ФорумОбговорення скаргКонфіскація виграшів казино

Конфіскація виграшів казино

7 міс. тому від mariaperaki95
|
1601 переглядів 1 відповідь |
|
Додати публікацію
7 міс. тому

Доброго вечора, мені потрібна ваша безцінна допомога. Вчора з моїм партнером ми намагалися зняти суму в 3000 євро з букмекерської компанії (казино n1), тож після депозиту, який було прийнято карткою мого партнера, ми грали нормально і ми вирішив зняти суму в 3000 євро,

Там ми зрозуміли, що це неможливо, і вони попросили в нас ідентифікацію, що ми зробили правильно. Вони конфіскували суму та сказали нам завершити ідентифікацію, щоб отримати гроші назад. Посвідчення, яке вони вимагали, стосувалося мого партнера, а не мене, ми правильно ввели документи, які нас запитували для повернення коштів на картку мого партнера, що для з нами це не проблема, оскільки ми живемо разом, а потім нам повідомили, що суму не повернуть, а нам повернуть лише депозит. (40 євро), стверджуючи про порушення правил, про які нас повідомили під час угоди про передачу під час моєї реєстрації, що не відповідає дійсності, оскільки не було доданого посилання, яке б записувало конкретну подію, інакше чому б я не вставив свою картку, якщо я знав про це заздалегідь? І якщо, по-друге, вони стверджують, що не приймають сторонні картки, рахунки тощо, чому я прийняв депозит, а не зняття? І на це запитання, яке я поставив вам наприкінці дві години тому, служба підтримки клієнтів компанії не відповідає, яка також погано говорить з нами та висміює нас у листуванні. Ми говоримо про людей, які служать? з нескінченною легкістю висміювати пару, яка намагається отримати свій заробіток? вони запитують нас, чи вони нам потрібні? ні замість цього вони знущаються. Дуже погана поведінка. Я хотів би знати, оскільки вони прийняли депозит, чи це не вважається незаконним і чи вважається це зняттям? Чому? тому що ми перемогли

Я б просив вас допомогти нам будь-яким способом.

Вони заблокували мій обліковий запис і конфіскували гроші.

Це мій звіт до EEEP. Ви хочете, щоб я чогось досяг????

Змінено автором 7 міс. тому
Автоматичний переклад.
mariaperaki95
7 міс. тому

Kalhspera. Вибачте за цю ситуацію, у якій ви опинилися. На жаль, не є незвичайним те, що казино лише під час перевірки дізнаються, чи картка, яку ви використовуєте для внесення депозиту та після спроби зняття, справді є вашою. Крім того, я можу сказати, що в більшості казино є правило, згідно з яким вони не приймають платежі третіх осіб. Ми завжди рекомендуємо ознайомитися з умовами заздалегідь, щоб уникнути проблем у майбутньому.

Я також бачив твою скаргу , де Крістіна тобі все пояснила. Будь ласка, подивіться, коли це можливо, і ви можете відповісти їй на будь-яке запитання, якщо вам щось буде незрозуміло. Ми тут, щоб допомогти, тому, будь ласка, не соромтеся звертатися до нас на форумі.

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого