Привіт!!!
скільки це минуло
Як у вас справи? Я бачу, що в казино є проблеми. Що ж, найкраще місце для коментарів про це конкретне казино тут 👈.
Мені цікаво почути вашу думку з цього приводу, і я щиро сподіваюся, що ваша скарга буде швидко вирішена. 💚
Hello there!!!
How long has it been?
How are things going for you? I see there are problems at the casino. Well, the best place to comment about this particular casino is here 👈.
I am interested in hearing your thoughts on the matter and sincerely hope that the complaint will be resolved quickly for you. 💚
Радкааааа! Як чудово чути від вас!
Так, на жаль, я зробив ВЕЛИЧЕЗНУ помилку, не перевіривши репутацію цього казино перед тим, як спілкуватися з ним...
тому я щойно зіграв у невеликому турнірі та виграв 100 доларів США, але потім, щоб зняти гроші, мені потрібно було мати мінімум 150 доларів, тому я грав на слотах із цими виграшними грошима, тоді я отримав дивовижний ВЕЛИЧЕЗНИЙ виграш понад 1700, а загалом у мене було 1800 і Я спробував зняти це, але вони відмовили в моєму виведенні, сказавши, що мені потрібно поставити ще 150, тому я зробив, а потім грав назад і за свої гроші, поки не отримав 3000, тому я спробував зняти знову, і цього разу вони сказали «бонус» було застосовано правило, і вони заплатили лише 125 доларів за це максимум… Я попросив посилання на правило, вони ніколи не надали мені це посилання. Я попросив журнали або щось офіційне, щоб довести, що я не правий, і вони ніколи мені нічого не надсилали, тому я також спілкувався з ними і вони сказали, що збираються передати мою проблему до фінансового відділу, а потім фінансовий відділ надіслав мені електронний лист із повідомленням, що вони вже переглянули мій обліковий запис і час для перевірки минув, і вони не бажають повторно відкривати чи переглядати його вдруге!!. .,
Отже, на завершення цей оператор є одним із найгірших, тому що в більшості випадків у них знову був мій обліковий запис або вони надсилали мені підтвердження правил з офіційними посиланнями, а цього разу вони просто закрили справу, не надавши жодної офіційної інформації.
І тому я повернувся…
Лілі.
Radkaaaaa! How wonderful to hear from you!
Yeah, unfortunately I made the HUGE mistake of not checking this casino reputation before engaging with them….
so I just played a small tournament and won 100 USD but then in order to withdraw I had to have 150 minimum so I played on the slots with that win money then I got a surprising HUGE win of more than 1700 and I had total 1800 and I tried to withdraw that but they denied my withdrawal saying that I needed to wager 150 more so I did then I played back and for my money until I got up to 3000 so I attempted to withdraw again and this time they say the "bonus" rule applied and they only paid 125 dollars for it max… I asked for the rule link they never provided me with that link I asked for the logs or something oficial to prove me wrong and they never did send me anything so I chatted with them too and they said they were going to escalate my issue to the financial department then the financial department emailed me saying they had review my account already and the time for reviewing has past and they were not willing to reopen or review it a second time!!..,
so in conclusion this operator is one of the worst because most of the time they had my account again or they had sent me proof of the rules with oficial links and this time they just closed the case without any oficial information provided.
And, That’s why I’m back…
Lili.
Привіт! Ми б точно хотіли, щоб позитивні повідомлення були тими, що привели вас сюди, але оскільки вам потрібна допомога, добре, що ви написали.
З того, що ви описали, я бачу, що казино майже уникає будь-яких пояснень і чогось, що я, мабуть, теж не хотів би чути. Ви переглянули Правила та умови? Я не розумію, чому вам довелося робити ставки 2 рази, а потім вам кажуть, що ви можете зняти лише певну суму.
Я також помітив, що настала черга казино відповісти на вашу скаргу, тож я думаю, вони розкажуть нам більше про всю ситуацію.
Наступного разу обов'язково перевірте інформацію заздалегідь, оскільки це казино було не найкращим вибором.
Удачі. ☘️
Hi, we would definitely prefer it if the positive messages were the ones that brought you here, but since you need help it's good that you wrote.
I can see from what you've described that the casino is pretty much avoiding any explanation and something in general I probably wouldn't want to hear either. Have you looked at the Terms and Conditions ? I don't understand why you had to wager 2 times and then they tell you that you can only withdraw a certain amount.
I also spotted that it's the casino's turn to reply to your complaint, so I guess they will tell us more about the whole situation.
Next time be sure to check the information beforehand because this casino was not the best choice.
Good luck. ☘️
Я, звичайно, волію зустрітися з вами знову за більш зручних обставин!
Тим не менш, мені приємно бачити вас знову. Я тільки сподіваюся, що представник казино зрештою приєднається до скарги. Це був би саме той час...
Схрещуємо пальці 🤞🤞
I would certainly prefer to meet you again under more convenient circumstances!
Still, It's nice to see you again. I only hope the casino representative is going to join the complaint eventually. It would be just the right time...
Fingers crossed 🤞🤞
Так, в положеннях та умовах вони не вказують жодних обмежень на бонусні гроші з турнірів, обмеження на зняття коштів, тому я такий злий...
Yeah, in the term and conditions they don’t specify any limits on bonus money from tournaments limits for withdrawals so, that’s why I’m so mad…
О, хочеш почути щось приємне?
У мене є багато чого сказати про вас, хлопці, та про інші казино. Ви праві, я прийшов сюди здебільшого скаржитися, але я почну писати більше позитивних відгуків про хороших операторів, які завжди поважали своїх гравців і швидко реагували на запити чи проблеми, У мене було багато досвіду всюди, оскільки я граю в онлайн-здебільшого турнірах, але я багато чого навчився у вас, хлопці, і свого поганого досвіду також...
любов,
Лілі.
Oh, you wanna hear something nice?
I have great things to say about you guys and other casinos, you’re right I come here mostly to complain but I will start writing more positive reviews about the good operators that have always respected their players and have responded quickly to inquiries or issues, I had many experiences everywhere since I play online mostly tournaments but, I have learn so much from you guys and my bad experiences too…
luv,
Lili.
Так, в положеннях та умовах вони не вказують жодних обмежень на бонусні гроші з турнірів, обмеження на зняття коштів, тому я такий злий...
Yeah, in the term and conditions they don’t specify any limits on bonus money from tournaments limits for withdrawals so, that’s why I’m so mad…
Тоді і мені це не здається правильним. Я знаю, що іноді положення та умови пишуться окремо для певного бонусу чи подібного, але якщо це не так, то мені цікаво, як усе обернеться.
Я твердо вірю, що це буде добре, і ви зможете написати, що він мав гарний кінець.
Я буду чекати. 😊🤞
Then it doesn't seem right to me either. I know that sometimes the terms and conditions are written separately for a given bonus or similar, but if that wasn't the case, then I wonder how the whole thing will turn out.
I firmly believe that it will be good and you will be able to write that it had a good ending.
I will be waiting. 😊🤞
О, хочеш почути щось приємне?
У мене є багато чого сказати про вас, хлопці, та про інші казино. Ви праві, я прийшов сюди здебільшого скаржитися, але я почну писати більше позитивних відгуків про хороших операторів, які завжди поважали своїх гравців і швидко реагували на запити чи проблеми, У мене було багато досвіду всюди, оскільки я граю в онлайн-здебільшого турнірах, але я багато чого навчився у вас, хлопці, і свого поганого досвіду також...
любов,
Лілі.
Oh, you wanna hear something nice?
I have great things to say about you guys and other casinos, you’re right I come here mostly to complain but I will start writing more positive reviews about the good operators that have always respected their players and have responded quickly to inquiries or issues, I had many experiences everywhere since I play online mostly tournaments but, I have learn so much from you guys and my bad experiences too…
luv,
Lili.
Щодо вас, Лілі, я завжди радий почути від вас 😀!
Як завжди, ми всі вдячні за ваші добрі зауваження, і справедливий огляд, безсумнівно, принесе користь і іншим.
Чим більше, тим краще!
Regarding you, Lili, I always appreciate hearing from you 😀!
Like always, we are all grateful for your kind remarks, and a fair review will undoubtedly benefit others as well.
The more, the better!
Дякую Радко!,
Ви, хлопці, завжди покращуєте мій день! Я був у від’їзді, тому що у мене не було інших проблем з мером під час гри, однак я завжди читаю дописи інших людей про певних операторів, перш ніж грати там, але я обіцяю, що буду більш проактивно з оглядами або обміном актуальною інформацією з людьми в їхніх запитах...
Про мене, ну, у мене все добре, поки що все добре для мене в житті загалом, дякую за вашу зацікавленість почути від мене!
скажімо, я теж за тобою скучила!
Лілі.
Thank you Radka!,
You guys always make my day!, I have been away because I didn’t have other mayor issues playing, however, I’m always reading the posts from other people about certain operators before playing in there, but I promise I’ll be more proactive with reviews or sharing relevant information to people in their inquiries…
About me, well, I’m doing well, so far so good for me in life in general, thanks for your interest in hearing from me!
let’s say, I missed you too!
Lili.
Дякую Яро,
ви хлопці! ти змушуєш мене відчувати таку підтримку, велике спасибі!
Лілі.
Thank you Jaro,
you guys! you make me feel so supported, thanks a lot!
Lili.
Ось для цього ми тут, будь ласка, і я твердо вірю, що будь-які труднощі будуть вирішені якомога швидше, і ви будете щасливі. ☘️😊
That's what we're here for, you're welcome, and I firmly believe that any difficulties will be resolved as soon as possible and you'll be happy. ☘️😊
Привіт всім!
схоже, це казино не хвилює! Вони ще не відповіли на скаргу, у них залишилося лише 20 годин, і вони взагалі не відповідають!…
Лілі.
Hello everyone!
looks like this casino doesn’t care! They haven’t respond to the complaint yet they only have 20hrs left and they are just not responding at all!…
Lili.
Насправді я трохи переживаю, як це вийде. Казино навіть не має хорошого індексу безпеки, тому я не здивуюся, якщо вони взагалі не реагуватимуть. Ймовірно, таймер знову продовжать, якщо вони не встигнуть, але ми не знаємо, як це вийде.
Я хотів би сказати, що вони дадуть відповідь, але я не буду вам брехати і краще буду готовий до гіршого. 😥
Actually, I'm a bit worried how it will turn out. The casino doesn't even have a good safety index, so I wouldn't be surprised if they don't respond at all. The timer will probably be extended again if they don't make it, but we don't know how it will turn out.
I would love to say that they will leave an answer but I won't lie to you and I would rather be prepared for the worse. 😥
я знаюwww!
Я теж не здивований, вони справді погані, у мене є лише хоч якась надія, але я реаліст і знаю, що це ніколи не вирішиться.
Лілі.
I knowww!
Im not surprised either, they are really bad I only have a thread of hope but I’m realistic and I know it can never be solved too.
Lili.
Можливо, все ще здивує нас обох, тож поки скарга відкрита, є надія. Ви повинні бути позитивними, навіть якщо знаєте, що це може обернутися погано.
Сподіваюся, фортуна буде на вашому боці. ☘️
Maybe the whole thing will still surprise both of us, so as long as the complaint is open there is still hope. You have to be positive, even when you know it could turn out badly.
I hope fortune will be on your side. ☘️
Будь ласка, я з нетерпінням чекаю, щоб побачити, як все обернеться. 🙂
You're welcome, I'll be waiting impatiently to see how things turn out. 🙂
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.