙂

Автоматичний переклад.
Radka
1 рік тому

Я припускаю, що казино вирішило це відразу після того, як вона оприлюднила це, і це добре, я думаю, тому що їхнє виправдання не мало сенсу. Завжди радий допомогти

Автоматичний переклад.
SunsetGaze
1 рік тому

Мабуть, так. Це був би не перший випадок, коли гравець використовував повідомлення на форумі як важіль. Немає проблем, хоча все, що працює, варто спробувати!

Добре! ✨🙌

Автоматичний переклад.
Опубліковано nicolacarter71 видалено

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого