ГоловнаФорумОбговорення скаргМоя скарга Slots Plus

Моя скарга Slots Plus

 від dralililopez
|
1 608 переглядів 17 відповідей |
|

Привіт, тут правильний форум для обговорення скарг на цього оператора?

Автоматичний переклад.
dralililopez

Привіт!!!

скільки це минуло

Як у вас справи? Я бачу, що в казино є проблеми. Що ж, найкраще місце для коментарів про це конкретне казино тут 👈.

Мені цікаво почути вашу думку з цього приводу, і я щиро сподіваюся, що ваша скарга буде швидко вирішена. 💚

Автоматичний переклад.
Radka

Радкааааа! Як чудово чути від вас!

Так, на жаль, я зробив ВЕЛИЧЕЗНУ помилку, не перевіривши репутацію цього казино перед тим, як спілкуватися з ним...

тому я щойно зіграв у невеликому турнірі та виграв 100 доларів США, але потім, щоб зняти гроші, мені потрібно було мати мінімум 150 доларів, тому я грав на слотах із цими виграшними грошима, тоді я отримав дивовижний ВЕЛИЧЕЗНИЙ виграш понад 1700, а загалом у мене було 1800 і Я спробував зняти це, але вони відмовили в моєму виведенні, сказавши, що мені потрібно поставити ще 150, тому я зробив, а потім грав назад і за свої гроші, поки не отримав 3000, тому я спробував зняти знову, і цього разу вони сказали «бонус» було застосовано правило, і вони заплатили лише 125 доларів за це максимум… Я попросив посилання на правило, вони ніколи не надали мені це посилання. Я попросив журнали або щось офіційне, щоб довести, що я не правий, і вони ніколи мені нічого не надсилали, тому я також спілкувався з ними і вони сказали, що збираються передати мою проблему до фінансового відділу, а потім фінансовий відділ надіслав мені електронний лист із повідомленням, що вони вже переглянули мій обліковий запис і час для перевірки минув, і вони не бажають повторно відкривати чи переглядати його вдруге!!. .,

Отже, на завершення цей оператор є одним із найгірших, тому що в більшості випадків у них знову був мій обліковий запис або вони надсилали мені підтвердження правил з офіційними посиланнями, а цього разу вони просто закрили справу, не надавши жодної офіційної інформації.

І тому я повернувся…

Лілі.


Автоматичний переклад.
dralililopez

Привіт! Ми б точно хотіли, щоб позитивні повідомлення були тими, що привели вас сюди, але оскільки вам потрібна допомога, добре, що ви написали.

З того, що ви описали, я бачу, що казино майже уникає будь-яких пояснень і чогось, що я, мабуть, теж не хотів би чути. Ви переглянули Правила та умови? Я не розумію, чому вам довелося робити ставки 2 рази, а потім вам кажуть, що ви можете зняти лише певну суму.

Я також помітив, що настала черга казино відповісти на вашу скаргу, тож я думаю, вони розкажуть нам більше про всю ситуацію.

Наступного разу обов'язково перевірте інформацію заздалегідь, оскільки це казино було не найкращим вибором.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
dralililopez

Я, звичайно, волію зустрітися з вами знову за більш зручних обставин!

Тим не менш, мені приємно бачити вас знову. Я тільки сподіваюся, що представник казино зрештою приєднається до скарги. Це був би саме той час...

Схрещуємо пальці 🤞🤞


Автоматичний переклад.
Jaro

Так, в положеннях та умовах вони не вказують жодних обмежень на бонусні гроші з турнірів, обмеження на зняття коштів, тому я такий злий...

Автоматичний переклад.
Radka

О, хочеш почути щось приємне?

У мене є багато чого сказати про вас, хлопці, та про інші казино. Ви праві, я прийшов сюди здебільшого скаржитися, але я почну писати більше позитивних відгуків про хороших операторів, які завжди поважали своїх гравців і швидко реагували на запити чи проблеми, У мене було багато досвіду всюди, оскільки я граю в онлайн-здебільшого турнірах, але я багато чого навчився у вас, хлопці, і свого поганого досвіду також...


любов,

Лілі.

Автоматичний переклад.

Так, в положеннях та умовах вони не вказують жодних обмежень на бонусні гроші з турнірів, обмеження на зняття коштів, тому я такий злий...

Автоматичний переклад.

Тоді і мені це не здається правильним. Я знаю, що іноді положення та умови пишуться окремо для певного бонусу чи подібного, але якщо це не так, то мені цікаво, як усе обернеться.

Я твердо вірю, що це буде добре, і ви зможете написати, що він мав гарний кінець.

Я буду чекати. 😊🤞

Автоматичний переклад.

О, хочеш почути щось приємне?

У мене є багато чого сказати про вас, хлопці, та про інші казино. Ви праві, я прийшов сюди здебільшого скаржитися, але я почну писати більше позитивних відгуків про хороших операторів, які завжди поважали своїх гравців і швидко реагували на запити чи проблеми, У мене було багато досвіду всюди, оскільки я граю в онлайн-здебільшого турнірах, але я багато чого навчився у вас, хлопці, і свого поганого досвіду також...


любов,

Лілі.

Автоматичний переклад.

Щодо вас, Лілі, я завжди радий почути від вас 😀!

Як завжди, ми всі вдячні за ваші добрі зауваження, і справедливий огляд, безсумнівно, принесе користь і іншим.

Чим більше, тим краще!

Автоматичний переклад.
Radka

Дякую Радко!,

Ви, хлопці, завжди покращуєте мій день! Я був у від’їзді, тому що у мене не було інших проблем з мером під час гри, однак я завжди читаю дописи інших людей про певних операторів, перш ніж грати там, але я обіцяю, що буду більш проактивно з оглядами або обміном актуальною інформацією з людьми в їхніх запитах...

Про мене, ну, у мене все добре, поки що все добре для мене в житті загалом, дякую за вашу зацікавленість почути від мене!


скажімо, я теж за тобою скучила!


file

file

Лілі.

Автоматичний переклад.
Jaro

Дякую Яро,


ви хлопці! ти змушуєш мене відчувати таку підтримку, велике спасибі!


file


Лілі.

Автоматичний переклад.

Дякую Яро,


ви хлопці! ти змушуєш мене відчувати таку підтримку, велике спасибі!


file


Лілі.

Автоматичний переклад.

Ось для цього ми тут, будь ласка, і я твердо вірю, що будь-які труднощі будуть вирішені якомога швидше, і ви будете щасливі. ☘️😊

Автоматичний переклад.

Привіт всім!


схоже, це казино не хвилює! Вони ще не відповіли на скаргу, у них залишилося лише 20 годин, і вони взагалі не відповідають!…

file

Лілі.

Автоматичний переклад.
dralililopez

Насправді я трохи переживаю, як це вийде. Казино навіть не має хорошого індексу безпеки, тому я не здивуюся, якщо вони взагалі не реагуватимуть. Ймовірно, таймер знову продовжать, якщо вони не встигнуть, але ми не знаємо, як це вийде.

Я хотів би сказати, що вони дадуть відповідь, але я не буду вам брехати і краще буду готовий до гіршого. 😥

Автоматичний переклад.
Jaro

я знаюwww!

Я теж не здивований, вони справді погані, у мене є лише хоч якась надія, але я реаліст і знаю, що це ніколи не вирішиться.

Лілі.

Автоматичний переклад.
dralililopez

Можливо, все ще здивує нас обох, тож поки скарга відкрита, є надія. Ви повинні бути позитивними, навіть якщо знаєте, що це може обернутися погано.

Сподіваюся, фортуна буде на вашому боці. ☘️

Автоматичний переклад.

Дякую Яро!.


file

Автоматичний переклад.
dralililopez

Будь ласка, я з нетерпінням чекаю, щоб побачити, як все обернеться. 🙂


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого