ГоловнаФорумОбговорення скаргМиттєві проблеми з казино

Миттєві проблеми з казино

учора від Larsieboii
|
57 переглядів 2 відповіді |
|
учора

Понад п’ять місяців тому я подав запит на відшкодування електронною поштою. Незважаючи на мої щоденні подальші дії, я ніколи не отримував жодної відповіді на свої електронні листи. У розпачі шукати відповіді, я звертався до їхнього чату майже щодня, але отримував ті самі затягуючі та марні повідомлення.

Додатково до мого розчарування Instant Casino вирішило заблокувати мене в Telegram, Twitter, Instagram і Facebook, фактично відрізавши всі інші канали зв’язку.

Після кількох місяців наполегливості чат нарешті підтвердив, що моє відшкодування обробляється. У мене навіть є докази цих розмов. Проте через кілька тижнів я все ще не отримав свої гроші.

Така ситуація неприпустима. Відсутність спілкування, погане обслуговування клієнтів і відверте уникнення відповідальності жахають. Щоб повернути те, що належить мені по праву, не потрібно витрачати місяці невпинних зусиль.

filefilefilefile

Автоматичний переклад.
Larsieboii
10 год. тому

Мені дуже шкода через цю ситуацію, через яку ви потрапили, і сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе якось допомогти щодо вашої скарги .

Будь ласка, тримайте нас у курсі, і ми стежитимемо за вашою справою.

Автоматичний переклад.
Romi
10 год. тому

дякую Сподіваюся, я отримаю свої кошти незабаром, як і обіцяв!

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого