ФорумОбговорення скаргМоя скарга Slots Plus

Моя скарга Slots Plus

3 міс. тому від dralililopez
|
1068 переглядів 17 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому

Привіт, тут правильний форум для обговорення скарг на цього оператора?

Автоматичний переклад.
dralililopez
3 міс. тому

Привіт!!!

скільки це минуло

Як у вас справи? Я бачу, що в казино є проблеми. Що ж, найкраще місце для коментарів про це конкретне казино тут 👈.

Мені цікаво почути вашу думку з цього приводу, і я щиро сподіваюся, що ваша скарга буде швидко вирішена. 💚

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Радкааааа! Як чудово чути від вас!

Так, на жаль, я зробив ВЕЛИЧЕЗНУ помилку, не перевіривши репутацію цього казино перед тим, як спілкуватися з ним...

тому я щойно зіграв у невеликому турнірі та виграв 100 доларів США, але потім, щоб зняти гроші, мені потрібно було мати мінімум 150 доларів, тому я грав на слотах із цими виграшними грошима, тоді я отримав дивовижний ВЕЛИЧЕЗНИЙ виграш понад 1700, а загалом у мене було 1800 і Я спробував зняти це, але вони відмовили в моєму виведенні, сказавши, що мені потрібно поставити ще 150, тому я зробив, а потім грав назад і за свої гроші, поки не отримав 3000, тому я спробував зняти знову, і цього разу вони сказали «бонус» було застосовано правило, і вони заплатили лише 125 доларів за це максимум… Я попросив посилання на правило, вони ніколи не надали мені це посилання. Я попросив журнали або щось офіційне, щоб довести, що я не правий, і вони ніколи мені нічого не надсилали, тому я також спілкувався з ними і вони сказали, що збираються передати мою проблему до фінансового відділу, а потім фінансовий відділ надіслав мені електронний лист із повідомленням, що вони вже переглянули мій обліковий запис і час для перевірки минув, і вони не бажають повторно відкривати чи переглядати його вдруге!!. .,

Отже, на завершення цей оператор є одним із найгірших, тому що в більшості випадків у них знову був мій обліковий запис або вони надсилали мені підтвердження правил з офіційними посиланнями, а цього разу вони просто закрили справу, не надавши жодної офіційної інформації.

І тому я повернувся…

Лілі.


Автоматичний переклад.
dralililopez
3 міс. тому

Привіт! Ми б точно хотіли, щоб позитивні повідомлення були тими, що привели вас сюди, але оскільки вам потрібна допомога, добре, що ви написали.

З того, що ви описали, я бачу, що казино майже уникає будь-яких пояснень і чогось, що я, мабуть, теж не хотів би чути. Ви переглянули Правила та умови? Я не розумію, чому вам довелося робити ставки 2 рази, а потім вам кажуть, що ви можете зняти лише певну суму.

Я також помітив, що настала черга казино відповісти на вашу скаргу, тож я думаю, вони розкажуть нам більше про всю ситуацію.

Наступного разу обов'язково перевірте інформацію заздалегідь, оскільки це казино було не найкращим вибором.

Удачі. ☘️

Автоматичний переклад.
dralililopez
3 міс. тому

Я, звичайно, волію зустрітися з вами знову за більш зручних обставин!

Тим не менш, мені приємно бачити вас знову. Я тільки сподіваюся, що представник казино зрештою приєднається до скарги. Це був би саме той час...

Схрещуємо пальці 🤞🤞


Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Так, в положеннях та умовах вони не вказують жодних обмежень на бонусні гроші з турнірів, обмеження на зняття коштів, тому я такий злий...

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

О, хочеш почути щось приємне?

У мене є багато чого сказати про вас, хлопці, та про інші казино. Ви праві, я прийшов сюди здебільшого скаржитися, але я почну писати більше позитивних відгуків про хороших операторів, які завжди поважали своїх гравців і швидко реагували на запити чи проблеми, У мене було багато досвіду всюди, оскільки я граю в онлайн-здебільшого турнірах, але я багато чого навчився у вас, хлопці, і свого поганого досвіду також...


любов,

Лілі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Так, в положеннях та умовах вони не вказують жодних обмежень на бонусні гроші з турнірів, обмеження на зняття коштів, тому я такий злий...

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Тоді і мені це не здається правильним. Я знаю, що іноді положення та умови пишуться окремо для певного бонусу чи подібного, але якщо це не так, то мені цікаво, як усе обернеться.

Я твердо вірю, що це буде добре, і ви зможете написати, що він мав гарний кінець.

Я буду чекати. 😊🤞

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

О, хочеш почути щось приємне?

У мене є багато чого сказати про вас, хлопці, та про інші казино. Ви праві, я прийшов сюди здебільшого скаржитися, але я почну писати більше позитивних відгуків про хороших операторів, які завжди поважали своїх гравців і швидко реагували на запити чи проблеми, У мене було багато досвіду всюди, оскільки я граю в онлайн-здебільшого турнірах, але я багато чого навчився у вас, хлопці, і свого поганого досвіду також...


любов,

Лілі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Щодо вас, Лілі, я завжди радий почути від вас 😀!

Як завжди, ми всі вдячні за ваші добрі зауваження, і справедливий огляд, безсумнівно, принесе користь і іншим.

Чим більше, тим краще!

Автоматичний переклад.
Radka
3 міс. тому

Дякую Радко!,

Ви, хлопці, завжди покращуєте мій день! Я був у від’їзді, тому що у мене не було інших проблем з мером під час гри, однак я завжди читаю дописи інших людей про певних операторів, перш ніж грати там, але я обіцяю, що буду більш проактивно з оглядами або обміном актуальною інформацією з людьми в їхніх запитах...

Про мене, ну, у мене все добре, поки що все добре для мене в житті загалом, дякую за вашу зацікавленість почути від мене!


скажімо, я теж за тобою скучила!


file

file

Лілі.

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

Дякую Яро,


ви хлопці! ти змушуєш мене відчувати таку підтримку, велике спасибі!


file


Лілі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую Яро,


ви хлопці! ти змушуєш мене відчувати таку підтримку, велике спасибі!


file


Лілі.

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Ось для цього ми тут, будь ласка, і я твердо вірю, що будь-які труднощі будуть вирішені якомога швидше, і ви будете щасливі. ☘️😊

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Привіт всім!


схоже, це казино не хвилює! Вони ще не відповіли на скаргу, у них залишилося лише 20 годин, і вони взагалі не відповідають!…

file

Лілі.

Автоматичний переклад.
dralililopez
3 міс. тому

Насправді я трохи переживаю, як це вийде. Казино навіть не має хорошого індексу безпеки, тому я не здивуюся, якщо вони взагалі не реагуватимуть. Ймовірно, таймер знову продовжать, якщо вони не встигнуть, але ми не знаємо, як це вийде.

Я хотів би сказати, що вони дадуть відповідь, але я не буду вам брехати і краще буду готовий до гіршого. 😥

Автоматичний переклад.
Jaro
3 міс. тому

я знаюwww!

Я теж не здивований, вони справді погані, у мене є лише хоч якась надія, але я реаліст і знаю, що це ніколи не вирішиться.

Лілі.

Автоматичний переклад.
dralililopez
3 міс. тому

Можливо, все ще здивує нас обох, тож поки скарга відкрита, є надія. Ви повинні бути позитивними, навіть якщо знаєте, що це може обернутися погано.

Сподіваюся, фортуна буде на вашому боці. ☘️

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Дякую Яро!.


file

Автоматичний переклад.
dralililopez
2 міс. тому

Будь ласка, я з нетерпінням чекаю, щоб побачити, як все обернеться. 🙂


Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого