ФорумОбговорення скаргКАЗИНО ЗОЛОТА ЗІРКА

КАЗИНО ЗОЛОТА ЗІРКА

3 р. тому від Shitta2020
|
7206 переглядів 24 відповідей |
|
1 2
Додати публікацію
3 р. тому

*** ПОПЕРЕДЖЕННЯ ВСІМ ІГРОМ ***


НЕ ГРАЙТЕ В КАЗИНО GUNSBET АБО КАЗИНО ЗОЛОТОЇ ЗІРКИ!


По-перше, дозвольте мені пояснити одне. Я ділюсь своїм досвідом з усіма вами, щоб ви могли прийняти розумніше рішення, вибираючи інтернет-казино, в яке грати.


По-друге, я усвідомлюю відповідальність за азартні ігри, і це не випадок того, що "втрачаю свої гроші, граючи в азартні ігри", а потім плачу над цим! Я добре знаю, як працюють онлайн-казино! Я добре знаю, скільки часу їм потрібно, щоб видати будь-які зняття коштів, тому, сказавши це, було б абсолютно дивним, чому хтось вибрав би азартні ігри для початку!


Ці "сестринські" сайти обдурили понад 9000 австралійських доларів з моїх банківських рахунків! Я навіть не відкрив рахунок у Guns-bet ???? З командою підтримки абсолютно огидно мати справу! З цим питанням можна було б займатись, коли його підняли на 4000 доларів, однак жодне казино не робило жодної дії, щоб запобігти повторним проблемам з транзакціями, і в результаті я не маю більше 9000 австралійських доларів.


Вибирайте мудро, хлопці, тримайтеся подалі від цих двох, бо вони шахраї! Навіть якщо вони мають ліцензію, вони, звичайно, не повинні, бо вони, безумовно, 100% шахраї!


Автоматичний переклад.
Shitta2020
3 р. тому

Привіт, що саме сталося? 😲 Ви грали в Golden-star, і вони вносили гроші на ваш рахунок у казино без вашої згоди чи що?

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
3 р. тому

Так, я створив рахунок із золотою зіркою, вніс депозит, і там платіжний процесор забився так, як дублікати або зняття з мого рахунку! Для того, щоб зробити ситуацію ще гіршою, у мене був "менеджер VIP", який запропонував мені бонуси за золоту зірку, але вона була від зброї, і тоді я отримав електронні листи від зброї, які пропонували мені бонуси, і я навіть не відкрив у них рахунок, котрий я поставив під сумнів це ви та очевидно я "поклав" 700 казино там

Автоматичний переклад.
3 р. тому

file подивитися

Автоматичний переклад.
3 р. тому

це file був моїм "ВІД МЕНЕДЖЕРОМ", який стверджував, що вона збирається вирішити ці проблеми і ні

Автоматичний переклад.
3 р. тому

file file вони є абсолютно ** дірками

Автоматичний переклад.
3 р. тому

filefile це справді погано

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Golden Star взяли з мого рахунку 8 500 аудіо

Автоматичний переклад.
Shitta2020
3 р. тому

Блін, це виглядає дуже погано, але ми вже мали подібні проблеми з іншим казино (Joka Room) тут, на нашому форумі. Яка ситуація зараз? Ви все ще маєте гроші як залишок на своєму рахунку в казино?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ні, не можу отримати доступ до мого облікового запису!

Я повідомив про це, коли це була лише золота зірка в $ 3,200 і випадкові ставки в $ 700

Автоматичний переклад.
Shitta2020
3 р. тому

Якщо нарахування на вашому рахунку відбуваються без вашої згоди, вам слід негайно зв’язатися зі своїм банком, заблокувати ваші картки та вимагати повернення коштів. Принаймні я б цим займався.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

вони ніколи не діяли file "в очікуванні"

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Але дехто з них мав кілька авторизованих, які ніколи не були успішними депозитами на моєму рахунку ??

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Там законний найнижчий! Вибачте, але так, я зараз у люті від цього

Автоматичний переклад.
Shitta2020
3 р. тому

Я це розумію, але зараз черга вашого банку. Вам дійсно потрібно поговорити з ними, щоб вони могли повернути вам гроші.

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ні, це обробник платежів

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ніхто не отримував доступ до мого рахунку, моєї картки чи чогось подібного

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Якщо ви купуєте щось через Інтернет, а не отримуєте, з ким ви зв’язуєтесь із бізнесом чи банком?


а як бути, якщо компанія стягує з вас подвійні суми? До кого ви звертаєтесь до свого банку чи компанії?

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ір навіть не повинен ходити в банк!


як законний! Казино має займатися там бізнесом!


який абсолютний жарт !!! І ось чому НІХТО Я НЕ ПОВТОРИВСЯ не повинен там грати!

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Ніхто не отримував доступ до мого рахунку, моєї картки чи чогось подібного

Автоматичний переклад.
3 р. тому

Процесор обробки платежів повинен вимагати гроші у вашого банку, і якщо у вас немає грошей на вашому банківському рахунку, то, очевидно, ваш банк надіслав гроші процесору на основі їх запиту. Тож ваш банк повинен повідомити вам, чому вони надіслали гроші процесору, якщо ви ніколи не просили їх це зробити.


І, будь ласка, намагайтеся уникати розміщення кожного речення в одному дописі. Це дуже важко читати і слідувати.

Змінено автором 3 р. тому
Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого