ФорумОбговорення скаргMirage66 Австралія не зараховує виграші

Mirage66 Австралія не зараховує виграші

2 р. тому від bronson
|
7506 переглядів 25 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, народ,


хтось мав проблеми з онлайн-казино mirage66

Автоматичний переклад.
bronson
2 р. тому

Привіт,

схоже на те казино, яке ми ще не розглядали.

Будь ласка, поділіться посиланням на нього?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я використовую та вношу кошти на Mirage66.com, а потім граю на сайті joker678d.

https://www.jokerapp678d.net/m/login

https://mirage66.com/

Telegram @Mirage66Aus


Автоматичний переклад.
bronson
2 р. тому

Дякую, я переслав посилання нашій команді даних, щоб вони могли перевірити та додати його на наш веб-сайт.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я використовую та вношу кошти на Mirage66.com, а потім граю на сайті joker678d.

https://www.jokerapp678d.net/m/login

https://mirage66.com/

Telegram @Mirage66Aus


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Мені було цікаво, у вас виникають проблеми з цим казино?

Сподіваюся, ні🙂

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Привіт Радка,


Минулого тижня я виграв 34 000 доларів, але вони відмовляються виплачувати мені гроші. Вони виплачували мені гроші до невеликих виграшів, але цього разу вони цього не зробили.


Вони навіть намагалися запропонувати мені 1000 доларів США та додаткові кредити на мій рахунок, що я трохи зробив.

Я повністю втратив впевненість, граючи онлайн, і ніколи не буду грати з Mirage66 або будь-якими агентами, які використовують посилання джокера.



Автоматичний переклад.
bronson
2 р. тому

Привіт Бронсон,

ну це звучить підозріло. Чи звинуватило вас казино в порушенні якихось умов? Цікаво, який у них був аргумент?

Я теж не можу зрозуміти їхньої логіки. Навіщо вам приймати додатковий кредит, якщо ви вже виграли великі гроші, а хочете лише забрати свій виграш?🤔

Мені цікаво, яку оцінку репутації отримає це казино після того, як наша команда даних завершить перевірку.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка,

Це дуже розчаровує. Я взагалі не порушував жодних правил, я зробив прямий депозит, використовуючи платіжний ідентифікатор, як і протягом останніх 14 місяців.


Потім спочатку сказав, що платить мені після 14:00, а потім почав виправдовуватися за виправданнями, поки вони не деактивували мій обліковий запис.

Сподіваюся, є щось, що я можу зробити, щоб потім понести відповідальність за ці дії.

Автоматичний переклад.
bronson
2 р. тому

Отже, ви не знаєте, чому ваш обліковий запис закрито, чи не так?

Щойно ми внесемо це казино в нашу базу даних, я попрошу вас подати скаргу. Це має бути найближчим часом, я вже бачу, що мій колега перевіряє казино, тому, я сподіваюся, це буде питанням кількох днів.



Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка,


ні, я не знаю, чому вони закрили мій обліковий запис.


з повагою,

Бронсон


Автоматичний переклад.
bronson
2 р. тому

Привіт Бронсон,

Ви на зв'язку з казино на даний момент? Я б спробував отримати деякі відповіді, якщо можливо, але я можу уявити, що це може бути одностороння справа. я правий?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка,

Ні, вони перестали надсилати мені повідомлення, вони надіслали повідомлення моєму другові, який також або був великим гравцем на цьому сайті.

Коли він спочатку надіслав їм повідомлення з проханням пояснити, чому вони не платять, оскільки він був одним із VIP-гравців.

вони попросили поговорити зі мною про отримання 1000 доларів і про те, щоб вони могли розробити бонусний кредит для нас обох.

мій друг сказав їм зв’язатися зі мною напряму, що вони і зробили минулого тижня, запропонувавши мені 1000 доларів на мій банківський рахунок протягом кількох хвилин, додатковий кредит тощо. які я відхилив, і з тих пір вони не надсилали мені повідомлення, заблокували мене та проігнорували інші повідомлення щодо мого облікового запису та транзакцій тощо.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Бронсон,

чим більше я читаю про всю цю ситуацію, тим менше вона мені подобається.

Звучить дуже непрофесійно і якось сумно - не можу втриматися. Як тільки казино опубліковано на нашому сайті, я б сказав, що скарга потрібна.

Навіть якщо казино звинуватило вас у порушенні деяких правил, пропонувати вам додатковий кредит не матиме жодного сенсу.

Я починаю думати, що в казино бракує коштів.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка,


Я думаю, що в казино також може бути брак коштів.

Я зняв 1000 доларів кілька разів без проблем.

Дайте мені знати, коли ви використовуєте казино у своїй базі даних, я надішлю скаргу.


з повагою,

Бронсон.

Автоматичний переклад.
bronson
2 р. тому

Привіт Бронсон,

Ну, якщо це так, то це не дуже оптимістично.


У всякому разі, я попросив свого колегу з Data Team трохи прискорити це.

Буду стежити за цим і точно дам знати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Дякую Радка.


цінується.

Автоматичний переклад.
bronson
2 р. тому

Нарешті зроблено!

Не соромтеся подати свою скаргу , натиснувши це посилання .

Ну, я бачу, що це казино не приймає гравців з Австралії та не має ліцензії:

https://casino.guru/mirage66-casino-review 🙁

Давайте подивимося, що ми можемо зробити.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт Радка,

Я подав нову скаргу, яка ймовірність вирішення цієї проблеми?


Там сказано, що гравці з Австралії не приймаються.


у книзі facebook він рекламує, що це австралійське казино, а також має австралійський банківський рахунок ANZ, на який ви вносите кошти, щоб ви могли грати.



Автоматичний переклад.
bronson
2 р. тому

Привіт, Бронсон.

Для нас це свіже казино, тому я не наважуся здогадуватися про вашу скаргу .

Але я хотів би сказати, що те, що дійсно важливо, зазначено в умовах, а не в соціальних мережах.

Я бачу, що ви грали через агента, чесно кажучи – я б так не робив. Завжди грайте в казино безпосередньо, щоб мати доступ до всіх правил і обмежень, які стосуються вас. Наша команда розгляду скарг розгляне вашу проблему та повідомить вас. Сподіваюся, ми зможемо вам допомогти.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт, народ,

чи можу я отримати оновлення щодо моєї проблеми щодо казино Mirage66

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого