Я був заблокований через пристрій, IP-адресу та пов’язані облікові записи, як показали останні 24 години, і я не можу навіть відкрити zendesk/чат служби підтримки на будь-якому сайті в усій мережі.
Це дуже прикро, оскільки я граю виключно в цій мережі, і я часто граю на кількох різних сайтах одночасно.
Я надсилав повідомлення в службу підтримки на 4 різних сайтах одночасно з незалежних причин. 3. Я надсилав повідомлення, щоб отримати частину бонусу, який на той час потрібно було отримати для кожного конкретного облікового запису, а 4. я намагався вирішити помилку, яка сталася під час гри в бонусний краб.
Усе було елементарним, спокійним і шанобливим, і не було жодної спроби використати чи обдурити казино взагалі.
Можливо, ви помітили, що від сайту до сайту в межах однієї мережі час від часу ви отримуєте тих самих працівників служби підтримки, тому це не те, що кожен сайт має свій власний персонал підтримки.
Я припускаю, що саме це мало виглядати так, ніби я надсилав спам на канали підтримки, що призвело до того, що мене заблокували.
Я цілком розумію це і розумію, як це могло статися, але якби на нього навіть подивилися менше хвилини, було б очевидно, що блокування невиправдане.
Це не те, що моя адреса електронної пошти заблокована тощо... це все. Пристрій, облікові записи та навіть моя IP-адреса. Я попросив друга перевірити, чи може він отримати доступ до чату в прямому ефірі, поки він був у себе вдома, він прийшов до мене додому, увійшов у Wi-Fi, і він теж не може отримати доступ до нього зараз.
Я намагався надіслати електронні листи на декілька сайтів, якими я користувався під час блокування, мої електронні листи здебільшого отримують, як показано в електронному листі з підтвердженням квитка, але жодної відповіді немає.
Мене не хвилює те, що з часом я втрачаю кілька рекламних товарів. Мене засмучує той факт, що якщо я не зможу зв’язатися зі службою підтримки, коли у мене виникне проблема або навіть просто захочу скористатися рекламною акцією, я не може використовувати жодне казино у всій мережі.
Це мережа, якій я довіряю більше, ніж будь-якій іншій, це те, що я знаю, де мені комфортно і де є всі мої улюблені ігри.
Повідомлення можна було надіслати простою 24-годинною забороною, якби вони вважали за потрібне, навіть це було б абсолютно непотрібним.
Мені просто хотілося знати, що підтримка обміну повідомленнями з кількох веб-сайтів у мережі може викликати підозру з боку персоналу технічної підтримки, і це не було б проблемою, але кувалдою очистили арахіс, і я не знаю що робити чи будь-яким способом зв'язатися з будь-ким.
Усе це пов’язано з проханням активувати бонус, деякими безкоштовними обертаннями, які потрібно було виправити, і помилкою в бонусному крабі, яка має бути виправлена на кількох облікових записах одночасно. Справді смішно, але я просто хочу, щоб це було виправлено, щоб я міг рухатися далі та насолоджуватися віддаванням казино моїх грошей лол
I've been blocked by way of device, IP address and associated accounts as the last 24 hours has proven and I'm unable to even open a zendesk/live support chat on any site across the entire network.
It's really unfortunate as this network is where I game exclusively and I often play on several different sites simultaneously.
I was messaging live support on 4 different sites at the same time, all for independent reasons. 3 I was messaging to recieve part of a bonus due at that time on each specific account and the 4th I was trying to resolve an error that occurred in the process of a bonus crab game.
It was all basic stuff, all calm and respectful and there was no attempt to exploit or swindle the casinos at all.
You may have noticed from site to site within the same network you will get the same support workers from time to time so it's not like each site has its own dedicated support staff.
I'm guessing it was this that must have made it look like I was spamming the support channels leading to me being blocked.
I totally get it and understand how it could happen but if it was even looked at for less than a minute it would be obvious that the block is not justified.
It's not like my email address is blocked ect... it's everything. Device, accounts and even my IP address. I had a friend check to see if he could access live chat while he was at his house, he them came to my house, logged in to the wifi and he too can't access it now.
I've tried to email several of the sites I was using at the time of the ban, my emails are mostly getting recieved as shown by confirmation email about the ticket but no response what so ever from any if them.
I don't really care that I'm losing several promotional items as time goes by what I'm upset about is the fact that unless I can connect with support when i experience an issue or even just want to make use of a promotion I can't use any casino in the entire network.
This is the network I trust more than any other, its what I know, where I am comfortable and where all of my favourite games are.
The message could have been sent by a simple 24 hour ban if they deemed necessary, even that would have been massively unnecessary.
I just needed to know that messaging support from more than 1 website within a network can cause suspicion from the tech support staff and it wouldn't be an issue but a sledgehammer has been used to shell a peanut and I'm left with no idea what to do or any way to contact anyone.
All this over asking for a bonus to be activated, some free spins that were due and an error in bonus crab to be rectified over several accounts at the same time. Ridiculous really but I just want it to be fixed so I can move on and enjoy giving the casinos my money lol