ФорумОбговорення скаргНе можу відповісти на запит

Не можу відповісти на запит

1 рік тому від mazziccas
|
1705 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Привіт, Крістіно, чи не могли б ви перевірити свою поштову скриньку за адресою kristina.s@casino.guru ? Спасибі

Автоматичний переклад.
mazziccas
1 рік тому

Привіт,

Я повідомлю про це Крістіні завтра. Вона не відповідає на форумі, вона розглядає скарги 😉.

Чи можете ви пояснити, у чому, здається, проблема вашої відповіді?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Привіт, моєї відповіді ще не видно на сторінці скарги, чому?

Автоматичний переклад.
mazziccas
1 рік тому

Привіт,

тому що Крістіна ще не схвалила його - він не видимий для громадськості, він очікує на розгляд.

Ми робимо це, щоб переконатися, що будь-яка конфіденційна інформація не буде доступною для всіх.

Чи правильно я припускаю, що тепер ви знайшли спосіб відповісти на скаргу?

Ви завжди можете отримати доступ до своєї скарги через свій профіль або скористатися цим посиланням напряму . Бажаю тобі щасливого кінця.🤞

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Дякую, Радко, так, я не розумію, і я сподіваюся, що незабаром буде переглянуто, до побачення.


Автоматичний переклад.
mazziccas
1 рік тому

Звичайно 🙂

якщо вам знадобиться ще щось, просто дайте нам знати. Було б добре зазначити, що ми маємо неймовірно велику кількість надісланих скарг від гравців, на жаль, у результаті відповіді на скарги можуть надходити із затримкою.

Будь ласка, будьте терплячі з нами.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого