ФорумОбговорення скаргКазиноїн з’їв мені 30600 євро

Казиноїн з’їв мені 30600 євро

3 р. тому від sevosmmaek
|
8083 переглядів 27 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 р. тому

добрий вечір Хлопці з казиноїну з’їли 30600 євро і заблокували мій рахунок ... минулого тижня я виграв суму 30600 євро ... як тільки я виграв їх у казино в прямому ефірі, зробив зняття грошей .. як тільки зробив зняття не схвалив і сказав мені, що мій обліковий запис повинен бути перевірений ... через тиждень вони надіслали мені електронне повідомлення і сказали, що, оскільки я створив інший обліковий запис на тому ж сайті, вони беруть суму, яку я маю всередині, і заблокували мене .. Я справді створив інший акаунт, колись забув коди і грав лише один раз ... після цього, а потім знайшов коди і грав у основному акаунті, який був у мене ... Я обурений, не знаю, що робити. .. як я повинен діяти, що ви пропонуєте ?? У термінах було зазначено, що якщо ви створите 2 акаунти, вони матимуть право робити те, що вони робили ... Я найняв адвоката, але не знаю, як діяти, є багато грошей, і крім того, я заробив кілька депозити, щоб заробити цю суму

Автоматичний переклад.
3 р. тому

cazinoin скажи мені


Ми повідомляємо вам, що наш Департамент безпеки знайшов додаткові облікові записи, зареєстровані вами у нашій системі. Усі введені вами облікові записи були заблоковані через порушення наших Загальних положень та умов.



Відповідно до Загальних положень та умов, усі знайдені рахунки будуть назавжди заморожені, а наявні кошти втрачені, оскільки сума, знята з обох рахунків, перевищує суму, внесену на обох рахунках.


Вам не дозволено відкривати новий рахунок у нашій системі. Зверніть увагу, що будь-які нові облікові записи, створені вами в нашій системі, будуть закриті, а всі кошти буде втрачено.



моя відповідь


Сьогодні вранці, близько 12:00 за місцевим часом, я отримав електронний лист від вашого


компанія, згідно з якою ваша команда безпеки виявила, що я


у вашій системі також був зареєстрований другий активний рахунок, і це


дія була проти ваших умов.


Одночасно з цією ситуацією ви повідомили мені, що всі мої


рахунки заморожені, і всі гроші, які я мав на них, були конфісковані


від вас.


У зв'язку з цим я хотів би повідомити вам, що я створив другий


обліковий запис лише тому, що я втратив доступ до першого облікового запису і лише ιn


щоб мати можливість грати. Я також хочу зазначити, що через другий


рахунок я грав лише один раз і лише до того часу, поки не отримав назад доступ до свого основного


ще раз.


Створення другого облікового запису було для мене єдиним способом продовжити


граю, поки я знову не отримаю доступ до свого основного рахунку, і у мене не було реального


вигода від цього. У будь-якому випадку, я не діяв зловмисно, і мене штовхнули


лише завдяки моїй волі продовжувати грати.


У будь-якому випадку, * я не можу зрозуміти, чому ця ваша дія призупиняє мою


рахунки та конфіскувати гроші, які вони містили, щойно мали місце


сьогодні, на той момент, коли я навіть під час гри виграв приз у розмірі 30600 євро


хоча мені було вже більше 3 місяців з моменту створення мого другого


і весь цей час ви навіть не попереджали мене. *


За цей час трьох місяців, оскільки я створив свій другий


рахунок - дія, яка суперечила вашим умовам і умовам - я зарахував


більше 20 000 євро на моєму рахунку, щоб грати. Але я здогадуюсь що я


не було незаконним, поки я зараховував гроші, так? я просто став незаконним


до того моменту, коли я хотів вивести гроші, які я щойно виграв ..


Я вважаю, це ваша велика помилка, якщо не повідомити мене до часу


що я створив свій другий акаунт, що це була акція проти


термін та умови компанії та припинити роботу рахунків до того часу,


але дозволяючи мені зараховувати все більше і більше грошей протягом певного періоду, який тривав


три місяці. І нарешті, ви призупинили мої рахунки та конфіскували мої


виграш, саме в той момент, коли я хотів вивести гроші.



* З вищевказаних причин, я вважаю, що спосіб, яким Ви поводились, відповідає


проблема була непрофесійною та неетичною щодо такого користувача, як я


грати у вашій компанії так довго, не створивши ні найменшого


проблеми, і хто розповсюдив сотні тисяч євро у вашій


компанія. *



* З вищевказаних причин я прошу вас розблокувати мої рахунки та дозволити мені


продовжуйте грати, і в будь-якому випадку поверніть мені мій виграш, який я


припустимо, що це буде 30 600 євро *

Автоматичний переклад.
sevosmmaek
3 р. тому

Привіт, так, загалом кажучи, вони мають право анулювати всі ваші виграші, коли ви відкриваєте кілька рахунків. З іншого боку, ми вважаємо, що насправді важливо перевірити, чи отримав гравець якусь перевагу, маючи 2 рахунки. Дозвольте пояснити це на прикладі.

Ви створюєте рахунок і отримуєте бонус за перший депозит і програєте. Потім ви створюєте інший рахунок, отримуєте щедрий бонус за свій перший депозит і виграєте цього разу, тоді ви мали перевагу, отримавши бонус, який вам слід взяти лише один раз.

З іншого боку, якщо ви грали без бонусів, ви не мали жодної переваги над казино, тому немає жодної причини анулювати весь ваш виграш. Я пропоную вам подати скаргу тут, на нашому веб-сайті, і ми побачимо, що з цим можна зробити: https://gr.casino.guru/

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Щиро дякую за відповідь .. Хочу повідомити, що я не отримував жодних бонусів і не мав жодної мети шахрайства, щоб отримати від цього що-небудь .... це мені ніде не принесло користі ... ти як Я сказав вам, що не отримував жодних бонусів. Я дуже переживаю і не знаю, що робити !! Я буду радий вам відповісти мені

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Я зробив свій звіт на платформі і чекаю відповіді від експертів ... Я вклав усі свої гроші в компанію, і це був мій прибуток, на який я очікував.

Автоматичний переклад.
sevosmmaek
3 р. тому

Я бачу, що ви вже подали скаргу вчора. Будь ласка, дайте моїм колегам трохи часу на його обробку.

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Спасибі за ваш час!

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

це зараз повідомляє компанія messege

Привіт. Будь ласка, зауважте, що ви вже отримали відповідь щодо вашої справи. Справа пов'язана не тільки з бонусом:



6.3. Шахрайство. Кілька облікових записів


6.3.1. Компанія має право на власний розсуд дискваліфікувати будь-кого


Клієнт, який вчинив шахрайство, сфальсифікував або намагався сфальсифікувати


процес участі або хід будь-якої Акції, або порушений


цією Угодою, Промоційними умовами та / або Конкретними умовами, або хто


може, на розумну думку Компанії, пошкодити


Репутація та бренд компанії або репутація будь-якої компанії


наша група.


6.3.2. Шахрайство, кілька облікових записів, кілька записів, обхід


заходи щодо запобігання шахрайству та / або несанкціонованому доступу / входу,


участь, яка порушує Умови реклами, заборонена.


6.3.3. Компанія залишає за собою право виключити з Акцій будь-які


учасника та заборонити використання веб-сайту компанії, якщо компанія


вважає, що Клієнт намагався увійти, використовуючи більше одного


або займається будь-якою шахрайською або незаконною діяльністю (включаючи


діяльність, яка порушує національне законодавство) незалежно від того, чи буде Клієнт


або, можливо, виграв приз. Компанія залишає за собою право видалення


рахунки та відмовитись виплачувати бонус / приз або інші заохочення


Акції, якщо Клієнт використовував кілька записів / рахунків.

Автоматичний переклад.
sevosmmaek
3 р. тому

Так, я ненавиджу це, але це трапляється дуже часто. Ви виграли понад 30 000 євро. Вони анулюють усі ваші виграші, і коли ви запитаєте чому, вони копіюють + вставляють частину своїх умов. За допомогою цього методу казино може закрити будь-який рахунок. Не називаючи жодних причин, просто скопіюйте + вставте свої умови. Якщо ви порушили умови, вони повинні вказати, що ви зробили неправильно, щоб ви могли захиститися.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Дякую за вашу відповідь ... що я можу зараз зробити ?? Я заблокований 😕 ... будь ласка, допоможіть мені

Автоматичний переклад.
sevosmmaek
3 р. тому

Я бачу, що ваша скарга схвалена тут, на нашому веб-сайті. Тоді ми повинні почати з цим боротися, можливо, зв’язатися з казино, і тоді ми побачимо. Казино реагує на подані скарги на них. Було затверджено 13 справ, і всі вони вирішені, що є хорошою ознакою. Я також знайшов один із кількома обліковими записами: https://casino.guru/casinoin-player-has-been-accused-of-opening-multiple-2

Автоматичний переклад.
Daniel
3 р. тому

Бачу, чоловік повернув свої монорельсові депозити..Бажаю тобі всього найкращого ... бо всі мої гроші - це перемога, яку я здобув ... У мене немає грошей !!! Ще раз дуже дякую за допомогу.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Була така ж ситуація з покером. Я виграв майже 11 тис. Доларів і після того, як надіслав близько 10 фотографій документів, і не схвалював моє зняття протягом 1 місяця майже до того моменту, як я втратив 7 тис. Доларів, і після того, як вони схвалили моє зняття.

Автоматичний переклад.
radndydavis1337
3 р. тому

так, я зрозумів затримку зняття коштів, і ви втратили гроші ... дуже вибачте ... у мене є на рахунку 30600, і вони мене заблокували .. вони сказали мені, що я загубив гроші!

Автоматичний переклад.
sevosmmaek
3 р. тому

Мені справді цікаво, що станеться з вашою справою. Зокрема, те, що ви зробили неправильно згідно з ними. 30 600 - це багато грошей!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Мені дуже сумно, і я чекаю, щоб побачити, що потрібно зробити!

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Наразі вони також зарезервували для мене 1600 євро, але вони не дають мені їх, оскільки кажуть, що є проблема з постачальником виведення коштів.

Автоматичний переклад.
gkara2022
2 р. тому

Привіт,

Я бачу, що ви вже подали дві скарги щодо цієї проблеми.

Мені здається, що друга скарга, яку ви щойно створили, є начебто оновленням, пов’язаним із першою, чи не так?

Я думаю, що ви можете просто оновити це , не обов’язково створювати кілька скарг щодо пов’язаних проблем в одному казино.

У будь-якому випадку, чи можу я дізнатися, чи запропонувало казино якісь альтернативи для вирішення цієї ситуації? Я не можу отримати доступ до вашої другої скарги, оскільки її ще не схвалено, тому я запитую зараз.

Автоматичний переклад.
4 міс. тому

Шахрайство тут далеко

Автоматичний переклад.
giwrgos6445
4 міс. тому

Привіт, вам пощастило в цьому казино чи був поганий досвід? Я не знав багато з того, що ви написали, і було б дуже вдячно, якби ви могли пояснити, якщо вас щось турбує, і, можливо, ми могли б вам допомогти.

Я буду чекати вашої відповіді.

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого