За останні два місяці я грав у багато слотів на веб-сайті казино Shazam. Мені особливо подобаються їхні круті бонуси, такі як Magic Spins для входу.
Мені довелося вперше поговорити зі службою підтримки клієнтів через проблему, пов’язану з бонусами. Зустріч була огидною. Агенти, з якими я спілкувався, були загалом недружніми та, здавалося, не знали правил щодо бонусу Magic Spins. Крім того, роздача безкоштовних фішок не замінює і не вирівнює обмін послугами, який відбувається між представником і гравцем, який робить депозит.
Гравець повинен входити щодня та робити депозит кожні 72 години (приблизно 3 дні). Після досягнення сьомого бонусу гравець може продовжувати вимагати 7-й бонус щодня, якщо вимоги виконуються. Я досяг і програв сьомий бонус, але коли я увійшов наступного дня, він повернувся до першого. Я повинен був отримувати сьому премію ще як мінімум два дні, оскільки я виконав усі кваліфікаційні вимоги. З огляду на варіації бонусу, це важлива проблема. Існує різниця у виплаті за кожне виграшне обертання: 10 безкоштовних обертань на відміну від 50.
Я надіслав електронного листа до служби підтримки клієнтів, щоб повідомити, що не так. Я попросив, щоб вони розглянули та усунули проблему. Наступного дня агент із Shazam відповів: «Про всяк випадок і додав правила для іншого бонусу. Я не був впевнений, що ця людина подбає про те, щоб проблему було розглянуто.
Я відкриваю вікно чату і починаю розмову з агентом, який не знав, як працює бонус. Агент заявив, що бонус має бути скинутий до першого бонусу після сьомого. Я сказав йому, що він помилився. Він відповів: «Я візьму це до уваги. Щось ще? Коли я попросив поговорити з менеджером, він відповів: «НІ». Лише коли я погрожував опублікувати стенограму нашого чату в Інтернеті, він негайно перевів мене.
Зі мною зв’язалася Емма, обліковий менеджер. Запевнивши мене, що про проблему буде повідомлено в технічний відділ, вона зараховує на мій рахунок 150 доларів безкоштовної фішки, що дорівнює сьомому бонусу, який я мав отримати тричі. Крім того, вона радить зв’язатися через чат, щоб можна було додати його вручну, якщо це повториться до того, як проблему буде вирішено.
Проблему не вирішено, оскільки бонус повернувся до першого бонусу наступного дня після того, як я врешті-решт знову досяг сьомого бонусу під час гри в автомати на веб-сайті Shazam. Я звернувся до служби підтримки клієнтів. Ось про що ми говорили.
Я: Чарівні оберти скидаються на шляхи Буффало. Я маю отримати Випробування Анубіса
Агент: Як я бачу зі свого боку, ви не вносили депозит протягом останніх 3 днів, оскільки умови щоденних обертань не були дотримані, він скидається на початковий день.
Я: Так, маю. Я зробив депозит 19 числа. Це дає мені бонусні оберти, але не правильні.
Агент: Будь ласка, нагадуємо, що ви можете обміняти наші щоденні винагороди, якщо протягом останніх 72 годин буде зроблено хоча б ОДИН депозит. Оскільки ваша остання транзакція була оброблена понад 72 години тому, ви не зможете скористатися цими безкоштовними обертаннями, доки не буде зроблено новий депозит.
Я: Тож якби я не зміг отримати бонус, він би навіть не давав мені обертів. 15:00 за східним часом 22 травня становить 72 години.
Агент: Майте на увазі, що після вашого депозиту 19 числа минуло 3 дні, тому бонус скидається на день 1, і ви можете почати вимагати безкоштовні обертання з дня 1.
Я: Як я вже сказав, мій останній депозит був 19 числа о 15:00. 72 години будуть о 15:00 22 числа.
Агент: Зачекайте, будь ласка, я перевірю це для вас. Я щиро перепрошую за незручності, я додам бонус за секунду.
Я надіслав Еммі електронний лист і включив стенограму нашої розмови. Незважаючи на те, що бонус можна додати вручну, я сказав у своєму електронному листі, що це неприпустимо намагатися переконати агента, який переглядає мій обліковий запис, додати його вручну. Що щодо гравців, які просто вважають, що бонус правильний, коли він повертається, не читаючи правил? Вам не здається, що ви зобов’язані переконатися, що всі бонуси та ігри працюють правильно? Її відповідь була такою: «Після перевірки я бачу, що Rust додав для вас безкоштовні обертання. Немає потреби для занепокоєння, оскільки ми вирішили проблему з нашого боку. Щойно ми отримаємо оновлення щодо цієї функції, ви будете поінформований. Якщо я можу ще щось зробити для вас, будь ласка, дайте мені знати!
На мій погляд, я не думаю, що це питання є для них пріоритетним. Гравцям надто легко не помітити.
I have played a lot of slots on the Shazam Casino website over the past two months. I particularly like their cool bonuses, such as the Magic Spins for logins.
I had to speak with customer service for the first time because of a bonus-related issue. The encounter was abhorrent. The agents I interacted with were unfriendly in general and didn't appear to know the rules regarding the Magic Spins bonus. Additionally, giving away free chips does not take the place of or equalize the service exchange that occurs between a representative and a depositing player.
The player must log in every day and make a deposit every 72 hours (about 3 days). After they have reached the seventh bonus, the player can continue to claim the 7th bonus every day if the requirements are met. I had reached and played through the seventh bonus, but when I logged in the following day, it was back to the first one. I should have been receiving the seventh bonus for at least two more days, as I had met all the qualifying requirements. Given the variations in the bonus, this is a significant issue. There is a difference in the payout for every winning spin, with 10 free spins as opposed to 50.
I sent an email to customer service to let them know what was wrong. I asked that they look into and fix the issue. An agent from Shazam replied the following day, "Just in case and attached the rules for a different bonus. I had zero confidence that this person would see to it that the problem was looked into.
I open the chat window and start conversing with an agent who did not know how the bonus worked. The agent stated that the bonus should reset to the first bonus after the seventh one. I told him he was mistaken. He replied with, "I will take it into consideration. Anything else? When I asked to talk to a manager, he responded, "NO." It was only when I threatened to post our chat transcript online that he transferred me immediately.
Emma, an account manager, was put in touch with me. Assuring me that the issue will be reported to the tech department, she credits my account with a $150 free chip, which is equal to the seventh bonus that I should have received three times. She further advises contacting via chat so that it can be manually added if this recurs before the problem has been fixed.
The problem hasn't been fixed, since the bonus went back to the first bonus the day after I eventually reached the seventh bonus again while playing slots on the Shazam website. I got in touch with customer support. That's what we talked about.
Me: The magic spins reset to Buffalo ways. I'm supposed to get the Trials of Anubis
Agent: As I see from my side, you have not deposited in the last 3 days as the terms of the Daily Spins were not met it reset to the initial day.
Me: Yes, I have. I made a deposit on the 19th. It's giving me bonus spins but not the correct one.
Agent: Please be kindly reminded that you can redeem our Daily Rewards if there is at least ONE deposit made within the last 72 hours. As your last transaction was processed more than 72 hours ago, you won't be able to redeem those Free Spins until a new deposit is made.
Me: So if I wasn't able to claim the bonus then it wouldn't even be giving me the spins. 3:00 p.m. eastern time on May 22nd makes 72 hours.
Agent: Please be advised that 3 days have successfully passed after your deposit on the 19th, therefore, the bonus reset to day 1 and you can start claiming from the day 1 Free Spins.
Me: Like I said my last deposit was on the 19th at 3:00 p.m. 72 hours will be at 3:00 p.m. on the 22nd.
Agent: Just a moment, please, I will check that for you. I'm trully sorry for the inconvenience, I'll add the bonus for you in a second.
I emailed Emma and included the transcript of our conversation. Although the bonus can be added manually, I said in my email that it is unacceptable to go through the trouble of trying to persuade the agent who is looking at my account to add it manually. What about players who simply assume that the bonus is correct when it reverts without reading the rules? Don't you think it's your responsibility to make sure all bonuses and games are operating correctly? Her reply was as follows: " Upon review, I see that Rust has added the free spins for you. There's no need for concern as we have resolved the issue on our end. Once we have an update on the feature, you'll be informed. If there is anything else I can do for you, please, feel free to let me know!
In my opinion, I don't think this is an issue that's on their priority list. It's too easy for players to overlook.