ФорумОбговорення скаргМістер Фортуна не мийте руки

Містер Фортуна не мийте руки

3 міс. тому від Elkushkush1
|
789 переглядів 6 відповідей |
|
Додати публікацію
3 міс. тому

Це обурливо, що вони мають службу підтримки клієнтів, і перебільшений час минає без відповіді. Я висловлююся тут, тому що я не міг зв’язатися зі службою підтримки клієнтів.

Ще більше розчаровує те, що коли вони відповідають, ви винні, миєте руки та безглузді виправдовування. Я вніс депозит для активації акції з 8 ранку поточного дня, оскільки акція не була активована, я зв’язався зі службою підтримки клієнтів, минуло 4 години, але я не отримав від них відповіді, виконуйте інструкції, як вони позначають терміни, якщо є помилки, я це розумію, але саме тому оперативна та здорова відповідь буде розумним рішенням, якщо ви прочитаєте цей пан. Фортуна, я розчарований тим, через що проходжу.

Автоматичний переклад.
Elkushkush1
3 міс. тому

У будь-якому онлайн-казино дуже важливо, щоб служба підтримки могла допомогти своїм гравцям і вирішити проблеми. Я вважаю, що це багато говорить про кожне казино.

Чи вдалося вам вирішити цю проблему чи взагалі не було відповіді?

Чи могли б ви також сказати нам, яке казино ви згадали? Я не міг правильно зрозуміти.

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

На жаль, ні, і це загострилося до того, що служба обслуговування клієнтів відповіла мені щось, що мені не сподобалося, вимагаючи внести більше за

Автоматичний переклад.
3 міс. тому

Бонус, тоді був або не був бонус, щоб вимагати вивільнити бонус, це не зробило мене дуже справедливим і підозрілим, тому що я вже пережив подібний досвід, коли я не бачив, що щось може бути таким же

Автоматичний переклад.
Elkushkush1
3 міс. тому

Отже, зрештою вони не змогли дати вам бонус, на який ви мали право отримати. Це так?

Чи збираєтеся ви продовжувати там грати після цього досвіду?🤔

Про яке саме казино йдеться? Ви ще цього не зрозуміли.🤷‍♀️

Автоматичний переклад.
Romi
3 міс. тому

Вони не акредитували це, вони заперечували це, платформа — Mr Fortune, у мене не було жодних проблем, але я кажу, якщо це ставлення до її постійних гравців, чого може очікувати той, хто заходить на платформу, з яким забезпеченням вони роблять депозит ?

Автоматичний переклад.
Elkushkush1
3 міс. тому

А як щодо того, щоб написати все це у відгуку користувача? Це може допомогти іншим, хто хоче грати в казино, прочитавши про це заздалегідь.

Ось посилання , якщо хочете, напишіть.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого