ФорумОбговорення скаргМій досвід роботи в казино dolfwin

Мій досвід роботи в казино dolfwin

5 міс. тому від zeiv7
|
1311 переглядів 11 відповідей |
|
5 міс. тому

Я хочу поділитися своїм досвідом роботи з казино Dolfwin.


Я грав у казино dolfwin, роблячи бонусні покупки, і виграв 5215 євро. Потім я чекав 8 днів, щоб зняти гроші, щоб побачити, що на моєму рахунку немає грошей. Моє зняття було скасовано та відтворено в казино.


Я не скасовував його і грав у євро. Я повідомив про це казино, але казино сказало, що "ви скасували зняття та зіграли гроші". Я багато разів просив їх перевірити мої IP-адреси з відтворених сеансів, але вони нічого не відповіли на це після тривалого періоду очікування. Вони також закрили мій рахунок.


Я знаю, що ця штука зроблена казино (це не один хакер, тому що я мав гроші на 8 різних сайтах з однаковими даними для входу, і це був лише один, де гроші пропали), тому що гра була розпочата саме на тому ж бонусі, що й я, Потім після цих покупок баланс збільшився з 5215 приблизно до 5400, а потім відбувається близько 100 обертань за три хвилини з одноразовою ставкою 100 євро.


ВЕЛИЧЕЗНЕ попередження для інших гравців, ніколи не вкладайте гроші на цей сайт!

Автоматичний переклад.
zeiv7
5 міс. тому

Я бачив, що у вас була скарга на наш сайт, але, на жаль, вона виявилася не надто славною.

Але згідно з результатами: «Гравець з Фінляндії виграв 5215 євро, але його запит на зняття коштів постійно скасовувався, незважаючи на встановлений казино тижневий ліміт у 5000 євро. Він стверджував, що баланс його рахунку був виснажений через ставки, які він не робив. Казино не відповіло на його запит перевірити IP-адреси, пов’язані з цими ставками, і пізніше ми закрили його історію ставок і не знайшли жодних доказів несанкціонованої діяльності. " не сталося нічого такого, що ми б вважали помилкою з боку казино, оскільки наша команда також переглянула історію ставок. Чесно кажучи, я не знаю, що ще сказати, тому що я вважаю, що це абсолютно неправильно.

Я шкодую про те, що сталося. 😕

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, з якоїсь причини ваш фахівець зі скарг на казино взагалі не зв’язувався з казино.

Я не знаю, які докази він шукав в історії ставок, я можу показати лише незвичайні ставки зі ставками 100 євро за 3 хвилини, і я вважаю, що це найкращий спосіб дуже швидко втратити гроші.

Я думаю, що є лише один спосіб довести цю справу за допомогою ip-адрес, але казино та ігри в Кюрасао не відповідають, тому це досить складно. Що за афера.


Автоматичний переклад.
zeiv7
5 міс. тому

Шкода, що навіть влада не відповіла. Я не здивований казино, оскільки воно має не найкращий індекс безпеки, тому я б краще його уникав.

Однак наш фахівець знає, на що звернути увагу і чого слід знати в таких випадках. Я не займаюся скаргами, тому не впевнений у деяких речах.

Тим не менш, коли ви писали в ліцензійний орган і скільки часу чекаєте на відповідь?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я написав їх 29 січня, а отримав відповідь 31 січня:

«Ви зареєструвалися, зробили депозит у розмірі 360 євро та зробили ставку на всю суму. Після виграшу ви продовжили робити ті самі ставки, що призвело до збільшення балансу на 5000 євро, для яких ви подали запит на зняття. Цей запит було відхилено, доки не Після завершення процедури KYC ви скасували свій запит на зняття коштів і продовжили гру, роблячи ті самі ставки в розмірі 360 євро. Пізніше ви знизили суму ставок до 100 євро і в результаті втратили баланс. Вони також можуть бути підтверджені наданими вами документами.

Ми не бачимо причин притягувати оператора до відповідальності, оскільки вважаємо, що він не зробив нічого поганого».

У своєму першому повідомленні я просив їх перевірити ip-адреси, але вони нічого про це не сказали.

Після цього повідомлення я запитував їх тричі, але не отримав відповіді. Я чекаю вже близько чотирьох місяців.

Автоматичний переклад.
zeiv7
5 міс. тому

Чесно кажучи, я не здивований, що вони більше не відповідають. Вони не знайшли нічого поганого з боку казино, тому справу закрито. Принаймні це я розумію.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Але, мабуть, щось не так, тому що я не скасував зняття та грав гроші. Якби не було нічого поганого, вони точно відповіли б мені на це запитання щодо IP-адреси.

Автоматичний переклад.
zeiv7
5 міс. тому

Я вважаю, що для таких скарг чи звинувачень у казино повинні бути певні докази того, що з їхнього боку не сталося нічого поганого, але я знаю, що не всіма доказами можна поділитися з гравцями. Тож якщо вони довели владі, що це не так, то, на жаль, далі, мабуть, не буде чого робити. Можливо, просто уникайте цього казино в майбутньому. 😥

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Я, з іншого боку, вважаю, що все питання ip було пропущено й залишено без розслідування. Насправді дивно, що ніхто не може допомогти в цій справі, коли вам потрібно поставити лише одне запитання: які IP-адреси та який браузер використовувався для відтворення сеансів. Треба найняти адвоката, думаю, тоді щось почне відбуватися.

Автоматичний переклад.
zeiv7
5 міс. тому

Що ж, я хотів би допомогти вам, але якщо казино не докладе зусиль, мені шкода. Крім того, наші експерти дійшли певних висновків і допомогти вам з нашого боку не вдалося.

Тоді, мабуть, адвокат буде останньою інстанцією. Ви думаєте, що ви схопитесь і підете на це?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Так, я повинен. Я ні в якому разі не можу залишити цю справу тут, це найбільше шахрайство, яке коли-небудь траплялося зі мною, але я маю більше ніж 15 років досвіду роботи в інтернет-казино. Дякую в будь-якому випадку. Чи є у вас рекомендації щодо хороших юристів, які мають досвід боротьби з цими казино, які мають ліцензію на Кюрасао?

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
zeiv7
4 міс. тому

О, у мене цього немає. Але ви можете спробувати запитати на форумі або подивитися, чи зверталися гравці до чогось подібного в інших темах, і спробувати залучитися там.

Я сподіваюся, що вам вдасться вирішити все, як ви очікували, і ви можете повідомити мені, якщо щось зрушиться з місця.

Схрещені пальці. 🤞

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого