Так, я просто чекаю, поки спрацює таймер 0 Я розумію, що потрібен час, але в цьому казино здається, що я розмовляю з ботами, а не з людьми, за відповідями, які вони дають, це скопіювати, вставити, жодне інше казино, було так важко знайти рішення неприємно не отримувати правильних відповідей також після того, як вони сказали 1-2 дні, щоб піти на тиждень, і весь процес це майже 2 тижні, коли мій профіль було перевірено, коли я вперше спробував вилучити, коли вони відмовили, вони не зв’язувалися зі мною, я був один вони попросили ще кілька документів, якщо інший відмовився, коли вони отримали схвалення, тоді трапилося те саме, але з того часу це зайняло 2 часу, вони перевірили 7 із 9 документів, залишки – це як 5 хвилин вашого життя, бачите, ви зрозумієте, що я маю на увазі
Yep I'm just waiting for the timer to go 0 I understand the time needed but this casino it feels like I'm talking to bots not humans by the answers they give it's copy paste no other casino it's been so hard to find a solution it's frustrating to not get proper answers also after they told 1-2 days to go over a week and the entire process it's almost 2 weeks my profile was verified when I tried 1st to withdraw when they declined they didn't contact me I was the one they asked for some more docs provided did another withdraw when they got approved then the same thing happened but since then this is taking 2 long they check 7 of 9 docs the leftovers are like 5 mins of your life of you see you will understand what I mean
Привіт,
Я розумію, що це не зовсім правильний спосіб обробки KYC.
Казино заробило дуже хорошу репутацію, тому я думаю, що проблема буде вирішена. Дякуємо за ваше терпіння.
🤞
Hello,
I understand that this is not exactly the proper way how the KYC should be handled.
The casino has earned a very good reputation so I guess that the problem will be solved. Thank you for your patience.
🤞
Добре це чи ні, пройшло майже 2 тижні щодо цього KYC і труднощів щодо зняття коштів, коли настав час депозиту, це було легко прийняти, тому вони повинні запитувати все з самого початку, а не шукати виправдань після цього, я просто так відчував у своєму минулому У мене знову була така проблема, але її було вирішено, казино не вимагало більше і більше, поки нічого не залишилося
Good or not its been almost 2 weeks about this KYC and struggling about withdraw when it was deposit time it was easy to accept that's why they should be asking everything from the start and not look for excuses after that I just feel that way in my past I had once more a problem like that but it was solved the casino didn't asked for more and more until it was nothing left
Я вважаю, що кожен гравець може попросити казино пройти перевірку ПЕРЕД тим, як зробити перший депозит.
Здебільшого казино перевіряють облікові записи з активним зняттям коштів, оскільки зняття активує перевірку. Немає потреби перевіряти кожного гравця, який робить депозит, тому що багато гравців взагалі не отримають його до першого зняття коштів.
Чи можу я задати вам запитання?
Ви б пройшли верифікацію відразу після реєстрації і почекали кілька днів, щоб вона завершилася, чи ви б віддали перевагу знайти казино, де можна почати грати відразу?
I believe that every player can ask the casino to get verified BEFORE making the first deposit.
Mostly, casinos verify accounts with active withdrawals, because the withdrawal triggers the verification. There is no need to verify every depositing player because lots of players will not get it to the first withdrawal at all.
May I ask you a question?
Would you go through the verification immediately after registration and wait several days to get it finished, or would you rather find a casino where you can start playing immediately?
Так, мій профіль підтверджено, це те, про що я кажу, але коли я спробував зняти гроші, вони просто знайшли виправдання щодо моєї картки, яку я намагався внести, поки мав свій виграш
Yea my profile was verified that's what I'm telling but when I tried to withdraw they just found excuses about my card that I tried to deposit while I had my winnings
Потім вони попросили мене надати кілька фотографій картки, їх схвалили, спробували знову зняти, а потім вони придумали скріншоти банків, які тривають вічно з якоїсь дивної причини. Я не роблю такої помилки, щоб зробити депозит до перевірки, яку я робив у минулому в іншому казино, але мені було важко, коли я виграв певну суму грошей, тому після цього, коли я реєструюся, я виконую процес перевірки, чекаю, поки я буду готовий, тоді бум, я не знаю, чи я вас десь заплутав
Then they asked me for some card photos got approved tried to withdraw again and then they came up with the bank screenshots that is taking forever for some strange reason I don't make that mistake to make a deposit before the verification I did on the past on another casino but I struggled when I won an amount of money so after that when I register I do the verification process wait until I'm ready then boom I don't know if I got you somewhere confused
Перегляньте мою скаргу, я не знаю, чи розумієте ви, що саме відбувається з моєю справою, я опублікував кілька знімків екрана
Go check on my complain I don't know if you understand what exactly is going on with my case I posted some screenshots
Привіт,
Я думаю, що я розумію, що сталося, і тепер я думаю, що спочатку було підтверджено лише вашу особисту інформацію, а потім спосіб оплати.
Проте я дуже радий, що вам вдалося співпрацювати з казино і вистачило терпіння дочекатися «хеппі-енду». 👍
Hello,
I think that I understand what has happened and now I think that only your personal info was verified firstly, but the payment method was verified afterward.
However, I'm very happy that you managed to cooperate with the casino and have the patience to wait for the "happy end". 👍
Ще раз дякую за вашу допомогу, так, нарешті я це вирішив
Thanks again for your help yea finally I got that solved
взагалі немає проблем 🙂
Завітайте до нас і поділіться своїм досвідом, будемо сподіватися, що вам не знадобляться інші скарги. 😎
no problem at all 🙂
Visit us some time and share your experiences, let's just hope that you won't need any other complaints. 😎
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.