cazinoin скажи мені
Ми повідомляємо вам, що наш Департамент безпеки знайшов додаткові облікові записи, зареєстровані вами у нашій системі. Усі введені вами облікові записи були заблоковані через порушення наших Загальних положень та умов.
Відповідно до Загальних положень та умов, усі знайдені рахунки будуть назавжди заморожені, а наявні кошти втрачені, оскільки сума, знята з обох рахунків, перевищує суму, внесену на обох рахунках.
Вам не дозволено відкривати новий рахунок у нашій системі. Зверніть увагу, що будь-які нові облікові записи, створені вами в нашій системі, будуть закриті, а всі кошти буде втрачено.
моя відповідь
Сьогодні вранці, близько 12:00 за місцевим часом, я отримав електронний лист від вашого
компанія, згідно з якою ваша команда безпеки виявила, що я
у вашій системі також був зареєстрований другий активний рахунок, і це
дія була проти ваших умов.
Одночасно з цією ситуацією ви повідомили мені, що всі мої
рахунки заморожені, і всі гроші, які я мав на них, були конфісковані
від вас.
У зв'язку з цим я хотів би повідомити вам, що я створив другий
обліковий запис лише тому, що я втратив доступ до першого облікового запису і лише ιn
щоб мати можливість грати. Я також хочу зазначити, що через другий
рахунок я грав лише один раз і лише до того часу, поки не отримав назад доступ до свого основного
ще раз.
Створення другого облікового запису було для мене єдиним способом продовжити
граю, поки я знову не отримаю доступ до свого основного рахунку, і у мене не було реального
вигода від цього. У будь-якому випадку, я не діяв зловмисно, і мене штовхнули
лише завдяки моїй волі продовжувати грати.
У будь-якому випадку, * я не можу зрозуміти, чому ця ваша дія призупиняє мою
рахунки та конфіскувати гроші, які вони містили, щойно мали місце
сьогодні, на той момент, коли я навіть під час гри виграв приз у розмірі 30600 євро
хоча мені було вже більше 3 місяців з моменту створення мого другого
і весь цей час ви навіть не попереджали мене. *
За цей час трьох місяців, оскільки я створив свій другий
рахунок - дія, яка суперечила вашим умовам і умовам - я зарахував
більше 20 000 євро на моєму рахунку, щоб грати. Але я здогадуюсь що я
не було незаконним, поки я зараховував гроші, так? я просто став незаконним
до того моменту, коли я хотів вивести гроші, які я щойно виграв ..
Я вважаю, це ваша велика помилка, якщо не повідомити мене до часу
що я створив свій другий акаунт, що це була акція проти
термін та умови компанії та припинити роботу рахунків до того часу,
але дозволяючи мені зараховувати все більше і більше грошей протягом певного періоду, який тривав
три місяці. І нарешті, ви призупинили мої рахунки та конфіскували мої
виграш, саме в той момент, коли я хотів вивести гроші.
* З вищевказаних причин, я вважаю, що спосіб, яким Ви поводились, відповідає
проблема була непрофесійною та неетичною щодо такого користувача, як я
грати у вашій компанії так довго, не створивши ні найменшого
проблеми, і хто розповсюдив сотні тисяч євро у вашій
компанія. *
* З вищевказаних причин я прошу вас розблокувати мої рахунки та дозволити мені
продовжуйте грати, і в будь-якому випадку поверніть мені мій виграш, який я
припустимо, що це буде 30 600 євро *
cazinoin say me
We inform you that our Security Department has found additional accounts registered by you in our system. All accounts entered by you have been blocked due to a breach of our Terms and Conditions.
Under the Terms and Conditions, all accounts found will be permanently frozen and available funds will be forfeited, as the amount withdrawn from both accounts exceeds the amount deposited in both accounts.
You are not allowed to open a new account in our system. Please note that any new accounts created by you in our system will be closed and all funds will be forfeited.
my answer
This morning , at about 12.00 pm local time I received an email from your
company according to which your security team had discovered that I have
also had a second active account registered in your system and that this
action was against the terms and conditions of yours.
Αt the same time, due to this situation you informed me that all of my
accounts are frozen and all the money I had on them has been confiscated
from you.
In this regard, I would like to inform you that I created the second
account only because I had lost access to the first account and only ιn
order to be able to play. I also want to note that through the second
account I only played once and only until I got back access to my main
account again.
Creating a second account was the only way for me to be able to continue
playing until I get access to my main account again and i had no real
benefit by that. In any case , i didnt act maliciously and i was pushed
only because of my will to continue playing.
In any case, *i cannot understand why this action of yours, to suspend my
accounts and confiscate the money they contained, just took place only
today, at the time that i won the prize of 30600 euros while playing, even
though i had been already more than 3 months since i had created my second
account , and all this time you didnt even warn me.*
During this time of the three months, since i had created my second
account -action that was against your term and conditions- i had credited
more than 20.000 euros in my account in order to play. But i guess that i
was not illegal while i was crediting money, right? i just became illegal
by the time i wanted to withdraw the money that i had just won..
I believe , that is a great mistake of yours, not to inform me by the time
that i had created my second account that this was an action against the
term and conditions of the company and suspend the accounts by that time,
but allowing me credit more and more money for a time period that lasted
three months. And finally, you suspended my accounts and confiscated my
winnings , right at the time that i wanted to cash out.
*For the above reasons, I consider that the way you handled the relevant
issue was unprofessional and unethical towards a user like me who has been
playing in your company for so long without having created the slightest
problem and who has circulated hundreds of thousands of euros in your
company.*
*For the above reasons , i ask you to unblock my accounts and let me
continue playing, and in any case , return to me my winnings ,which i
assume to be in the amount of 30.600euros*
Автоматичний переклад.