ФорумОбговорення скаргМенеджер не отвечает по моей жалобе

Менеджер не отвечает по моей жалобе

8 міс. тому від sergeyshebunyaev
|
1070 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
8 міс. тому

https://kasinoazov.net/slottica-casino-akkaunt-igroka-zablokirovan-pri-vivode

Ответьте

пожалуйста

по теме

sergeyshebunyaev
8 міс. тому

Власне, Нік відповів вам:

https://casino.guru/slottica-casino-player-s-account-blocked-during-withdrawal

Ви пройшли перший етап і тепер отримуєте спеціаліста для розгляду вашої скарги.

Я вважаю, що вам варто ближче ознайомитись із процесом – будь ласка, прочитайте цей посібник .

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безкоштовний слот-турнір з призовим фондом 1000 € уже розпочався!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого