За допомогою LeoVegas я зробив 21 500 доларів США на депозитах за допомогою кредитної картки національного банку, і тепер баланс мого рахунку становить 40 100 доларів США. Учора я зробив своє перше зняття коштів за допомогою цієї самої кредитної картки, яка була схвалена, я щойно отримав електронний лист від leovegas із зазначенням цього= під час обробки ми помітили, що ви надіслали запит на зняття коштів на кредитну картку, яка, на жаль, не приймає кошти гральної компанії.
Я зв’язався зі своєю національною банківською карткою, і вони підтвердили, що leovegas не намагався відшкодувати мою кредитну картку. що ви порадите для вирішення цієї проблеми?
With LeoVegas I made $21,500 in deposits with my national bank credit card, and now my account balance is $40,100, yesterday I made my first withdrawal with this same credit card which has been approved, I just received an email from leovegas saying this= while processing your withdrawal, we noticed that you requested a withdrawal to a credit card which unfortunately does not accept gaming company funds .
I contacted my national bank card and they confirmed that there was no attempt on the part of leovegas to refund my credit card. what do you recommend to solve this problem?