Мені здається, що вони просто виправдовуються, щоб просто не виплачувати вам гроші. Якщо ви використовували електронний гаманець для внесення депозиту, вони повинні дозволити вам зняти кошти тим самим методом, якщо ви не використовували картку для внесення коштів безпосередньо на казино НЕ ПОТРІБНО ВЕРИФІКУВАТИ ВАШУ КАРТКУ. Якщо вони хочуть перевірити будь-який спосіб оплати, то це буде ваш електронний гаманець, який використовувався для здійснення депозиту, а не картка. Яке це казино? Це те саме казино, яке відмовилося виплатити ваш попередній джекпот? Якщо так, то чому ви продовжили там грати?
Sounds to me they are just making excuses to simply avoid paying you out, if you used an e-wallet to make a deposit, they should let you withdraw with that same method, if you didn't use a card to deposit directly to the casino THERE IS NO NEED TO VERIFY YOUR CARD. If they want to verify any payment method, then that would be your e-wallet which was used to make the deposit, not a card. Which casino is that? Is it the same casino that refused to paid your previous jackpot? If so, why you continued playing there?
Коли ви вперше згадали про джекпот Джилл, я нічого не знайшов і припустив, що це казино, яке відмовляє вам у виграші з джекпоту, але щойно перевірив ще раз і знайшов відгук про них тут у guru, воно не має ліцензії та є дві невирішені скарги щодо зняття коштів. Хоча верифікація та додаткові перевірки є нормальним явищем у казино, ненормально чи взагалі нерозумно вимагати перевірки методу оплати, який не використовувався в казино, як це їм допоможе? У будь-якому випадку вони повинні перевірити ваш електронний гаманець і переконатися, що він належить вам, це мало б сенс.
Надішліть скаргу, надайте чітку інформацію про вашу справу, можливо, казино відреагує на вашу скаргу: https://casino.guru/complaints
When you first mentioned jackpot jill I couldn't find anything and supposed it was a casino denying you winnings from a jackpot, but just re-checked and found a review here in guru about them, it has no license and there are two unsolved complaints regarding withdrawals. While verification and additional checkings are normal in casinos, it's not normal or reasonable at all to enforce verification of a payment method that wasn't used in the casino, how would it help them at all? In any case, they should verify your electronic wallet and make sure it belongs to you, that would make sense.
File a complaint, give explicit details about your case, maybe the casino reacts to your complaint: https://casino.guru/complaints
Тепер, коли ви подали скаргу, просто почекайте, може знадобитися кілька тижнів або навіть місяців, щоб її вирішити або закрити як невирішену, якщо казино не розбереться з ситуацією. Я навіть не знаю, чи можна запитати в банку про раніше випущені картки, термін дії яких закінчився або були анульовані, і дані кожної картки, тому я думаю, що казино просить щось неможливе. Удачі
Now that you filed the complaint just wait, it can take a couple weeks or even months to be solved or closed as unsolved if the casino doesn't sort the situation out. I don't even know if it's possible to ask a bank about previously issued cards that either expired or were cancelled and each card details, so I think the casino is asking for something impossible. Good luck
На жаль, цей гравець більше не потребує допомоги та видалив дописи.
Дякуємо за вашу нескінченну підтримку, шановний SunsetGaze. 🙂
Sadly, this player does not need help anymore and deleted the posts.
Thanks for your neverending support, dear SunsetGaze. 🙂
Я припускаю, що казино вирішило це відразу після того, як вона оприлюднила це, і це добре, я думаю, тому що їхнє виправдання не мало сенсу. Завжди радий допомогти
I suppose the casino solved it right after she made it public, which is a good thing, I guess, because their excuse made no sense. Always happy to try to help
Мабуть, так. Це був би не перший випадок, коли гравець використовував повідомлення на форумі як важіль. Немає проблем, хоча все, що працює, варто спробувати!
Добре! ✨🙌
Probably yes. This would not be the first case when the player used forum posts as leverage. No problem though whatever works is worth trying!
Be well! ✨🙌
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.