ФорумОбговорення скаргКазино Spela анулювало мої зняття коштів

Казино Spela анулювало мої зняття коштів

2 р. тому від yasminc20
|
2981 переглядів 5 відповідей |
|
Додати публікацію
2 р. тому

Привіт, я просто хочу порадити.


Я зареєструвався в spela 30 грудня 2021 року, виграв майже 32 тисячі фунтів стерлінгів і зняв їх. 01.08.2022 вони надіслали мені електронний лист із заявою, що мій виграш анульовано через самовиключення на дочірньому сайті казино богів. Я не пам’ятаю, щоб коли-небудь підписався на них раніше, і безрезультатно запитував додаткову інформацію! Я попросив їх надати остаточну відповідь, оскільки передав це питання до IBAS.

просто хотів дізнатися, чи стикався ще хтось із цією проблемою і чи, ймовірно, коли-небудь отримаю свій виграш.


дякую 🙂

Автоматичний переклад.
yasminc20
2 р. тому

Привіт, все, що ви описали, може бути досить складним.

Перш за все, якщо вони стверджують, що у вас є самовиключений обліковий запис у їхньому дочірньому казино, і ви зареєструвалися в казино Spela з тими ж особистими даними, вони навіть не повинні дозволити вам завершити процес реєстрації. (якщо вони зазвичай хочуть заблокувати гравців, які самовиключені у своєму рідному казино)

Я бачу, що ви вже подали скаргу, тож почекаємо, як буде розвиватися.


Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.
2 р. тому

Так, я навіть не пам’ятаю, щоб у мене був обліковий запис на цьому рідному сайті! Крім того, я переглянув кілька врегульованих скарг тут і натрапив на одну, яка була дуже схожа на мою. Казино також належало Genesis global, і вони виплатили клієнту. Виграшів було набагато менше

Автоматичний переклад.
yasminc20
2 р. тому

Побачимо, як це буде розвиватися у вашому конкретному випадку. Будь ласка, зачекайте команду зі скарг, вона розгляне її ближче.

Автоматичний переклад.
yasminc20
2 р. тому

У цьому випадку вони повинні мати можливість довести свої вимоги. Вони повинні мати можливість показати ймовірний рахунок у рідному казино.

Автоматичний переклад.
2 р. тому

я просто сподіваюся, що можна щось зробити. Я бачу, що був надзвичайно схожий на мій випадок, і це було з казино, що належить Genesis global. Єдина проблема полягала в тому, що це було 75 фунтів стерлінгів!

Змінено автором 2 р. тому
Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
flash-message-news
Новини Казино Гуру — Стежте за щоденними новинами зі світу азартних ігор
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого