1 рік тому
Привіт, Крістіно, чи не могли б ви перевірити свою поштову скриньку за адресою kristina.s@casino.guru ? Спасибі
Hi Kristina, can you please check your inbox at kristina.s@casino.guru? thanks
0
Привіт, Крістіно, чи не могли б ви перевірити свою поштову скриньку за адресою kristina.s@casino.guru ? Спасибі
Hi Kristina, can you please check your inbox at kristina.s@casino.guru? thanks
Привіт,
Я повідомлю про це Крістіні завтра. Вона не відповідає на форумі, вона розглядає скарги 😉.
Чи можете ви пояснити, у чому, здається, проблема вашої відповіді?
Hi there,
I will notify Kristina about that tomorrow.She does not respond on the forum, she deals with the complaints 😉.
Can you explain, what seems to be the problem with your reply, please?
Привіт,
тому що Крістіна ще не схвалила його - він не видимий для громадськості, він очікує на розгляд.
Ми робимо це, щоб переконатися, що будь-яка конфіденційна інформація не буде доступною для всіх.
Чи правильно я припускаю, що тепер ви знайшли спосіб відповісти на скаргу?
Ви завжди можете отримати доступ до своєї скарги через свій профіль або скористатися цим посиланням напряму . Бажаю тобі щасливого кінця.🤞
Hello,
because Kristina has not approved it yet - it is not visible to the public, it's waiting for review.
We do that to make sure that any kind of sensitive information won't be available publically.
Am I assuming correctly, that now you find a way how to respond to the complaint?
You can always access your complaint via your profile, or use this link directly. I wish you a happy ending.🤞
Звичайно 🙂
якщо вам знадобиться ще щось, просто дайте нам знати. Було б добре зазначити, що ми маємо неймовірно велику кількість надісланих скарг від гравців, на жаль, у результаті відповіді на скарги можуть надходити із затримкою.
Будь ласка, будьте терплячі з нами.
Sure thing 🙂
if you need anything else, just let us know. Would be good to mention that we are experiencing an incredibly high amount of submitted complaints from players, sadly as a result the complaint replies may be delayed.
Please, be patient with us.
Ми не змогли визначити мову публікації. Оберіть вашу мову з переліку
Вашу публікацію надіслано на перевірку адміністраторам форуму. Вони переконаються у відповідності правилам спільноти. Ви отримаєте електронного листа щодо результату розгляду протягом 48 годин.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Ми помітили, що ви використовуєте AdBlock. Ми не відображаємо рекламу на наших сторінках, однак посилання на деякі казино через AdBlock можуть бути несправними. Щоб мати змогу відвідати усі бажані казино вимкніть AdBlock або додайте нашу сторінку до білого списку.