Спочатку я подав запит на зняття банківським переказом 08.07.2023. Після очікування та звернення до чату служби підтримки клієнтів мій запит було відхилено, оскільки я відмовився надати копію виписки з банківського рахунку, як просив представник у чаті. Потім я знову надіслав запит 20.07.2023 і надав усю необхідну інформацію, яка запитувалась на той час. 04.08.2023 я поспілкувався з Едвардом, який сказав, що мій вихід має бути схвалено найближчим часом, і попросив перевірити 07.08.2023. 8/8/2023 я спілкувався з Розанною Кроу, яка сказала, що мій запит не було схвалено, оскільки вони мали забагато запитів на відкликання, і їм знову потрібна моя інформація. Тоді я надав своє ім’я, електронну адресу, біткойн-адресу та копію рахунку за комунальні послуги. 15.08.23 я спілкувався з Рональдом Грантом і запитував про мій запит на відкликання. Він сказав, що мені потрібно скасувати запит і зробити повторний запит як банківський переказ. Я нікуди не дінуся. Хтось має якісь пропозиції? Виведення здійснюється на велику суму.
I originally requested my withdraw by wire transfer on 7/8/2023. After waiting and contacting customer service chat, my request was denied because I refused to provide a copy of my bank statement as requested by the representative on chat. I then requested again on 7/20/2023 to and provided all required information requested at that time. On 8/4/2023 I chatted with Edward who said my withdraw should be approved soon and said to check back on 8/7/2023. On 8/8/2023 I chatted with Roseanna Crowe who said that my request was not approved because they had too many withdraw requests and needed my information again. I provided my name, email, bitcoin address, and a copy of a utility bill at that time. On 8/15/23 I chatted with Ronald Grant asking about my withdraw request. He said I needed to cancel the request and re-request as a wire transfer. I am getting nowhere. Anyone have any suggestions? Withdraw is for a large amount.