ГоловнаФорумОбговорення скаргКазино Neonix закрило мій рахунок і забрало мої гроші

Казино Neonix закрило мій рахунок і забрало мої гроші

 від piotrsalecki1
|
1 564 переглядів 5 відповідей |
|

Привіт, я пишу вам на дуже сумну тему. Як ви можете бачити в темі, казино neonix закрило мій рахунок після того, як я зняв виграш і, звичайно, забрав усі гроші

це триває вже три місяці, і вони навіть не можуть відповісти на мої електронні листи. Я справді збентежений цією ситуацією. Я просто хочу попередити всіх, щоб там не грали.

на скріншотах нижче зображена ситуація, але щоб ви знали, що якщо ви перейдете до Умов сайту, розділи, які вони вказали, дуже широкі та просто нісенітниця, просто подивіться на дати в цих електронних листах. Жалюгідна компанія. filefilefilefilefile

Автоматичний переклад.
piotrsalecki1

Привіт, я очікував дізнатися з електронних листів, що сталося, але все було написано лише узагальнено, тому ми не знаємо причини в основному. Я також помітив, що ви сказали, що не знаєте про будь-які протиправні дії зі свого боку, тому подати скаргу було вдалим кроком, і ми побачимо, що наша команда з’ясує.

Ви згадали, що грали з бонусом, чи немає в балах того, що казино щось згадало про них?

Сподіваюся, це буде вирішено справедливо.

Автоматичний переклад.
Jaro

На жаль, я не читав про те, що міг би зробити неправильно. Я ніколи не перевищував максимальну ставку, грав лише в слоти, не на vpn. Я просто думаю, що вони не хотіли, щоб я виводив гроші, що дуже сумно, особливо враховуючи, що для мене це не мала сума, оскільки я ще студент.

Автоматичний переклад.
piotrsalecki1

У мене була ідея щодо бонусу обмежених ігор, якщо щось подібне не може бути конфліктним. Я також подивився фактичні пункти 8.2 і 8.3, але там нічого конкретного не написано.

Тож я б сказав, що добре, що ви зареєстрували скаргу, і, сподіваюся, казино на неї відповість.

У будь-якому разі, згідно з індексом безпеки це був не найкращий вибір, і наступного разу я, мабуть, заощаджу, щоб зробити депозит у такому казино. Ви теж це бачили?

У будь-якому випадку, я сподіваюся, що це можна вирішити.

Автоматичний переклад.

Звичайно, це була погана ідея в хайнайсайті, але тоді я не знав. Ця ситуація змусила мене втратити інтерес до азартних ігор. Можливо, це й добре 😔

Автоматичний переклад.
piotrsalecki1

Як то кажуть, все погане до чогось добре. Але скарга ще не завершена, тому я сподіваюся, що ми зможемо вам допомогти. Якщо ні, принаймні у вас є «виграш», а саме те, що ви, ймовірно, перестанете грати.

Якщо казино повідомить вам щось нове, повідомте нам.😕

Автоматичний переклад.

Приєднайтеся до спільноти

Для публікації потрібно увійти у свій акаунт.

Реєстрація
Підпишіться на нас у соцмережах – Щоденні публікації, бездепозитні бонуси, нові слоти і т.д.
Підпишіться на нашу розсилку для отримання новин про найновіші бездепозитні бонуси, слоти та багато іншого