ГоловнаФорумОбговорення скаргКазино Vulkan Vegas постійно відмовляє мені у вилученні

Казино Vulkan Vegas постійно відмовляє мені у вилученні

2 р. тому від WhiteFoxZ
|
6 031 переглядів 30 відповідей |
|
1 2
2 р. тому

Я хотів поскаржитися на те, що мені відхилили зняття коштів після того, як я пройшов другий раз KYC, але натомість я почав не платити вчасно, тому мені довелося чекати, але моя проблема полягає в тому, що вони продовжують говорити мені щодня те саме, фото банківської картки тощо, вони кажуть мені почекати 2 -3 дні, потім ми починаємо той самий процес кожного разу, коли мені потрібна невелика допомога, що ми можемо зробити, у мене є знімки екрана тощо, якщо потрібно

Автоматичний переклад.
WhiteFoxZ
2 р. тому

Привіт,

Я бачу, що ви вже подали скаргу , дозвольте мені сказати, що казино просто потребує деякого часу, щоб продовжити перевірку та виведення коштів. Ви вже надали всі документи чи у вас виникають труднощі? Мушу сказати, що на даний момент я не впевнений.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я надав усі документи, які вони просили, щоб зробити фото з обох боків моєї банківської картки, потім зробити селфі з карткою біля мого обличчя та ідентифікатором, після чого я отримав ✅ вони сказали мені, що якщо їм знадобиться більше, вони надішлють мені електронний лист, а це не так спробував зняти, а потім відмовився. Я запитав їх, чому вони не отримали відповіді, і після стількох днів зв’язку з ними вчора пізно ввечері вони попросили зробити знімок екрана мого банківського рахунку з цією карткою. Справа в тому, що я робив депозити зі Skrill і намагався зняти звідти. Одного разу я спробував зробити прямий депозит з картки, тому що я не міг зробити з інших варіантів, але вони відмовилися, тому що вони тоді проводили перевірку KYC


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Кожне інше казино, як правило, коли ви проходите KYC, вони не продовжують відмовлятися один за одним із запитами на додаткові документи, вони можуть бачити мене, мій ідентифікатор і картку з таким самим ім’ям, я не розумію, чому тепер їм потрібен знімок екрана з мого банку

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Добре, тепер я надіслав їм скріншоти з банку, нові фотографії банківської картки та нові селфі з посвідченням особи та карткою біля мого обличчя, чекаючи 1-2 дні, поки вони перевірять, а потім я оновлю, якщо будуть хороші чи погані новини

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Я надав усі документи, які вони просили, щоб зробити фото з обох боків моєї банківської картки, потім зробити селфі з карткою біля мого обличчя та ідентифікатором, після чого я отримав ✅ вони сказали мені, що якщо їм знадобиться більше, вони надішлють мені електронний лист, а це не так спробував зняти, а потім відмовився. Я запитав їх, чому вони не отримали відповіді, і після стількох днів зв’язку з ними вчора пізно ввечері вони попросили зробити знімок екрана мого банківського рахунку з цією карткою. Справа в тому, що я робив депозити зі Skrill і намагався зняти звідти. Одного разу я спробував зробити прямий депозит з картки, тому що я не міг зробити з інших варіантів, але вони відмовилися, тому що вони тоді проводили перевірку KYC


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добре, дякую.

Схоже, KYC не було завершено в той момент, коли ви подали заявку на відкликання, тому її було відхилено. Надання підтвердження того, що ви є власником картки, сьогодні є стандартною процедурою, я розумію, що казино не дозволятиме жодних інших варіантів оплати, оскільки початковий спосіб оплати перевірено.


Автоматичний переклад.
2 р. тому

Добре, тепер я надіслав їм скріншоти з банку, нові фотографії банківської картки та нові селфі з посвідченням особи та карткою біля мого обличчя, чекаючи 1-2 дні, поки вони перевірять, а потім я оновлю, якщо будуть хороші чи погані новини

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Це добре, завжди краще співпрацювати. Деякі казино більш серйозно ставляться до KYC, тому навіть вимоги можуть бути складнішими.

Буду чекати оновлення🤞

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Так, я розумію, але це божевілля, коли вони бачать мою картку з моїм ідентифікатором і моїм обличчям, тепер знімки екрана, які я їм надав, цього більш ніж достатньо, картка з іменем власника картки, навіть зняття з інших казино та депозити, які я зробив, навіть селфі біля монітора, тому вони бачать, що електронний банк відкритий, я присутній і маю доступ, тож я сподіваюся, що вони не вимагатимуть більше божевільних речей 😂

Автоматичний переклад.
WhiteFoxZ
2 р. тому

Якщо ви так сформулювали це, то так – звучить у кращому випадку складно 🙂.

Просто в казино немає розкоші побачити вас і ваші документи "віч-на-віч", тому персонал робить усе можливе, щоб підтвердити все за допомогою принт-скрінів і селфі...

Будь ласка, дайте мені знати, як справи. 🤞

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я розумію це, але зі мною ніколи не траплялося в інших казино, зазвичай вони роблять KYC дуже швидко і не вимагають тонн документів, лише якщо є щось підозріле.

Невдовзі я повідомлю про свою проблему сьогодні чи завтра. Я отримаю відповідь також із самого початку. У мене є скріншоти, усе, що стосується розмов служби підтримки, мій баланс рахунку

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Гаразд, майже все схвалено, але все ще чекає. 2 знімки екрана все ще розглядаються. Я сказав їм, що це додаткові речі, а не лише те, що вони просили, як-от депозити та зняття з інших казино. Я запитав їх, чи буде це готово за кілька хвилин, вони сказали мені вони ще не знають, я все ще на перевірці

Автоматичний переклад.
WhiteFoxZ
2 р. тому

Привіт,

дякую за оновлення, я думаю, що це лише питання часу. 🤞


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Гадаю, дивно те, що вони перевірили 7 із 9 документів, 2 знімки екрана та 5 фотографій було схвалено, але вони дали 2 знімки екрана на розгляд, тому я чекаю до кінця сьогодні, а потім зв’яжусь з ними, щоб дізнатися, чи перевірятимуть вони їх найближчим часом чи ні чому вони запустили KYC, але дозволили 2 подібні екрани, оскільки вони сказали мені 1-2 дні для KYC, як і в інші рази, тому я сподіваюся, що вони не дозволять цьому так

Автоматичний переклад.
WhiteFoxZ
2 р. тому

Я б не був таким підозрілим, намагайтеся залишатися позитивним — будь ласка, це, мабуть, дуже дратує, я знаю.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я зв’язався з ними, вони прийшли знову з тією самою відповіддю, ми працюємо над цим, і вони продовжували намагатися тримати мене так щоразу, коли вони мені відповідали, нам потрібно 1-2 дні, але я не бачу, що можу вирішити свою проблему

Автоматичний переклад.
WhiteFoxZ
2 р. тому

Якщо ви вважаєте, що немає способу пройти KYC, сміливо надсилайте скаргу .

Просто зауважте, що команда, швидше за все, дасть казино 14 повних днів, щоб пройти це. Ми завжди даємо казино 14 повних днів, щоб завершити KYC і завершити виведення коштів.

Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я вже подав скаргу, але я хотів розглядати цей випадок не про затримку платежу, тому, мабуть, це не має значення, я повинен дочекатися таймера, чи не так? Так, це просто дивно починати переглядати чиїсь документи, а потім бути добре, залишилося 2, залиште це на наступний тиждень чи щось 😂

Автоматичний переклад.
WhiteFoxZ
2 р. тому

Я думаю, що ваш обліковий запис ще не повністю підтверджено, я розглянув вашу скаргу та вважаю важливим зазначити, що іноді казино потребує додаткових документів, щоб переконатися в ідентифікації та способах оплати. Виходячи з прогресу, я вважаю, що має бути щось, що викликає додаткові запитання. Я хотів би бути більш конкретним, але група розгляду скарг має розглянути всі деталі.

Я згоден, що як тільки казино підтвердить, що KYC зроблено, персонал також повинен надати деякі пояснення, якщо вони раптом передумають.


Автоматичний переклад.
Radka
2 р. тому

Я надав усе, що вони просили, але вони лише дали 2 знімки екрана на перевірку. Я не зв’язувався з ними в ці дні. Просто входжу щодня, щоб перевірити, чи є мій баланс, і чекаю часу, який ви мені сказали, вони буквально все з адреси скріншоти та фотографії банківської картки Я б сфотографував селфі скріншоти зі Skrill Я зв’яжуся з ними завтра, щоб дізнатися, що відбувається, скажуть вони щось чи ні

Автоматичний переклад.
2 р. тому

Одного разу я схвалив KYC, потім отримав електронний лист для другого схвалення, а потім попросив мене надати знімки екрана з банківського рахунку з номером власника картки тощо. Минуло майже 2 тижні. Не знаю, чи розумієте ви, що моя справа чекає ще кілька днів цілих 14 днів і побачимо, що буде

Автоматичний переклад.
1 2

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
christmas_push_alt
Візьміть участь у різдвяному конкурсі від Pragmatic Play — ми роздаємо призи на суму 3000 $!
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого