Я почув від свого друга, що Mirage66 нібито заборгував гроші, але я грав уже майже рік, і кожне зняття було успішним. Їм потрібно лише кілька днів, щоб зняти великі суми. Я також вигравав 22800, 10010 і навіть великі суми. Питання в тому, чи немає непорозумінь між гравцями?
I heard from my friend that Mirage66 was said to owe money, but I have been playing for nearly a year, and every withdrawal was successful. They just need a few days to withdraw large amounts. I have also won 22800, 10010 and even large amounts. The question is, is there any misunderstanding among the players?
Хм, а скільки часу вам знадобилося, щоб зняти такі суми? Тому що я думаю, що вони досить великі, і більшість гравців мають протилежний досвід. 🤔
Що ви мали на увазі під «чи немає непорозумінь між гравцями?»
Hmm, and how long did it take you to withdraw such sums ? Because I think they are quite big and most of the players have the opposite experience. 🤔
What did you mean by "is there any misunderstanding among the players?"
Я думаю, що мій досвід роботи з цією компанією набагато кращий, ніж з іншими компаніями. Вони терпляче пояснили, а потім ви запитали, як довго я чекав (я чекав лише 1/2 дня). Гроші благополучно отримав. Мої друзі також грали майже 1 рік, це не проблема, дуже безпечно. Найбільше рекомендую
I think my experience playing with this company is much better than other companies. They explained patiently and then you ask how long i waiting (I only waited 1/2 day). I received the money safely. My friends also played for nearly 1 Year, it’s no problem, very safe. Most Recommend
Що ви мали на увазі під «чи немає непорозумінь між гравцями?»
Я маю на увазі гравця, він сказав, що гроші не виплачуються, але я не стикався з цією проблемою
What did you mean by "is there any misunderstanding among the players?"
I mean the player he say no payout the money, but i didn't face this issue
Я думаю, що було б справедливо не створювати штучну розмову про це казино. Казино не приймає гравців з Австралії та має досить низький індекс безпеки , що, на мою думку, не викликає довіри. Крім того, казино працює без ліцензії, що також є серйозним червоним прапором.
Тож було б справедливо не хвалити казино, яке працює не дуже добре. Що ти думаєш?
I think it would be fair not to create an artificial conversation about this casino. The casino does not accept players from Australia and has a pretty low safety index, which I would say is not very credible. Plus the casino operates without a license which is also a pretty big red flag.
So it would be fair not to praise a casino that is not doing very well. What do you think?
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.