ФорумОбговорення скаргLyracasino залишає мене в темряві

Lyracasino залишає мене в темряві

2 р. тому від wennertom
|
3823 переглядів 13 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт. Знайшов Lyracasino через Casinoguru. Виплачено 303 євро. Запитайте, чи хочете ви документи для перевірки. Немає відповіді. Також наступні 3 електронні листи. Немає відповіді. Потім я натрапив на допис на форумі від фінського гравця, який пережив те саме. Lyracasino, схоже, не відповідає на електронні листи. Якщо я правий, Lyracasino належить до групи казино з дуже високими рейтингами на Casinoguru. Шановна команда Casinoguru, ви спілкуєтеся з власниками або менеджерами групи навколо Happyspins (оцінка 9,8), яка має гарну оцінку. Чи можете ви запитати, чому ви, мабуть, категорично не пропонуєте ніякої підтримки? І таким чином підвели своїх гравців? Я вже бачу, що надаю наступну скаргу. Але почекайте ще трохи. Хтось мав подібний досвід з Lyracasino?

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Привіт, мені шкода чути про негативний досвід, який ви маєте з казино, яке добре оцінено на нашому веб-сайті. Мені цікаво, коли ви надіслали їм перший електронний лист із трьох?

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. Лише 24 години тому. Тому я все ще обережно ставлюся до особистої оцінки. Але маленька ознака життя від Lyracasino, якщо вони хочуть документи або коли можна очікувати виплати. Було б здорово. І перш за все підтримка. Як я вже сказав, фінський гравець не отримав відповіді вже 3 дні. Саме так я відчуваю себе зараз 😂

Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Це те, що я думав. 24 години — це ніщо, і з того часу ви також надіслали ще 2 електронні листи. Просто дайте їм трохи часу, щоб відповісти, і якщо ви нетерплячі, ви завжди можете спробувати чат, який я знайшов там.

file

Є багато казино, де перевірка займає 2 тижні, що, на мою думку, досить багато, але якщо вам вдасться отримати верифікацію протягом тижня, що все ще можливо, то я б сказав, що це нормально.

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Привіт. Немає чату😂. Ось у чому проблема. Там написано: Залиште повідомлення. І, як я вже сказав, у мене не вимагали жодних документів. Я взагалі не маю інформації від Lyracasino. На жаль. До того ж два тижні абсолютно неприпустимо. Максимум 1 тиждень до оплати. Інші казино також роблять це за кілька годин. Тоді чому іншим потрібно 14 днів? з повагою

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Чесно кажучи, я не знаю, чому деяким казино потрібно два або навіть більше тижнів, щоб завершити процес перевірки. Деякі гравці кажуть, що це тому, що вони намагаються відкласти виведення і сподіваються, що ви втратите гроші під час очікування, але я думаю, що це тому, що у них недостатньо людських ресурсів, тому все займає занадто багато часу.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Якщо це персонал, казино має повідомити розклад, а потім дотримуватися його. Це зрозуміє будь-який гравець. Я впевнений, що проблема загальна. Ми, гравці, не можемо дозволити собі жодної помилки. Maxbet – ігри із забороною перевірок тощо. І казино часто не дотримуються власних правил і умов. приклад прямо. Ліракасіно попросив у мене документи годину тому. Хоча я вже вчора надіслав. Це означає, що вони просто не читали мої вчорашні листи. Але найкраще в Lyracasino – це умови: KYC необхідний для депозиту в 2000 євро. Але я заплатив лише 50 євро. Лише невеликий приклад цього. Умови поширюються лише на гравців😂

Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Так, я це повністю розумію. Зрозуміло, що вони не читали вашу електронну пошту. Я пам’ятаю, що коли я працював агентом підтримки клієнтів у казино, ми завжди перевіряли все, що отримували від гравця, щоб переконатися, що ми не будемо просити те, що у нас вже є.

Мабуть, той, хто запитував у вас документи, цього не зробив. Є казино, де ви можете підтвердити, завантаживши свої документи в спеціальну форму, і вони перевіряються автоматично. Я б сказав, що це найзручніший спосіб.

Взагалі кажучи, казино завжди мовчать, навіть якщо у них є якісь проблеми. З вами просто може статися так, що у вас раптом не вистачає персоналу, тому що когось звільнили, інша людина захворіла, інша на карантині тощо. Зазвичай вам не дають жодної інформації, а лише кілька разів просять вас почекати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Тоді просто скажи це. Через хворобу у нас не вистачає кадрів. Все оброблено за 72 години. завершено

Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Так, я ніколи не розумів, чому так складно це сказати. Я відчуваю, що відсутність прозорості щодо гравців є великою проблемою всього грального бізнесу. Бувають випадки, коли гравців просять надіслати документи, а казино каже: «це не можна прийняти». Але гравець не знає, чи є зображення низької якості чи що саме не так з раніше надісланим зображенням тощо.

Я знаю, що це важко, особливо коли ви виграєте, чекайте грошей, але ніхто не реагує на ваші повідомлення, але загальна стратегія повинна полягати в тому, щоб продовжувати чекати і нагадувати собі раз на кілька днів. У більшості випадків ваш обліковий запис буде перевірено, а виведення буде схвалено.

Тоді ви можете вирішити, чи це було добре, чи ні. Якщо ні, ви можете захопити свій виграш і шукати інше казино. Є багато з чого ви можете вибрати.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, правильно. Я просто дивлюся на відгуки від Casinoguru. І я знову і знову розчаровуюся. Як зараз з Lyracasino. Це справді сумно.

Автоматичний переклад.
wennertom
2 р. тому

Я знаю, що це розчаровує, але це ще не означає, що вас обманули. Сподіваюся, ви врешті-решт отримаєте свій виграш. Просто переконайтеся, що ви не втратили гроші, перш ніж вам вдасться їх зняти!

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Я знаю, що це стара публікація, але я новий клієнт Lyracasino, і тепер маю зняття коштів, які очікують обробки. Чи міг би Веннертом сказати мені, чи отримав він зрештою свої гроші? Я знайшов Lyracasino через casino.guru, і високий рейтинг мене переконав, але тепер я трохи наляканий.


Сподіваюся, я не порушую жодних правил, публікуючи цю публікацію.

Автоматичний переклад.
Anonymized412
1 рік тому

привіт

Не хвилюйтеся, це форум, і будь-які запитання вітаються. 🙂

Лише невелика підказка: вам слід запитати учасника wennertom безпосередньо, використовуючи кнопку відповіді, це надає одержувачу сповіщення та збільшує ваші шанси отримати відповідь раніше.:

file


Чи можу я знати, що змушує вас хвилюватися? Що здається не так?

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого