ФорумОбговорення скаргНе можу повірити цьому електронному листу. Mirax відкладає виведення.

Не можу повірити цьому електронному листу. Mirax відкладає виведення.

1 рік тому від taysh
|
1869 переглядів 4 відповіді |
|
Додати публікацію
1 рік тому

Я виграв у казино Mirax. Вони дозволяють тижневі ліміти в 16 000,00 новозеландських доларів. Оскільки я вже мав зняття коштів минулого тижня, я подав два запити на зняття коштів на суму 6000 і 5000 доларів. Це була середа минулого тижня. Тоді мене попросили зачекати, поки постачальник (прагматичний) перевірить перемогу. Чекаючи, я грав і програв 10 000 доларів, тому обмежте свій рахунок, щоб я міг грати лише 100 доларів на день, щоб не втратити решту.


Тож сьогодні я нарешті отримав один платіж. Я вважаю, що перемога підтверджена. Незважаючи на те, що зняття коштів відбуваються з різницею в кілька секунд, я не отримав друге зняття. Між ними минуло понад 3 години.


Оскільки процес перевірки постачальника тривав дуже довго, я також попросив, щоб тижневий ліміт припускався з моменту запиту, а не оброблявся в цьому випадку, щоб я міг зняти ще один тижневий ліміт у розмірі 16 000,00 доларів США.


Це копія електронного листа, який я отримав.


Гей, Шеллі!


Лілі тут, щоб надати вам допомогу сьогодні :)


Шановний! Ми вже зв’язалися з фінансовою командою щодо вашого запиту на зняття коштів, і вони могли його обробити

Виведення 6000 новозеландських доларів, вітаємо!💪


Тим часом ми переслали ваш запит, але я можу сказати, що для вашого облікового запису встановлено ліміт ставок (100 новозеландських доларів). Тому просимо зняти його, щоб ми могли розглянути ваш запит.


Сподіваємося на ваше розуміння та бережіть себе!🤗


Я вражений. Яке відношення мають мої ліміти до зняття??? Це дійсно змушує мене думати, що вони навмисно зволікають, щоб я відтворив свій виграш. Мене це справді огидно. Тепер я думаю, чи отримаю я другий раз на цьому тижні, чи вони зроблять усе можливе, щоб не платити.


У когось ще були проблеми з цим казино? Чи маю я подати скаргу чи дати кілька днів, щоб перевірити, чи оброблятимуть вони інші зняття?


Ваші думки дуже цінуються.



Автоматичний переклад.
taysh
1 рік тому

Привіт.

Я прочитав відповідь казино двічі, і я переконаний, що ця частина не пов'язана з виведенням:

«Тим часом ми переслали ваш запит, однак я можу сказати, що у вашому обліковому записі встановлено ліміт ставок (100 новозеландських доларів). Тому ми просимо вас зняти його, щоб ми могли розглянути ваш запит».

Тому що це не мало б сенсу , принаймні доки не буде надано подальше пояснення!

Хочете ще раз запитати службу підтримки чи оператора чату? Мушу визнати, що я міг би скористатися знаннями казино з цього приводу... Не дивно, що ти почуваєшся приголомшеним.


Будь ласка, дайте мені знати, що ви дізналися.



Автоматичний переклад.
1 рік тому

Вони насправді не відповіли на мій електронний лист, заявивши, що я вважаю це недоречним. Як не дивно, я отримав подібний електронний лист (про бажання допомогти мені зняти ліміт, якщо я захочу) від іншого VIP-контакту. Схоже, їм просто не подобається, коли люди виграють великі гроші та встановлюють обмеження, тому немає жодного шансу зіграти це назад. Вони мають тижневий ліміт зняття. Я можу лише уявити, що вони планують, щоб люди повернули свої виграші, перш ніж вони зможуть зняти гроші. Наразі вони здійснили дві (з чотирьох) виплати, але раптом вони хочуть отримати більше документів для підтвердження (хоча я все надіслав і пройшов перевірку). Здається, вони справді зволікають і сподіваються, що ви втратите свій виграш. Мене справді не вразило таке їхнє ставлення.

Автоматичний переклад.
1 рік тому

А тепер раптом їм знову доведеться перевірити «великий виграш». Майте на увазі, що це було зроблено в перший тиждень виведення коштів. Ця тактика зволікань змушує мене думати, що вони не мають коштів для запуску казино. Що стосується огляду швидких виплат - це абсолютно НЕ мій досвід.

Автоматичний переклад.
taysh
1 рік тому

привіт Шкода, що казино не відповіло вам, тому що було б дуже корисно, якби вони висловили свою позицію.

Що стосується зняття коштів, можливо, вам буде приємно знати, що ви вже отримали 2. Я сподіваюся, що інші два будуть виплачені так само успішно.

Що стосується додаткової верифікації та документів, хоч це явно неприємно, я б пропонував співпрацювати з казино, щоб якомога швидше завершити цей процес.

Щодо продовження виведення коштів, я б сказав, що було б гарною ідеєю запастися терпінням і, звичайно, не грати з грошима, щоб не зробити саме те, що ви написали, і в кінцевому підсумку програти.

У будь-якому разі мені прикро почути про ваш досвід, і я сподіваюся, що зрештою все закінчиться добре.

Не могли б ви повідомити нам про те, як пройшла додаткова перевірка та чи отримали ви виплати за інші 2 зняття коштів?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого