ГоловнаФорумОбговорення скаргLegiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші

Legiano Casino не перевіряє та зберігає ваші гроші (Сторінка 2)

 від beruco-26
|
24 950 переглядів 321 відповідей |
|
1 2 3...17

Обслуговування клієнтів, тому що я знову кажу, що спілкуюся щодня, і з різними людьми вони запевняли мене, що я отримаю це.... Я не знаю, коли.... Будьте терплячими, ми будемо... справа в тому, що це не шахрайство і це не та сума, яку ми повернемо, але я особисто втрачу уявлення про багато таких компаній

Автоматичний переклад.

Я теж чекаю на зняття, два місяці тому все було дуже швидко, без проблем, а зараз я чекаю на зняття з 25.10., така ж проблема, кажуть, що у них багато зняття, я бачу, що більше людей скаржиться, тому, можливо, це правда, сподіваюся, ми отримаємо наші гроші, раніше я мав більші зняття, і я отримую все, тому я вірю, що ми також отримаємо їх зараз, повідомлю вам, щойно отримаю їх

Автоматичний переклад.

Обслуговування клієнтів, тому що я знову кажу, що спілкуюся щодня, і з різними людьми вони запевняли мене, що я отримаю це.... Я не знаю, коли.... Будьте терплячими, ми будемо... справа в тому, що це не шахрайство і це не та сума, яку ми повернемо, але я особисто втрачу уявлення про багато таких компаній

Автоматичний переклад.

Дайте їм щонайменше 14 повних днів. Це те, що ми все одно робимо. Чесно кажучи, мало що додати. Мені здається, я вже стільки розповів. Спробуйте розслабитися і подумати про щось інше. Перепрошую, що розчарував вас.

Автоматичний переклад.

Я теж чекаю на зняття, два місяці тому все було дуже швидко, без проблем, а зараз я чекаю на зняття з 25.10., така ж проблема, кажуть, що у них багато зняття, я бачу, що більше людей скаржиться, тому, можливо, це правда, сподіваюся, ми отримаємо наші гроші, раніше я мав більші зняття, і я отримую все, тому я вірю, що ми також отримаємо їх зараз, повідомлю вам, щойно отримаю їх

Автоматичний переклад.

Привіт! Будь ласка, подивіться на цю тему. Ви, безсумнівно, виявите, що казино має затримку в обробці зняття коштів. Я радий, що ви згадали, що раніше все було добре, тому що це вдало підтверджує пояснення казино поточної ситуації. Я раджу дати їм трохи часу, щоб вирішити проблему. Зачекайте та тримайте нас у курсі, будь ласка.

Автоматичний переклад.

Те ж саме сталося зі мною з Locowin, і вони залишили мої гроші. Судячи з того, що сталося з вами, здається, що вони працюють однаково.

Автоматичний переклад.

Думаю, я втрачу свої гроші...

😓😓😓😓😓

Автоматичний переклад.

Те ж саме сталося зі мною з Locowin, і вони залишили мої гроші. Судячи з того, що сталося з вами, здається, що вони працюють однаково.

Автоматичний переклад.

Спробуйте використовувати кнопку «відповісти», коли звертаєтеся до іншого користувача, щоб він міг отримати сповіщення про вашу публікацію.


Змінено автором
Автоматичний переклад.
Radka

Привіт для інформації, сьогодні я отримав першу з трьох знятих сум, 500 євро, мені ще потрібно отримати 700 євро, тож я сподіваюся, що кожен із вас отримає, моє перше зняття було 25.10.

Автоматичний переклад.

26.10,27.10,28.10 Заявки на виведення подавала і грошей досі не отримала, навіть верифікацію не просили, це якесь знущання над клієнтами, не знаю що відбувається, але так було так довго, що я відчуваю, ніби вони хочуть нас обдурити, в чаті вони постійно пояснюють, що у них проблеми зі зняттям коштів, ніхто не знає, скільки це може тривати.

Автоматичний переклад.

У мене є 400 євро з 25/10, але вони досі не прийшли..



Автоматичний переклад.

Привіт для інформації, сьогодні я отримав першу з трьох знятих сум, 500 євро, мені ще потрібно отримати 700 євро, тож я сподіваюся, що кожен із вас отримає, моє перше зняття було 25.10.

Автоматичний переклад.

Дякую за цю позитивну новину. Тримайте їх.😉

Щоразу, коли у вас буде оновлення щодо інших, повідомте нам.

Автоматичний переклад.

26.10,27.10,28.10 Заявки на виведення подавала і грошей досі не отримала, навіть верифікацію не просили, це якесь знущання над клієнтами, не знаю що відбувається, але так було так довго, що я відчуваю, ніби вони хочуть нас обдурити, в чаті вони постійно пояснюють, що у них проблеми зі зняттям коштів, ніхто не знає, скільки це може тривати.

Автоматичний переклад.

Сподіваємося, що незабаром вони зможуть це виправити, і ви всі отримаєте свої кошти.

Будь ласка, запасіться терпінням і повідомляйте нам про будь-які оновлення.

Автоматичний переклад.

У мене є 400 євро з 25/10, але вони досі не прийшли..



Автоматичний переклад.

Чи можете ви зв'язатися зі службою підтримки казино?

Чи було дано якесь пояснення щодо іншого гравця вище?🤔

Автоматичний переклад.
Romi

Я можу повідомити вам, що також оброблено моє друге зняття, тому я чекаю лише 200 євро на обробку, сподіваюся, що інші також отримають гроші

Автоматичний переклад.
Bambi2980

щасливчик, я сподіваюся, що ми теж зможемо 😉

Автоматичний переклад.
gasior24

Я не розумію, чому ні, якщо вони закінчать роботу, повірте мені, що я також не отримаю цього

Автоматичний переклад.

Привіт, хтось із вас отримував свої кошти?

Автоматичний переклад.
Bambi2980

Ні 😕

Автоматичний переклад.
gasior24

Можливо, скоро настане, я щойно перевірив, що моє перше зняття було 25.10. О 0.40, наступний 25.10. О 14.39 і останній був 26.10. Вранці, тому я очікую, що останній отримає завтра, звичайно, повідомлю вам

Автоматичний переклад.

Я можу повідомити вам, що також оброблено моє друге зняття, тому я чекаю лише 200 євро на обробку, сподіваюся, що інші також отримають гроші

Автоматичний переклад.

Дякуємо за підтвердження. Я радий за вас.

Будь ласка, тримайте нас в курсі щодо останнього.

До речі, ви використовували той самий спосіб оплати для всіх?

Автоматичний переклад.
1 2 3...17
Перейти на сторінкуіз 17 сторінок

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого