ГоловнаФорумОбговорення скаргLocowin не платить, був виключений після численних перевірок ... майже 17 000 євро

Locowin не платить, був виключений після численних перевірок ... майже 17 000 євро

 від Goldkind
|
3 373 переглядів 8 відповідей |
|

Я граю на locowin з минулого року... Я вже програв понад 20 000 євро за короткий час! Ну, я виграв, майже 17 000 євро.. Рахунок був заблокований одразу після завершення зняття, і були потрібні документи для подальшої перевірки... Я розкрив усе, навіть моє свідоцтво про шлюб вимагалося в якийсь момент! Тепер після 4-5 днів тестування мене просто заблокували і виключили з locowin... що робити далі? Прошу допомоги

Автоматичний переклад.
Goldkind

Мені прикро це чути. Вони пояснили, чому вас заблокували після того, як ви їм надали всі документи?

Автоматичний переклад.

Не хвилюйтеся, я сподіваюся, що все закінчиться для вас добре

Автоматичний переклад.
Goldkind

В одного з моїх друзів був подібний випадок, і його заблокували, оскільки він згадав в іншому казино, я думаю, що Кашімаші має проблеми з азартними іграми. Можливо, вони якось пов'язані, і тому вас заблокували?

Автоматичний переклад.
SusieS

привіт

Вибачте, що перебиваю, я просто хочу запитати, чи правильно я зрозумів ситуацію.

Один із ваших друзів попросив самовиключення в одному казино, і в результаті його рахунок також закрили в іншому. Це те, що ви сказали?

Оскільки це досить незвично, з іншого боку, важливо уважно прочитати умови, особливо якщо ви граєте в казино однієї групи. Що також є досить складною частиною.

Так чи інакше, гравець, якому ви відповіли, знайшов вирішення через скаргу.

Перегляньте подробиці тут , якщо вас це цікавить.

Я також зазначаю, що в цій справі взагалі не йшлося про самоусунення; ймовірно блокування облікового запису було встановлено через поточну перевірку.


Автоматичний переклад.

Привіт,.....у мене також проблеми з виплатою, хоча у мене є всі документи. Чи може хтось мені допомогти?

Автоматичний переклад.
neubi210788

Будь ласка, спробуйте описати всю проблему, з якою ви там зіткнулися, щоб ми змогли її зрозуміти та, сподіваюся, вирішити ситуацію.

Ви надіслали всі необхідні документи, чи вони вже затверджені чи ще очікують на розгляд?

Коли саме ви почали процес перевірки?

Автоматичний переклад.
Romi

Мабуть, це мій хід. Адреса змінювалася тільки в межах міста. Але я навіть цього не бачу... у всіх документах, звичайно, є нова адреса

Автоматичний переклад.
neubi210788

На жаль, ви все ще не описали, в чому саме проблема, тому я дійсно не знаю, як я можу вам допомогти. 🤷‍♀️

Не могли б ви відповісти на вашу скаргу , оскільки нам потрібна додаткова інформація, щоб рухатися далі?

Таким чином нам справді важко зрозуміти проблему, ви знаєте.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-reviews
Новини Казино Гуру — Залишайте відгуки й діліться досвідом гри в казино
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого