1 рік тому
Привіт, Крістіно, чи не могли б ви перевірити свою поштову скриньку за адресою kristina.s@casino.guru ? Спасибі
Hi Kristina, can you please check your inbox at kristina.s@casino.guru? thanks
0
Привіт, Крістіно, чи не могли б ви перевірити свою поштову скриньку за адресою kristina.s@casino.guru ? Спасибі
Hi Kristina, can you please check your inbox at kristina.s@casino.guru? thanks
Привіт,
Я повідомлю про це Крістіні завтра. Вона не відповідає на форумі, вона розглядає скарги 😉.
Чи можете ви пояснити, у чому, здається, проблема вашої відповіді?
Hi there,
I will notify Kristina about that tomorrow.She does not respond on the forum, she deals with the complaints 😉.
Can you explain, what seems to be the problem with your reply, please?
Привіт,
тому що Крістіна ще не схвалила його - він не видимий для громадськості, він очікує на розгляд.
Ми робимо це, щоб переконатися, що будь-яка конфіденційна інформація не буде доступною для всіх.
Чи правильно я припускаю, що тепер ви знайшли спосіб відповісти на скаргу?
Ви завжди можете отримати доступ до своєї скарги через свій профіль або скористатися цим посиланням напряму . Бажаю тобі щасливого кінця.🤞
Hello,
because Kristina has not approved it yet - it is not visible to the public, it's waiting for review.
We do that to make sure that any kind of sensitive information won't be available publically.
Am I assuming correctly, that now you find a way how to respond to the complaint?
You can always access your complaint via your profile, or use this link directly. I wish you a happy ending.🤞
Звичайно 🙂
якщо вам знадобиться ще щось, просто дайте нам знати. Було б добре зазначити, що ми маємо неймовірно велику кількість надісланих скарг від гравців, на жаль, у результаті відповіді на скарги можуть надходити із затримкою.
Будь ласка, будьте терплячі з нами.
Sure thing 🙂
if you need anything else, just let us know. Would be good to mention that we are experiencing an incredibly high amount of submitted complaints from players, sadly as a result the complaint replies may be delayed.
Please, be patient with us.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.