Тримайтеся подалі від N1Bet. Я не гравець в казино, але це проблема з виведенням. Я вже один раз знімав з N1bet, нещодавно я хотів знову зняти, і раптом з’явилося повідомлення «завантажте повну виписку з банківського рахунку з 1 березня до сьогодні (приблизно 7 квітня)». У мене є онлайн-рахунок у Sparkasse, і першого числа кожного місяця ви отримуєте виписку з банківського рахунку за попередній місяць на вашу електронну скриньку, і це єдина виписка з банківського рахунку, яку ви отримаєте. Тож я йду до служби підтримки та кажу їм, що маю виписку з банківського рахунку лише за період з 1 березня по 1 квітня, вони кажуть, що я повинен просто надіслати їм це, і все буде добре, тож я й роблю. Через 3 дні документ все ще очікує на розгляд, тому я зв’язався зі службою підтримки, і вони сказали мені, що їм потрібна виписка з банківського рахунку з 1 березня до сьогодні. Я кажу їм, що це неможливо через мій банк, на що відповідь більш-менш "ну, це вам не пощастило". Я хочу піти назустріч вам, я готовий зробити все можливе, щоб нарешті знову мати можливість виводити гроші, але поки що я отримав єдину відповідь: «Ні, ви повинні використовувати саме той метод, який для вас неможливий ." Я студент, у мене на рахунку 42 євро. Вся ситуація просто смішна і неправильна на багатьох рівнях... Я прийшов сюди лише з надією, що N1Bet відреагує на це і нарешті поступить розумно, тому що те, що вони роблять, є абсолютно неприйнятним, і ви ніколи не повинні рекомендувати це казино/букмекерську контору будь-кому.
Stay away from N1Bet. I'm not a casino player, but this is a problem with the withdrawal. I've already withdrawn once from N1bet, recently I wanted to withdraw again and suddenly it said "upload a full bank statement from March 1st till today (April 7th or so)". I have an online account with Sparkasse and on the first day of every month you get the bank statement for the previous month sent to your email inbox and that is the only bank statement you will receive. So I go to support and tell them I only have the bank statement from March 1st to April 1st, they say I should just send them that and it'll be fine, so I do. 3 days later the document is still pending so I contact support and they tell me they need a bank statement from March 1st till today. I tell them that that's impossible because of my bank, to which the answer is more or less "well, that's bad luck for you". I want to accommodate you, I am prepared to do everything possible to finally be able to make my withdrawals again, but the only answer I have received so far is: "No, you have to use exactly the one method that is impossible for you." I am a student, I have €42 in my account. The whole situation is just ridiculous and wrong on so many levels... I only came here with the hope that N1Bet will react to this and finally act sensibly, because what they are doing is completely unacceptable and you should never recommend this casino/bookmaker to anyone.
Von N1Bet fernhalten. Ich bin zwar kein Casino-Spieler, aber das hier ist ein Problem mit der Auszahlung. Ich habe bereits einmal ausgezahlt bei N1bet, neuerdings wollte ich nochmal auszahlen, da hieß es plötzlich "upload a full bank statement from march 1st till today (7.april oder so)". Ich bin bei der Sparkasse mit einem Online Konto und da ist es so, dass man am ersten Tag jedes Monats den Kontoauszug des vorherigen Monats ans elektronische Postfach geschickt bekommt und das ist auch der einzige Kontoauszug den man erhalten wird. Ich geh also zum support und sag denen ich hab nur den Kontoauszug von march 1st bis april 1st, die sagen ich soll ihnen dann einfach das schicken und es passt, tu ich dann auch. 3 Tage später ist das Dokument immernoch pending also kontaktiere ich den support und dann sagt er mir die brauchen ein bank statement von march 1st till today. Ich sage denen, dass das unmöglich ist wegen meine Bank, woraufhin die Antwort schlussendlich mehr oder weniger lautet "tja dumm gelaufen für dich". Ich will Ihnen entgegenkommen, ich bin bereit alles zu machen was möglich ist für mich um meine Auszahlungen endlich wieder tätigen zu können, aber die einzige Antwort die ich bis jetzt bekommen habe ist: "Ne, du musst exakt die eine Methode machen die für dich unmöglich ist." Ich bin Student, ich hab auf dem Konto 42€. Die gesamte Situation ist einfach nur lächerlich und auf so vielen Ebenen falsch... Ich bin auch nur hier her gekommen mit der Hoffnung, das N1Bet darauf reagiert und endlich mal vernünftig handelt, denn das was sie da gerade abziehen geht ganz und gar nicht klar und man sollte keiner Person dieses Casino/Buchmacher jemals empfehlen.