ФорумОбговорення скаргLegiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші

Legiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші (Сторінка 9)

1 місяць тому від beruco-26
|
9475 переглядів 166 відповідей |
|
1...8 9
3 дн. тому

Я подав запит на зняття коштів 21 листопада, але нічого не отримав.

Я думаю, що вони затримають мої гроші. filefile

Автоматичний переклад.
3 дн. тому

Я подав запит на зняття коштів 21 листопада, але нічого не отримав.

Я думаю, що вони затримають мої гроші. filefile

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Я в шоці, можливо, що немає грошей

Автоматичний переклад.
5 дн. тому

Я з 21.11

file

І з чату мені завжди відповідають одне й те саме.

Думаю, я втрачу свої гроші.

Сподіваюся, ви можете чітко бачити від Гуру, що відбувається.

Автоматичний переклад.
2 дн. тому

Все ще немає новин, правда?

Минулого разу казино вирішило проблему та виплатило вам, як ми бачимо у вашій скарзі , тож чи думаєте ви знову піти тим самим шляхом і, можливо, подати скаргу?🤔

Автоматичний переклад.
Romi
2 дн. тому

Доброго ранку, Ромі, у мене немає новин від Томаса про казино Леон, я знаю, що це рано, лише інформація, на якому етапі скарга

Автоматичний переклад.
xristos25031984
учора

привіт Томас насправді чекає, поки ви відповісте на його запитання у вашій скарзі тут .

Зробіть це, будь ласка, до закінчення вашого таймера. Він не зможе рухатися вперед без необхідної вам інформації.

Автоматичний переклад.
Romi
учора

Я вже переглянув усі документи, які він просить у нього це не його електронна пошта???

Автоматичний переклад.
учора

Давайте повернемося до початку виведення коштів у казино Legiano 2, обидва вони перебувають у режимі очікування з середи, я зв’язався з ними. Як завжди, бот у довідковому центрі та пошті знайшли виправдання, що зайняті. Вони вибачилися переді мною, хочуть пояснити мені, що це гроші безпечні, і все це фігня!!! До речі, що відбувається з цим казино. Хтось знає, щоб гравці почали уникати депозитів, тому що казино роблять такі легкий хід (зняття) складний для гравців!!!Моя думка починається з негативних відгуків у trust pilot

Автоматичний переклад.
учора

Я вже переглянув усі документи, які він просить у нього це не його електронна пошта???

Автоматичний переклад.
22 год. тому

Будь ласка, опублікуйте свою відповідь у ланцюжку скарг, щоб він був повідомлений про це.

Автоматичний переклад.
1...8 9
Перейти на сторінкуіз 9 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого