Привіт.
Вибачте за ваші неприємності. На жаль, це казино нам невідоме, а це означає, що я не знаю, з чим ми маємо справу, коли справа доходить до питання про надійність казино. 🙁
Я вважаю, що вам знадобиться негайна допомога, тому я пропущу деякі деталі, щоб представити вам безкоштовну функцію під назвою скарги.
Для гравців на подібних посадах ми пропонуємо можливість подати скаргу на казино, щоб наша спеціалізована команда спеціалістів могла розглянути це та спробувати зв’язатися з казино, якщо це можливо.
Цей посібник повинен дати вам уявлення: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Якщо ви приєдналися, скористайтеся цим посиланням, щоб подати його: https://casino.guru/complaints/create
Порада - скористайтеся опцією "Я не знаю казино", а потім введіть його посилання на опис, будь ласка.
Як це звучить для вас? Я думаю, вам варто спробувати це.
Я чекаю вашої думки, якщо вам потрібні додаткові відомості чи щось інше, просто запитуйте.
Hello there.
I'm sorry for your trouble. Sadly the casino is unknown to us, which means I have no clue what we are dealing with when it comes to the question of the casino's trustworthiness. 🙁
I feel you could use immediate assistance, hence I will skip a few details in order to present you a free feature called complaints.
For players in similar positions we offer an option to submit a complaint against the casino, so our speciliazed and dedicated team of specialists can look into that and try to contact the casino if possible.
This guide should give you an idea: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
If you're in, use this link to submit one: https://casino.guru/complaints/create
Word of advice - use the option "I don't know the casino" then provide its link to the description, please.
How does that sound to you? I think you should try that.
I'll wait for your opinion, if you need more details or anything else, just ask.
Автоматичний переклад.