Привіт, хлопці, можливо, у вас є ідея, що я можу зробити, щоб отримати свої гроші.
Я німецький гравець і час від часу граю в Lucky Vegas, програючи і виграючи, а в минулому я вже знімав менші суми.
Три місяці тому я вніс 300 євро і маю до 1800 євро, які я хочу зняти. Коли я натискаю, щоб вивести, з’являється помилка і говорить «нам потрібно більше інформації від вас», але не говорить, що саме. Як сказано, мене вже перевірили і надіслали всі документи. За останні 2 тижні я кілька разів звертався до служби підтримки через чат і електронну пошту, але жодної відповіді не було. Принаймні 5 листів я надіслав, жодної відповіді, нічого.
Що я можу зробити? Це мальтійська платформа, яка працює за ліцензією skillonnet. Що б ви зробили далі?
Hey guys, maybe you have an idea what i can do to get my money.
I am a german gambler and i play from time to time at Lucky Vegas, losing and winning and in the past i have withdrawn smaller amounts already.
Three months ago i deposited 300 euros and i am up to 1800 euros, that i want to withdraw. When i click to withdraw, an error pops up and it says "we need more details from you" - but it does not say what exactly. As said i was verified already and i sent all documents. I reached out to support via chat and email multiple times over the last 2 weeks and no single answer.at least 5 emails i sent, no single answer, nothing.
What can i do? Its a maltese platform, operating under a skillonnet licence. What would you guys do next?