ФорумОбговорення скаргN1Bet абсолютно нахабна поведінка

N1Bet абсолютно нахабна поведінка

3 тиж. тому від Schmebulog
|
402 переглядів 3 відповіді |
|
Додати публікацію
3 тиж. тому

Тримайтеся подалі від N1Bet. Я не гравець в казино, але це проблема з виведенням. Я вже один раз знімав з N1bet, нещодавно я хотів знову зняти, і раптом з’явилося повідомлення «завантажте повну виписку з банківського рахунку з 1 березня до сьогодні (приблизно 7 квітня)». У мене є онлайн-рахунок у Sparkasse, і першого числа кожного місяця ви отримуєте виписку з банківського рахунку за попередній місяць на вашу електронну скриньку, і це єдина виписка з банківського рахунку, яку ви отримаєте. Тож я йду до служби підтримки та кажу їм, що маю виписку з банківського рахунку лише за період з 1 березня по 1 квітня, вони кажуть, що я повинен просто надіслати їм це, і все буде добре, тож я й роблю. Через 3 дні документ все ще очікує на розгляд, тому я зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали мені, що їм потрібна виписка з банківського рахунку з 1 березня до сьогодні. Я кажу їм, що це неможливо через мій банк, на що відповідь більш-менш "ну, це вам не пощастило". Я хочу піти назустріч вам, я готовий зробити все можливе, щоб нарешті знову мати можливість виводити гроші, але поки що я отримав єдину відповідь: «Ні, ви повинні використовувати саме той метод, який для вас неможливий ." Я студент, у мене на рахунку 42 євро. Вся ситуація просто смішна і неправильна на багатьох рівнях... Я прийшов сюди лише з надією, що N1Bet відреагує на це і нарешті поступить розумно, тому що те, що вони роблять, є абсолютно неприйнятним, і ви ніколи не повинні рекомендувати це казино/букмекерську контору будь-кому.

Автоматичний переклад.
Schmebulog
3 тиж. тому

Тож ви виграли на спортивних ставках, якщо можна запитати? Я просто питаю, тому що ви сказали, що ви не гравці в казино, знаєте.

Я вважаю, що вам слід запитати у своєму банку, чи є можливість надати вам таку виписку, варто спробувати.🤷‍♀️

Також будь ласка, оновіть свою скаргу, коли це можливо. Просто скористайтеся цим посиланням і тримайте нас у курсі будь-яких новин.

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Я вже кілька разів намагався поговорити з банком, але безуспішно. Нещодавно я навіть не вигравав у спортивних ставках, я збираюся отримати великий кешбек наступного понеділка, але я не впевнений, чи варто мені спробувати завершити 3-кратне перекидання протягом заданого 24-годинного періоду, внісши ще, коли я не впевнений якщо я взагалі коли-небудь зможу зняти щось із них... Ось чому важливо, щоб це питання було вирішено до понеділка, принаймні до такої міри, коли я впевнений, що зрештою вони дозволять мені знову зняти свої гроші, тому я можу спокійно вносити гроші, щоб спробувати скористатися кешбек бонусом.

Змінено автором 3 тиж. тому
Автоматичний переклад.
Schmebulog
3 тиж. тому

У цьому випадку, я вважаю, вам доведеться почекати, поки ви зможете надати щомісячну виписку зі свого банківського рахунку, оскільки це документація, яку вони вимагали. я можу сказати, що завжди краще повністю співпрацювати з казино, щоб мати можливість отримати свої гроші.

Отже, ви вирішуєте, як і чи скористаєтеся цим бонусом. Будь ласка, повідомляйте нам, коли будуть якісь оновлення.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого