ФорумОбговорення скаргМережа Рабіді; Необґрунтовано заборонено використовувати живий чат

Мережа Рабіді; Необґрунтовано заборонено використовувати живий чат

6 міс. тому від dillonwilkinson
|
1084 переглядів 7 відповідей |
|
Додати публікацію
6 міс. тому

Я був заблокований через пристрій, IP-адресу та пов’язані облікові записи, як показали останні 24 години, і я не можу навіть відкрити zendesk/чат служби підтримки на будь-якому сайті в усій мережі.


Це дуже прикро, оскільки я граю виключно в цій мережі, і я часто граю на кількох різних сайтах одночасно.


Я надсилав повідомлення в службу підтримки на 4 різних сайтах одночасно з незалежних причин. 3. Я надсилав повідомлення, щоб отримати частину бонусу, який на той час потрібно було отримати для кожного конкретного облікового запису, а 4. я намагався вирішити помилку, яка сталася під час гри в бонусний краб.


Усе було елементарним, спокійним і шанобливим, і не було жодної спроби використати чи обдурити казино взагалі.


Можливо, ви помітили, що від сайту до сайту в межах однієї мережі час від часу ви отримуєте тих самих працівників служби підтримки, тому це не те, що кожен сайт має свій власний персонал підтримки.


Я припускаю, що саме це мало виглядати так, ніби я надсилав спам на канали підтримки, що призвело до того, що мене заблокували.


Я цілком розумію це і розумію, як це могло статися, але якби на нього навіть подивилися менше хвилини, було б очевидно, що блокування невиправдане.


Це не те, що моя адреса електронної пошти заблокована тощо... це все. Пристрій, облікові записи та навіть моя IP-адреса. Я попросив друга перевірити, чи може він отримати доступ до чату в прямому ефірі, поки він був у себе вдома, він прийшов до мене додому, увійшов у Wi-Fi, і він теж не може отримати доступ до нього зараз.


Я намагався надіслати електронні листи на декілька сайтів, якими я користувався під час блокування, мої електронні листи здебільшого отримують, як показано в електронному листі з підтвердженням квитка, але жодної відповіді немає.


Мене не хвилює те, що з часом я втрачаю кілька рекламних товарів. Мене засмучує той факт, що якщо я не зможу зв’язатися зі службою підтримки, коли у мене виникне проблема або навіть просто захочу скористатися рекламною акцією, я не може використовувати жодне казино у всій мережі.


Це мережа, якій я довіряю більше, ніж будь-якій іншій, це те, що я знаю, де мені комфортно і де є всі мої улюблені ігри.


Повідомлення можна було надіслати простою 24-годинною забороною, якби вони вважали за потрібне, навіть це було б абсолютно непотрібним.

Мені просто хотілося знати, що підтримка обміну повідомленнями з кількох веб-сайтів у мережі може викликати підозру з боку персоналу технічної підтримки, і це не було б проблемою, але кувалдою очистили арахіс, і я не знаю що робити чи будь-яким способом зв'язатися з будь-ким.


Усе це пов’язано з проханням активувати бонус, деякими безкоштовними обертаннями, які потрібно було виправити, і помилкою в бонусному крабі, яка має бути виправлена на кількох облікових записах одночасно. Справді смішно, але я просто хочу, щоб це було виправлено, щоб я міг рухатися далі та насолоджуватися віддаванням казино моїх грошей лол

Автоматичний переклад.
dillonwilkinson
6 міс. тому

Виходячи з кількох останніх речень, я б сказав, що ці казино втратили відданого клієнта. 😀

Чесно кажучи, я прекрасно розумію, що за таких умов немає сенсу автоматично «виключатися» з усієї мережі казино. Таке враження, що це погано продуманий варіант, але водночас і автоматичний процес. Ну, хто знає...

У будь-якому випадку, вибачте, якщо я пропустив інформацію в тексті, вас якось попередили про вхідний бан? Це було б хоч з чого почати.

Вибачте, але я не знаю, як вам допомогти. Ви очікуєте, що незабаром щось зміниться?


Автоматичний переклад.
Radka
6 міс. тому

Дякую. І ні, здається, ти розумієш мою ситуацію. Це було правильно, коли вони також мали велику кількість запитів на чат, тож я думаю, що це не допомогло.


Я не впевнений, чого я очікую, ніколи раніше не був у подібній ситуації. Я сподіваюся, що хтось побачить і перегляне один із моїх електронних листів для підтримки, але це важко, оскільки я не знаю, хто ввів у дію блокування або з якого сайту вони відповідали, коли це робили.


І ні, жодного попередження. Я думав, що це якесь оновлення zendesk чи щось подібне. Витратив багато часу на це, щоб зрозуміти, що саме сталося.


Я сподіваюся, що це тимчасова річ, але, судячи з того, що я зрозумів, немає способу встановити часові рамки для заборони такого роду.


Я не хочу заходити надто далеко й намагатися обійти це, змінивши пристрій, IP-адресу або спробувавши vpn чи щось подібне, я навіть хвилююся, що, можливо, надіслав забагато електронних листів у службу підтримки, і це лише змусить мене виглядати гірше 😅


Крім усього іншого, я вважаю дивним те, що під час служби підтримки електронною поштою Емі отримувала підтвердження через багато років після того, як електронний лист було надіслано, але деякі я ще не отримав підтвердження того, що вони отримали мій електронний лист.


Я не можу не підозрювати, що всі мої дані є в списку, тому навіть мої електронні листи ігноруватимуть.


Гадаю, час покаже

Автоматичний переклад.
dillonwilkinson
6 міс. тому

О, і, щоб додати образи до травми, я все ще отримую всі рекламні електронні листи та пропозиції 😅, тому я не настільки хороший, щоб отримувати від мене повідомлення, але я достатньо хороший, щоб спробувати на ринку... це маринований огірок

Автоматичний переклад.
dillonwilkinson
6 міс. тому

Це ситуація, яка справді викликає жаль. Особливо, якщо казино не дає навіть очевидної причини, чому воно вас блокує, і ви дізнаєтеся про це практично випадково, зайшовши в систему.

Однак у таких випадках важко допомогти, оскільки казино прямо не заборонено робити це, якщо у вас немає балансу на рахунках цієї групи.

На жаль, ви не перша і не остання людина, з якою це трапилося, і щодо отримання рекламних електронних листів це, мабуть, просто глузування.

Крім того, я б не вважав це неправильним, що ви надіслали їм кілька електронних листів, коли просто хотіли знати, що сталося. Це природно.

Але, як ви сказали, лише час покаже, тимчасово це чи постійно. Я сподіваюся, що це перший варіант. 🙂

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Мені вдалося потрапити на живий чат, здається, моя домашня мережа заблокована.


Вони відновили кошти, але я досяг 55% своїх вимог щодо ставок на 30-кратній ставці, і вони повернули кошти на рівні 0% на 40-кратній ставці... вони всі пробують це кожного разу 😅 Я оновлю коли все буде завершено. Я не впевнений, чи це були ви чи жива підтримка, але незважаючи на це, велике вам спасибі за вашу допомогу.

Автоматичний переклад.
6 міс. тому

Це все вирішено. Кошти повертаються із ставкою трохи більше ніж у 2 рази... що, на мою думку, є правильним, оскільки я отримав принаймні 55% через 30-кратну ставку на суму 90 доларів США. що такі речі можуть статися, і це не обов’язково щось зловмисне.


Дякуємо за вашу допомогу і ще раз дякую персоналу Nomini

Автоматичний переклад.
dillonwilkinson
6 міс. тому

Ну, я дуже радий, що це вирішено. Я думав, що це буде постійно, але я помилявся. Одна з помилок, яку я радий зробити.

Однак ви також дізналися в казино, чому потрібно було заблокувати рахунок на певний період часу, чи вас це не хвилює, поки все добре? 🙂

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого