ФорумОбговорення скаргЛевантаменто спортаза

Левантаменто спортаза

5 міс. тому від Paulo0077
|
1205 переглядів 15 відповідей |
|
Додати публікацію
5 міс. тому

Доброго вечора, я намагався зробити своє перше відкликання з 5 червня, і мені сказали, що воно очікує на розгляд, я вважаю, що це пов'язано з тим, що запит на доставку документів ще не надійшов, я вже зв'язався з кількома разів через чат, щоб дізнатися, як я можу надіслати документи, оскільки на (вкладці перевірки це абсолютно неможливо для мене..., у чаті ніхто не дає мені вичерпної відповіді, вони просто кажуть, що процес триває і для Я також надіслав 2 електронні листи в службу підтримки, і вони сказали мені, що запит буде поданий протягом наступних кількох днів, я починаю думати, що це займе багато часу. Хтось стикався з чимось подібним і міг мені допомогти?

Змінено автором 5 міс. тому
Автоматичний переклад.
Paulo0077
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що вам слід пройти додаткову перевірку або надіслати казино деякі документи відповідно до того, що ви написали. Але чи просто вони просили терпіти і чекати?

Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом як зняття коштів, так і KYC, тож якщо до того часу нічого не зрушиться з місця і у вас не буде нової інформації, вам просто доведеться набратися терпіння, це буде не дуже приємний для мене.

Тому, якщо ви досягнете цього часу, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Звичайно, було б добре знати, про яке казино ми говоримо.

Ви б дали мені знати?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, я бачу, що вам слід пройти додаткову перевірку або надіслати казино деякі документи відповідно до того, що ви написали. Але чи просто вони просили терпіти і чекати?

Я хотів би додати, що ми даємо казино 14 днів, щоб розібратися з процесом як зняття коштів, так і KYC, тож якщо до того часу нічого не зрушиться з місця і у вас не буде нової інформації, вам просто доведеться набратися терпіння, це буде не дуже приємний для мене.

Тому, якщо ви досягнете цього часу, ви можете подати нам скаргу, і наша команда спробує вам допомогти.

Звичайно, було б добре знати, про яке казино ми говоримо.

Ви б дали мені знати?

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Привіт, сьогодні я нарешті отримав запит надіслати документи для казино sportaza. Тим часом я надішлю документацію, сподіваючись, що все піде нормально... як тільки мені вдасться здійснити перше виведення коштів, я повідомлю вам про це 😉 дуже дякую за увагу

Автоматичний переклад.
Paulo0077
5 міс. тому

Звичайно, дякую за звернення. Які документи від вас вимагає казино? Я твердо вірю, що ви пройдете через цей процес і тоді зможете вийти без подальших труднощів.

Буду чекати ваших оновлень.🙂

Автоматичний переклад.
5 міс. тому

Доброго вечора, перевірка проходить дуже складно, як і слід було очікувати, вони вимагатимуть двофото, підтвердження місця проживання та селфі, поки що все добре... проблема в запиті на виписка з банківського рахунку за травень місяць, з депозитами, зробленими в казино, я вже двічі надсилав виписку з банківського рахунку, в тому числі у форматі PDF за запитом... у виписці немає депозитів, зроблених у казино, тому що я вже пояснив кілька разів працівникам казино, що всі депозити, які я робив, були через картки на 25 євро від paysafcard... Я не розумію, чому вони мене ускладнюють. .. 😕 Якщо ви можете мені допомогти, будь ласка, скажіть мені...

Автоматичний переклад.
Paulo0077
4 міс. тому

Так, ви не можете підтвердити рахунок, доки не надішлете підтвердження цих депозитів, так?

Отже, якщо ви не можете нікуди дійти, а казино не може допомогти чи порадити вам у цій ситуації, ви можете подати нам скаргу.

Зробити це можна за цим посиланням . ⬅️

Наша команда розгляне вашу ситуацію та з’ясує, чи зможемо ми допомогти.

Ви в?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, ви не можете підтвердити рахунок, доки не надішлете підтвердження цих депозитів, так?

Отже, якщо ви не можете нікуди дійти, а казино не може допомогти чи порадити вам у цій ситуації, ви можете подати нам скаргу.

Зробити це можна за цим посиланням . ⬅️

Наша команда розгляне вашу ситуацію та з’ясує, чи зможемо ми допомогти.

Ви в?

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Так, це вірно, на даний момент він все ще перевіряється... усі депозити, які я робив, завжди були за допомогою онлайн-карток paysafcard номіналом 25 євро, які доступні в кіосках і магазинах, депозит ніколи не викличе у мене жодних проблем, зняття складне.. .Як вони хочуть, щоб я доводив те, чого немає в моїй банківській виписці??? Мені також цікаво, чому ця перевірка не відбулася на початку реєстрації, а з'являється лише зараз після спроби зробити мій перший вивід... Я вже відправив. 2 електронні листи, які пояснюють, що саме я тут пишу... Я чекаю від них відповіді

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Paulo0077
4 міс. тому

Ну, казино зазвичай перевіряють гравців при першому вилученні, так що я б сказав, що це досить поширене явище.

Але з іншого боку, я не бачу розумного сенсу в тому, щоб гравцям дозволяли робити депозити за допомогою таких карт Paysafe. Бо якщо під час перевірки з цим виникне проблема, я не можу уявити, що вам доведеться надіслати як доказ. Завжди мають бути доступні лише методи, за яких у вас не виникає проблем з підтвердженням того, що ви зробили депозит у казино.

Тому мені цікаво, що буде далі і що вони списують. Якщо ви не рухаєтеся далі, я вже порадив, що ви можете зробити. Тож тримаймося.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго ранку, я щойно отримав сповіщення від казино sportaza про те, що вони хочуть, щоб я підтвердив, що депозити були зроблені за допомогою Paysafcard, вони продовжують наполягати на тому, щоб я надіслав доказ мого електронного гаманця у файлі PDF, про поповнення Paysafcard ... іноді я вже пояснював їм це, мені цікаво, чи знають вони, що це таке, чи мають вони навички робити те, що вони роблять...🙁 Я думаю, що вони ускладнюють для мене процес через мою баланс досить високий, тому що вони також вже Мені були обмежені суми ставок (тепер я можу поставити лише 1 євро за раз), але я розумію, що вони диктують правила... щодо повернення баланс, який по праву належить мені, я вважаю законним, тому що я виграв чесно без будь-яких порушень...

Роблю парі вже 14 років, і така ситуація зі мною трапилася вперше,...послухаюся вашої поради і подам скаргу

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Paulo0077
4 міс. тому

Гарного вам дня.

Я думаю, що легко зробити висновок, що гравці зазвичай називають тактику зупинки. З іншого боку, я можу правомірно стверджувати, що гравці, які мали відносно великі суми на балансі, особливо розглядалися більше, ніж інші. Я розумію, як це звучить, але це стандартні операційні процедури в казино, і їх, як правило, не уникнути. Щоб отримати гроші, краще співпрацювати, а підтвердження депозиту, на мій погляд, типовий запит. Я не кажу, що кожен працівник казино знає, як працюють віртуальні картки або чи можна отримати їх інформацію через онлайн-банкінг, не кажучи вже про скріншоти...

У будь-якому випадку, я дуже сподіваюся, що ви та казино зможете чітко спілкуватися; з цієї причини я сподіваюся, що додаткова перевірка завершиться швидко та успішно!


Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Привіт, я вже роблю це якомога мирніше, щоб співпрацювати з казино, я не бачу, як я можу далі співпрацювати... це правда, що у мене високий баланс, але в основному завдяки множинній ставці про футбольні результати, вирішено через кілька тижнів, я також програвав багато разів, і я ніколи не ходив скаржитися в казино на те, що я програв, .. також правда, що мені абсолютно нічого приховувати, я просто прошу це це казино знає, як прийняти, коли гравець виграє, так само, як і я, я приймаю програш, коли програю... Я піду ще далі і скажу, що перед тим, як грати в цьому казино, я грав в іншому, де зробив депозит точно так само, без будь-яких проблем із перевіркою чи зняттям грошей, і причина, чому я перейшов на поточний, це те, що я також був обмежений невеликими сумами на ставку, але вони були правильні та пояснили мені, чому вони це зробили і дозволив мені зняти весь баланс, який я мав на рахунку, будь то 5000 чи 100 000, і одним рухом, якщо я цього захочу - якщо. Незважаючи на те, що я більше не роблю ставки в цьому казино для себе, вони назавжди будуть мати мою повагу, принаймні вони пояснять мені, чому вони обмежують мене, і я мав здатність зрозуміти... sportaza боїться, що я завдаю шкоди казино, що вони виплатять мені приз, який я виграв за власну користь, і якщо вони забажають після оплати, я знову ж таки зміню, якщо вони того забажають, звичайно...

Дякую за увагу😉

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Paulo0077
4 міс. тому

Я розумію вашу позицію і бачу, що ситуація з перевіркою досі не вирішена. Тож це був хороший крок, що ви подали скаргу, і я сподіваюся, що наша команда разом з вами та казино зможе успішно перевірити це. Якщо єдиною проблемою є віртуальна картка, думаю, це не займе багато часу.

Тримаю кулаки та чекаю ваших наступних звітів, сподіваюся, вони будуть позитивними. 🙂

Автоматичний переклад.
Jaro
4 міс. тому

Привіт, я все ще чекаю два електронні листи, які я надіслав у sportaza, 1 електронний лист 19 червня та інший 21 червня, оскільки вони не відповіли на перший електронний лист, я все ще чекаю від них відповіді, і досі я я все ще чекаю відповіді на Ці електронні листи, які я надіслав до служби підтримки казино Sportaza, чат-служби казино, створюють ще більше занепокоєння та стресу для клієнта, не надаючи належної відповіді, а служба підтримки казино навіть не відповідає на електронні листи, однак приз, який я виграв, залишається без зустрічі...😕

Змінено автором 4 міс. тому
Автоматичний переклад.
Paulo0077
4 міс. тому

Я розумію, що для казино важливо правильно спілкуватися з гравцем і принаймні трохи заспокоїти його. Однак ми бачимо, що це, ймовірно, не так для цього конкретного, тому єдине, що ми можемо зробити зараз, це почекати. Мені неприємно це говорити, але наразі нам більше нічого робити.

Хочеться твердо вірити, що все вирішиться і ця нескінченна сага закінчиться. 😥

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Доброго дня, мій обліковий запис нарешті успішно підтверджено. Я дуже щасливий, щиро дякую за вашу допомогу... найкращі побажання та найкращі побажання всій команді Casino Guru... просто фантастично 😉

Автоматичний переклад.
Paulo0077
4 міс. тому

Чудові новини, і мені це приємно разом з вами. Тепер я твердо вірю, що ніщо не стане на заваді вашим перемогам, як нинішнім, так і майбутнім, і відтепер усе покращуватиметься.

Вітаємо. Якщо вам щось знадобиться або хочете поділитися з нами новинами, дайте нам знати. ☘️😊😎

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого