ГоловнаФорумОбговорення скаргLocowin не платить, був виключений після численних перевірок ... майже 17 000 євро

Locowin не платить, був виключений після численних перевірок ... майже 17 000 євро

1 рік тому від Goldkind
|
3 022 переглядів 8 відповідей |
|
1 рік тому

Я граю на locowin з минулого року... Я вже програв понад 20 000 євро за короткий час! Ну, я виграв, майже 17 000 євро.. Рахунок був заблокований одразу після завершення зняття, і були потрібні документи для подальшої перевірки... Я розкрив усе, навіть моє свідоцтво про шлюб вимагалося в якийсь момент! Тепер після 4-5 днів тестування мене просто заблокували і виключили з locowin... що робити далі? Прошу допомоги

Автоматичний переклад.
Goldkind
1 рік тому

Мені прикро це чути. Вони пояснили, чому вас заблокували після того, як ви їм надали всі документи?

Автоматичний переклад.
1 рік тому

Не хвилюйтеся, я сподіваюся, що все закінчиться для вас добре

Автоматичний переклад.
Goldkind
1 рік тому

В одного з моїх друзів був подібний випадок, і його заблокували, оскільки він згадав в іншому казино, я думаю, що Кашімаші має проблеми з азартними іграми. Можливо, вони якось пов'язані, і тому вас заблокували?

Автоматичний переклад.
SusieS
1 рік тому

привіт

Вибачте, що перебиваю, я просто хочу запитати, чи правильно я зрозумів ситуацію.

Один із ваших друзів попросив самовиключення в одному казино, і в результаті його рахунок також закрили в іншому. Це те, що ви сказали?

Оскільки це досить незвично, з іншого боку, важливо уважно прочитати умови, особливо якщо ви граєте в казино однієї групи. Що також є досить складною частиною.

Так чи інакше, гравець, якому ви відповіли, знайшов вирішення через скаргу.

Перегляньте подробиці тут , якщо вас це цікавить.

Я також зазначаю, що в цій справі взагалі не йшлося про самоусунення; ймовірно блокування облікового запису було встановлено через поточну перевірку.


Автоматичний переклад.
3 тиж. тому

Привіт,.....у мене також проблеми з виплатою, хоча у мене є всі документи. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
neubi210788
3 тиж. тому

Будь ласка, спробуйте описати всю проблему, з якою ви там зіткнулися, щоб ми змогли її зрозуміти та, сподіваюся, вирішити ситуацію.

Ви надіслали всі необхідні документи, чи вони вже затверджені чи ще очікують на розгляд?

Коли саме ви почали процес перевірки?

Автоматичний переклад.
Romi
3 тиж. тому

Мабуть, це мій хід. Адреса змінювалася тільки в межах міста. Але я навіть цього не бачу... у всіх документах, звичайно, є нова адреса

Автоматичний переклад.
neubi210788
3 тиж. тому

На жаль, ви все ще не описали, в чому саме проблема, тому я дійсно не знаю, як я можу вам допомогти. 🤷‍♀️

Не могли б ви відповісти на вашу скаргу , оскільки нам потрібна додаткова інформація, щоб рухатися далі?

Таким чином нам справді важко зрозуміти проблему, ви знаєте.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого