ГоловнаФорумОбговорення скаргMr Pacho Casino блокує мій доступ до сайту

Mr Pacho Casino блокує мій доступ до сайту

 від Sha94a
|
262 переглядів 2 відповіді |
|

Доброго дня, йдеться про наступне:


Я витратив кілька сотень євро в казино містера Пачо. Потім, коли я нарешті вирішив перевести свій виграш у 300 євро (виграш не був бонусом чи чимось іншим, він був справжнім),

Почалися проблеми. На мої повідомлення відповідали нерегулярно, а мої виплати весь час перебували в стані обробки. Коли я запитав, чи потрібно мені перевірятися самому, мені сказали, що перевірка не потрібна для виплат, лише в особливо особливих випадках. Зараз це так: я хотів пришвидшити виплату та виходячи з досвіду тощо. Я хотів уникнути того, щоб вони відхилили виплату через 3-4 дні, а потім вимагали документи для перевірки, тому я хотів зробити перевірку заздалегідь, навіть якщо вони мене про це не просили.


Тож я надіслав електронного листа VIP-менеджеру в підтримку з усіма документами, які мені потрібні для перевірки. Тепер проблема в тому, що вони якимось чином заблокували мій доступ до свого сайту. Я більше не можу зайти на їхній сайт. Він просто продовжує завантажуватися і завантажуватися і завантажуватися, а інші люди можуть отримати доступ до їх сайту без проблем.


Я все ще маю виплату в розмірі 300 євро


На основі деяких звітів тут я зробив скріншоти всієї гри, моєї виплати 300, яка зараз обробляється, тощо.


Можу все задокументувати і довести


Будь ласка, допоможіть мені розібратися з цим казино; це ганьба. В іншому випадку я буду змушений звернутися до суду та подати скаргу до адвоката, оскільки я абсолютно в своїх правах; виплата мої гроші. Я не використовував жодних бонусів чи чогось іншого; Я все правильно зробив!


mfg


дощ

Автоматичний переклад.
Sha94a

тепер отримав електронний лист (як не дивно зараз англійською, інакше завжди німецькою)

що я повинен підтвердити свій обліковий запис на їхньому сайті та завантажити його туди


  1. Я навіть більше не можу зайти на їхній сайт
  2. Вікно завантаження документів не з’являється. ТОМУ я відправив все на електронну пошту. УСІ мої документи один раз на їх електронну адресу служби підтримки: 834643 і а

VIP-менеджеру


Я навіть отримав відповідь, що підтверджує прибуття. Отже, у них є ВСІ мої документи!



Автоматичний переклад.
Sha94a

Привіт,

Перш за все, ви не отримаєте тут VIP-менеджера казино, щоб узгодити з вами ситуацію.

Найважливіше - залишатися на зв'язку з казино.

Чи можете ви відповісти на електронний лист, незважаючи на те, що він англійською мовою, і повідомити казино про свої поточні труднощі?

Розкажіть, будь ласка, як все пройшло.


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого