Привіт,
схоже на те казино, яке ми ще не розглядали.
Будь ласка, поділіться посиланням на нього?
Hello,
it seems like a casino we have not reviewed yet.
Would you share its link, please?
Я використовую та вношу кошти на Mirage66.com, а потім граю на сайті joker678d.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
I use and deposit funds with Mirage66.comand then I play through the joker678d site.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
Я використовую та вношу кошти на Mirage66.com, а потім граю на сайті joker678d.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
I use and deposit funds with Mirage66.comand then I play through the joker678d site.
https://www.jokerapp678d.net/m/login
Telegram @Mirage66Aus
Привіт Радка,
Минулого тижня я виграв 34 000 доларів, але вони відмовляються виплачувати мені гроші. Вони виплачували мені гроші до невеликих виграшів, але цього разу вони цього не зробили.
Вони навіть намагалися запропонувати мені 1000 доларів США та додаткові кредити на мій рахунок, що я трохи зробив.
Я повністю втратив впевненість, граючи онлайн, і ніколи не буду грати з Mirage66 або будь-якими агентами, які використовують посилання джокера.
Hi Radka,
I won $34,000 last week andthey refuse to pay me out they have paid me out before little wins but this time they didn't.
They have even tried to offer me $1000 and extra credits in my account which I did bit except.
I Have lost all confidence playing online and will never play with Mirage66 or any agents who use the joker link.
Привіт Бронсон,
ну це звучить підозріло. Чи звинуватило вас казино в порушенні якихось умов? Цікаво, який у них був аргумент?
Я теж не можу зрозуміти їхньої логіки. Навіщо вам приймати додатковий кредит, якщо ви вже виграли великі гроші, а хочете лише забрати свій виграш?🤔
Мені цікаво, яку оцінку репутації отримає це казино після того, як наша команда даних завершить перевірку.
Hi bronson,
well, that sounds suspicious. Did the casino accuse you of breaching any conditions? What was their argument, I wonder?
I can't understand their logic either. Why would you accept extra credit if you already won big and you only want to withdraw your winnings?🤔
I wonder what reputation score this casino gets after our Data Team finishes the review.
Привіт Радка,
Це дуже розчаровує. Я взагалі не порушував жодних правил, я зробив прямий депозит, використовуючи платіжний ідентифікатор, як і протягом останніх 14 місяців.
Потім спочатку сказав, що платить мені після 14:00, а потім почав виправдовуватися за виправданнями, поки вони не деактивували мій обліковий запис.
Сподіваюся, є щось, що я можу зробити, щоб потім понести відповідальність за ці дії.
Hi Radka,
It's very disappointing. I haven't breached any rules at all I made direct deposit using pay id just like I have been for last 14 months.
Then first said they pay me after 2:00pm then started making excuse after excuse until they deactivated my account.
Hopefully there is something I can do to make then accountable for there actions.
Отже, ви не знаєте, чому ваш обліковий запис закрито, чи не так?
Щойно ми внесемо це казино в нашу базу даних, я попрошу вас подати скаргу. Це має бути найближчим часом, я вже бачу, що мій колега перевіряє казино, тому, я сподіваюся, це буде питанням кількох днів.
So you do not know why your account has been closed, do you?
As soon we put this casino into our database, I'll ask you to submit a complaint. It should be soon, I can already see that my colleague is checking the casino, so it should be a matter of days I hope.
Привіт Бронсон,
Ви на зв'язку з казино на даний момент? Я б спробував отримати деякі відповіді, якщо можливо, але я можу уявити, що це може бути одностороння справа. я правий?
Hi bronson,
Are you in touch with the casino at the moment? I'd try to get some answers if possible, but I can imagine it could be a one-way matter. Am I correct?
Привіт Радка,
Ні, вони перестали надсилати мені повідомлення, вони надіслали повідомлення моєму другові, який також або був великим гравцем на цьому сайті.
Коли він спочатку надіслав їм повідомлення з проханням пояснити, чому вони не платять, оскільки він був одним із VIP-гравців.
вони попросили поговорити зі мною про отримання 1000 доларів і про те, щоб вони могли розробити бонусний кредит для нас обох.
мій друг сказав їм зв’язатися зі мною напряму, що вони і зробили минулого тижня, запропонувавши мені 1000 доларів на мій банківський рахунок протягом кількох хвилин, додатковий кредит тощо. які я відхилив, і з тих пір вони не надсилали мені повідомлення, заблокували мене та проігнорували інші повідомлення щодо мого облікового запису та транзакцій тощо.
Hi Radka,
No they have stopped messaging me they did message my friend who also or was a big player on there site.
As he messaged them first asking for explanation to why they won’t pay out as he was one of there VIP players.
they asked to speak to me about taking $1000 and that they could work out bonus credit for both of us.
my friend told them to contact me directly which they did last week offering me $1000 in my bank account within minutes extra credit etc once again. which I declined and they have not message me since and have blocked me and ignored other message regarding my account and transactions etc.
Привіт Бронсон,
чим більше я читаю про всю цю ситуацію, тим менше вона мені подобається.
Звучить дуже непрофесійно і якось сумно - не можу втриматися. Як тільки казино опубліковано на нашому сайті, я б сказав, що скарга потрібна.
Навіть якщо казино звинуватило вас у порушенні деяких правил, пропонувати вам додатковий кредит не матиме жодного сенсу.
Я починаю думати, що в казино бракує коштів.
Hi bronson,
the more I read about this whole situation, the less I like it.
Sounds very unprofessional and somehow shady - I can't help myself. As soon as the casino is published on our website, the complaint is necessary, I'd say.
Even if the casino has accused you of breaching some rules, offering you the extra credit would not make any sense.
I'm beginning to think that the casino is short of funds.
Привіт Радка,
Я думаю, що в казино також може бути брак коштів.
Я зняв 1000 доларів кілька разів без проблем.
Дайте мені знати, коли ви використовуєте казино у своїй базі даних, я надішлю скаргу.
з повагою,
Бронсон.
Hi Radka,
I think the casino may be short of funds too.
I have withdrawn $1000 couple times no issue.
let me know when use have the casino in your data base, I will then make a complaint.
regards,
Bronson.
Привіт Бронсон,
Ну, якщо це так, то це не дуже оптимістично.
У всякому разі, я попросив свого колегу з Data Team трохи прискорити це.
Буду стежити за цим і точно дам знати.
Hi bronson,
Well, if this is the case, it's not very optimistic.
Anyway, I asked my colleague from the Data Team to speed it up a bit.
Will keep an eye on that one and will let you know for sure.
Нарешті зроблено!
Не соромтеся подати свою скаргу , натиснувши це посилання .
Ну, я бачу, що це казино не приймає гравців з Австралії та не має ліцензії:
https://casino.guru/mirage66-casino-review 🙁
Давайте подивимося, що ми можемо зробити.
Finally done!
Feel free to submit your complaint by clicking this link.
Well, I can see that this casino does not accept players from Australia and lacks a license:
https://casino.guru/mirage66-casino-review 🙁
Let's see what we can do.
Привіт Радка,
Я подав нову скаргу, яка ймовірність вирішення цієї проблеми?
Там сказано, що гравці з Австралії не приймаються.
у книзі facebook він рекламує, що це австралійське казино, а також має австралійський банківський рахунок ANZ, на який ви вносите кошти, щоб ви могли грати.
Hi Radka,
I have submitted new complaint what are the chance of this issue getting resolved?
It says does not accept players from Australia.
in face book it is promoting that it’s a Australian casino and also has a Australian ANZ bank account where you deposits funds into so you can play.
Привіт, Бронсон.
Для нас це свіже казино, тому я не наважуся здогадуватися про вашу скаргу .
Але я хотів би сказати, що те, що дійсно важливо, зазначено в умовах, а не в соціальних мережах.
Я бачу, що ви грали через агента, чесно кажучи – я б так не робив. Завжди грайте в казино безпосередньо, щоб мати доступ до всіх правил і обмежень, які стосуються вас. Наша команда розгляду скарг розгляне вашу проблему та повідомить вас. Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти.
Hello, bronson.
This is a fresh casino to us, so I do not dare to guess anything concerning your complaint.
But I'd like to say that what truly matters is stated in the terms and conditions, not on social networks.
I can see that you played through an agent, honestly - I wouldn't do that. Always play in the casino directly to have access to all rules and limitations that apply to you. Our Complaint Team will handle your issue and will update you. I hope we will be able to help you.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.