Я виграв у казино Mirax. Вони дозволяють тижневі ліміти в 16 000,00 новозеландських доларів. Оскільки я вже мав зняття коштів минулого тижня, я подав два запити на зняття коштів на суму 6000 і 5000 доларів. Це була середа минулого тижня. Тоді мене попросили зачекати, поки постачальник (прагматичний) перевірить перемогу. Чекаючи, я грав і програв 10 000 доларів, тому обмежте свій рахунок, щоб я міг грати лише 100 доларів на день, щоб не втратити решту.
Тож сьогодні я нарешті отримав один платіж. Я вважаю, що перемога підтверджена. Незважаючи на те, що зняття коштів відбуваються з різницею в кілька секунд, я не отримав друге зняття. Між ними минуло понад 3 години.
Оскільки процес перевірки постачальника тривав дуже довго, я також попросив, щоб тижневий ліміт припускався з моменту запиту, а не оброблявся в цьому випадку, щоб я міг зняти ще один тижневий ліміт у розмірі 16 000,00 доларів США.
Це копія електронного листа, який я отримав.
Гей, Шеллі!
Лілі тут, щоб надати вам допомогу сьогодні :)
Шановний! Ми вже зв’язалися з фінансовою командою щодо вашого запиту на зняття коштів, і вони могли його обробити
Виведення 6000 новозеландських доларів, вітаємо!💪
Тим часом ми переслали ваш запит, але я можу сказати, що для вашого облікового запису встановлено ліміт ставок (100 новозеландських доларів). Тому просимо зняти його, щоб ми могли розглянути ваш запит.
Сподіваємося на ваше розуміння та бережіть себе!🤗
Я вражений. Яке відношення мають мої ліміти до зняття??? Це дійсно змушує мене думати, що вони навмисно зволікають, щоб я відтворив свій виграш. Мене це справді огидно. Тепер я думаю, чи отримаю я другий раз на цьому тижні, чи вони зроблять усе можливе, щоб не платити.
У когось ще були проблеми з цим казино? Чи маю я подати скаргу чи дати кілька днів, щоб перевірити, чи оброблятимуть вони інші зняття?
Ваші думки дуже цінуються.
I had a win on Mirax casino. They allow weekly limits of $16,000.00 NZ dollars. As I had already had a withdrawal last week, I put in two withdrawal requests for $6000 and $5000.00. This was Wednesday last week. I was then asked to wait while the provider (pragmatic) verified win. While waiting I played and lost $10,000 so put a limit on my account so I could only play $100 per day - so not to lose the rest.
So today I finally got one payment. I assume the win has been verified. Despite the withdrawals occurring seconds apart, I have not received the second withdrawal. It's now been over 3 hours between them.
As the process of the provider verification had taken so long, I had also requested that the weekly limit be assumed from the time of request rather than processed on this occasion, so that I might withdraw another weekly limit of $16,000.00.
This is a copy of the email I received.
Hey, Shelley!
Lily is here to provide you with assistance today:)
Dear, we have already contacted the Finance team regarding your withdrawal request and they could process the
6000 NZD cashout, congrats!💪
Meanwhile, we have forwarded your request, however, I can there's a wager limit (100 NZD) set up on your account. So we kindly ask you to take off it, so we'll be able to consider your request.
Hope for your understanding and take care!🤗
I am gobsmacked. What has my limits to do with withdrawals??? This really makes me think they are deliberately delaying so that I would play back my winnings. I am really disgusted by this. I now wonder if I will even get my second withdrawal this week or whether they will do their best to not pay it.
Has anyone else had issues with this casino? Should I lay in a complaint or give it a couple of days to see if they process the other withdrawals?
Your thoughts much appreciated.