ГоловнаФорумОбговорення скаргLegiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші

Legiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші (Сторінка 9)

 від beruco-26
|
41 375 переглядів 392 відповідей |
|
1...8 9 10...20

Я подав запит на зняття коштів 21 листопада, але нічого не отримав.

Я думаю, що вони затримають мої гроші. filefile

Автоматичний переклад.

Я подав запит на зняття коштів 21 листопада, але нічого не отримав.

Я думаю, що вони затримають мої гроші. filefile

Автоматичний переклад.

Я в шоці, можливо, що немає грошей

Автоматичний переклад.

Я з 21.11

file

І з чату мені завжди відповідають одне й те саме.

Думаю, я втрачу свої гроші.

Сподіваюся, ви можете чітко бачити від Гуру, що відбувається.

Автоматичний переклад.

Все ще немає новин, правда?

Минулого разу казино вирішило проблему та виплатило вам, як ми бачимо у вашій скарзі , тож чи думаєте ви знову піти тим самим шляхом і, можливо, подати скаргу?🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Доброго ранку, Ромі, у мене немає новин від Томаса про казино Леон, я знаю, що це рано, лише інформація, на якому етапі скарга

Автоматичний переклад.
xristos25031984

привіт Томас насправді чекає, поки ви відповісте на його запитання у вашій скарзі тут .

Зробіть це, будь ласка, до закінчення вашого таймера. Він не зможе рухатися вперед без необхідної вам інформації.

Автоматичний переклад.
Romi

Я вже переглянув усі документи, які він просить у нього це не його електронна пошта???

Автоматичний переклад.

Давайте повернемося до початку виведення коштів у казино Legiano 2, обидва вони перебувають у режимі очікування з середи, я зв’язався з ними. Як завжди, бот у довідковому центрі та пошті знайшли виправдання, що зайняті. Вони вибачилися переді мною, хочуть пояснити мені, що це гроші безпечні, і все це фігня!!! До речі, що відбувається з цим казино. Хтось знає, щоб гравці почали уникати депозитів, тому що казино роблять такі легкий хід (зняття) складний для гравців!!!Моя думка починається з негативних відгуків у trust pilot

Автоматичний переклад.

Я вже переглянув усі документи, які він просить у нього це не його електронна пошта???

Автоматичний переклад.

Будь ласка, опублікуйте свою відповідь у ланцюжку скарг, щоб він був повідомлений про це.

Автоматичний переклад.

Що ми будемо робити з цими шахраями? Кожного разу, коли я чекаю 2 тижні та чекаю, поки вони схвалять виведення коштів, очевидно, вони роблять це навмисно, і всі виправдання, які вони надають, є брехнею, гуру казино продовжує залишати хороші відгуки про цих шахраїв, звичайно, вони заробляють непогані гроші 😉

Автоматичний переклад.
Johnytsouk

Вони знімають гроші за вас??? У коментарі пілот трасту на кожен день запізнюються!!! Я написав відгук вчора, і оскільки сьогодні вони не прийдуть, я зроблю це також сьогодні, і щоразу, коли це пройде, я додаватиму ще один підрахунок днів

Автоматичний переклад.

Коли ви подали запит на відкликання?

Автоматичний переклад.

У моєму випадку зняття відбулося минулої середи, це означає, що ми вже на 7 днях і все ще рахуємо!!! Нарешті я роблю останній висновок і закриваю рахунок, я більше не стикаюся з шахраями!!! І все це відбувається тому, що коли у вас є непогашена сума, 90% часу вони повторюють і програють!!!

Автоматичний переклад.

Що ми будемо робити з цими шахраями? Кожного разу, коли я чекаю 2 тижні та чекаю, поки вони схвалять виведення коштів, очевидно, вони роблять це навмисно, і всі виправдання, які вони надають, є брехнею, гуру казино продовжує залишати хороші відгуки про цих шахраїв, звичайно, вони заробляють непогані гроші 😉

Автоматичний переклад.

На жаль, ми не можемо зробити багато для зниження індексу безпеки. Якщо подану скаргу вирішено, ми не можемо знизити її. Лише якщо скарга не вирішена, це негативно вплине на індекс безпеки казино.

Якщо ми побачимо, що казино або будь-яке інше казино дійсно навмисно затримує виведення коштів, ми обов’язково розмістимо попередження про це в огляді, щоб усі користувачі були попереджені.

Автоматичний переклад.
Romi

Що вони роблять, так це знову відкривають його, коли залишається небагато, і тому вони завжди мають відкриті.


Ніколи не витрачайте скарги, щоб отримати нижчу оцінку.

Це траплялося зі мною

Автоматичний переклад.
beruco-26

Залишається тільки почекати і подивитися, як все буде зараз.

Я тримаю кулаки. 🤞

Автоматичний переклад.
Romi

Проблема полягає в тому, що надто багато скарг на це конкретне казино, щоб залишити його в стороні лише за останній місяць, я вважаю багато скарг на процедуру вилучення!!! Тут також є одна людина, яка визнає, що він закриває місяць цією процедурою а з ним все ще граються як в кішки з мишками!!!

Автоматичний переклад.

filefile Вони все одно змінили тропи!!! Тиждень вчора я говорив, і вони сказали мені, що вони в порядку пріоритету для редагування, і сьогодні вони сказали мені, що стільки днів у мене були проблеми із завантаженнями для цього, і вони були відкладені. Хлопці зараз переходять усі межі смішно!!!

Автоматичний переклад.
xristos25031984

Отже, після всього цього вони сказали вам, коли принаймні ви отримаєте платіж?

Або вони нічого не надали щодо?

Автоматичний переклад.
Romi

Вони не надають жодної інформації, кожен день інша історія. Я думаю, що настав час змінити статус і захистити гравців

Змінено
Автоматичний переклад.
xristos25031984

Тепер нам потрібно зосередитися на вашій скарзі та подивитися, яким буде результат.

Будь ласка, зачекайте, доки ваш спеціаліст із розгляду скарг повідомить вам про наступні дії. Таймер цокає.

Автоматичний переклад.
1...8 9 10...20
Перейти на сторінкуіз 20 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого