ФорумОбговорення скаргНе можу вивести після підтвердження - Lucky Vegas

Не можу вивести після підтвердження - Lucky Vegas

2 р. тому від silviodrechsler
|
2740 переглядів 1 відповідь |
|
2 р. тому

Привіт, хлопці, можливо, у вас є ідея, що я можу зробити, щоб отримати свої гроші.


Я німецький гравець і час від часу граю в Lucky Vegas, програючи і виграючи, а в минулому я вже знімав менші суми.

Три місяці тому я вніс 300 євро і маю до 1800 євро, які я хочу зняти. Коли я натискаю, щоб вивести, з’являється помилка і говорить «нам потрібно більше інформації від вас», але не говорить, що саме. Як сказано, мене вже перевірили і надіслали всі документи. За останні 2 тижні я кілька разів звертався до служби підтримки через чат і електронну пошту, але жодної відповіді не було. Принаймні 5 листів я надіслав, жодної відповіді, нічого.


Що я можу зробити? Це мальтійська платформа, яка працює за ліцензією skillonnet. Що б ви зробили далі?

Автоматичний переклад.
silviodrechsler
2 р. тому

привіт,

Я просто не впевнений, чи ви вже пройшли перевірку. Чи всі документи схвалені казино? Ви помітили інформацію про те, що KYC завершено, чи ви отримали електронний лист чи щось інше?

У всякому разі, для такої перевірки вистачить двох тижнів, тому я припускаю, що є якась інша проблема.

Шкода, що вони не спілкуються. Тому я пропоную подати скаргу.

Не соромтеся робити це тут .



Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого