1 місяць тому
Чи можете ви зробити скріншоти, будь ласка. дякую
Can you pull off the screenshots please. Thanks
0
Чи можете ви зробити скріншоти, будь ласка. дякую
Can you pull off the screenshots please. Thanks
Вибачте, але я не впевнений, чи розумію ваш запит.
Зверніть увагу: якщо ви хочете відредагувати свою публікацію, це можна зробити у вашому обліковому записі.
I'm sorry, but I am not sure if I understand your request.
Please know that if you'd like to edit your post, it is possible to do so in your account.
І я бачу у вашій скарзі , що це довготривала справа, тому це дійсно повинно засмучувати.
Я сподіваюся, що Jozes незабаром зможе отримати найкраще рішення. 🤞
And I can see in your complaint that it is a long-lasting case, so it really must be frustrating.
I hope Jozes will be able to get the best resolution possible soon. 🤞
Ось тут є пояснення
тоді вони не повинні їх затверджувати.
Here is there explanation
they shouldn’t approve them then.
О, здається, я розумію проблему...
Я припускаю, що це казино працює на ігровій платформі в реальному часі, яка, на жаль, добре відома тим, що дуже незручна для користувачів, коли йдеться про безкоштовні фішки. Принаймні, наскільки я знаю.
У цих казино, і мені прикро бачити, що тенденція ще не змінилася, гравці можуть брати багато безкоштовних фішок поспіль без будь-яких технічних обмежень, і коли виграш потрібно обміняти, пояснення точно таке ж. ти отримав.
«В умовах зазначено, що одночасно можна активувати лише одну безкоштовну фішку, і здебільшого на обліковий запис гравця дозволяється лише один вітальний бонус...»
Чи бачили ви щеня чи попередження, які повідомляли вам, що ви вже брали вітальний бонус у минулому?
Гадаю, ні.
Oh, I believe I understand the problem...
I presume this casino is running on the Real Time gaming platform, which is sadly well known for being highly user-unfriendly when it comes to free chips. At least as far as I know.
At these casinos, and I'm sorry to see the trend has not changed yet, players are able to take many free chips in the row without any technical restrictions, and once the winnings are to be redeemed, the explanation is precisely like the one you got.
"It is stated in the terms that only one free chip may be activated at the time and mostly that just one welcome bonus is allowed per player account...."
Have you seen any pup up or waring informing you that you already took a welcome bonus in the past?
I guess you have not.
Ні, я не бачив нічого подібного. Те, що я побачив, дозволило зняття, і в ньому була вказана вся сума. Я повернувся назад і переглянув свої транзакції, останні 5 купонів, які я намагався зіграти, було відхилено, про що він говорить?
No I didn't see anything of the sort . The thing I saw was withdrawl allowed and it had the whole amount listed , I went bAck and looked at my transactions , the last 5 coupons I tried to play were denied , what's he talking about ?
Я сподіваюся, що наша команда з розгляду скарг зможе з’ясувати, що саме можна зробити, але спершу вам потрібно відповісти Вероніці у своїй скарзі .
I hope our complaint team will be able to find out what exactly can be done, but you need to reply to Veronika in your complaint first, please.
Так, він тривалий також тому, що кожного разу для відповіді потрібен цілий тиждень..
Yes it is long lasting also because each time it takes a whole week to respond..
Sì è duraturo anche perché ogni volta ci impiega una settimana intera a rispondere..
Це тому, що я був за містом на свято,
That's because I was out of town for the holiday,
Я відповів Ромі, яка розповідала про мою скаргу. Триваю вже три місяці
I had replied to Romi who was talking about my complaint. I've been going on for three months
Avevo risposto a Romi che parlava del mio reclamo. Sto andando avanti da tre mesi
Мою дівчину обдурили на понад 4600 доларів! Спочатку вона поклала 20 доларів у Sninsy Casino, а зрештою виграла приз у розмірі трохи більше 4300 доларів, що ж, вона продовжувала грати й трохи програла, але зрештою виграла ще 700 доларів на Snoop Dog. Добре, вона хотіла отримати гроші, і вони сказали, що з нашого боку все було добре. Вона чекала 5 робочих днів, вони сказали, що це буде готово, і передзвонювала їм щодня, оскільки вони все ще перевіряли... Ну, приблизно через 10 днів вона більше не могла ввійти у свій обліковий запис!? Зараз вона спустошена, і ми не знали до кого звернутися!!! На жаль, вона не зробила багато скріншотів, але я думав, що вона матиме докази, що вона заплатила гроші, і якщо хтось колись зустріне когось там, вона має день і час, коли вона виграла приз, тому, можливо, вони зможуть сказати, хто тоді виграв приз, якщо вони скажуть, що це була не вона? О, вони видалили її історію відразу! У неї є кілька знімків екрана, але якщо ви хочете отримати її електронну пошту, я можу її вам надати? Наперед дякую за все, що ви можете зробити!?
My girlfriend was cheated out of over $4600! She initially put $20 in Sninsy Casino and ended up winning a prize drop of a little over $4300, well she continued to play and lost a bit but ended up winning $700 more on snoop dog. Well she wanted to cash out and everything was fine on our end they said. She waited the 5 business days they said it would be up and called them back daily with they are still verifying...Well after about the 10th day she couldn't log into her account no more!? She is devastated now and we didn't know who to turn to!!! Unfortunately she didn't take to many screen shots,but I was thinking she will have proof she paid money,and if someone ever gets ahold of someone there she has the day and time she won the prize drop,so maybe they can say who won the prize drop then if they say it wasn't her? Oh and they deleted her history right off the get go! She has some screen shots,but if you would like her email I can give it to you? Thanks in advance for anything you can do!?
Це чудово. Я радий, що ми можемо чимось допомогти.
Але зараз я трохи розгубився, щоб сказати вам правду.
Ваша поточна скарга стосується ігрових автоматів Ragging Bull, де, до речі, Вероніка все ще чекає вашої відповіді.
Ви написали тут, що отримали гроші від Club Player. Отже, ви чекали на більше зняття коштів?🤔
That is great. I am glad we could be of some help.
But I am a bit confused now to tell you the truth.
Your ongoing complaint is for Ragging Bull Slots, where Veronika actually still awaits your response, by the way.
You wrote here that you got money from Club Player. So, were you waiting for more withdrawals then?🤔
Мою дівчину обдурили на понад 4600 доларів! Спочатку вона поклала 20 доларів у Sninsy Casino, а зрештою виграла приз у розмірі трохи більше 4300 доларів, що ж, вона продовжувала грати й трохи програла, але зрештою виграла ще 700 доларів на Snoop Dog. Добре, вона хотіла отримати гроші, і вони сказали, що з нашого боку все було добре. Вона чекала 5 робочих днів, вони сказали, що це буде готово, і передзвонювала їм щодня, оскільки вони все ще перевіряли... Ну, приблизно через 10 днів вона більше не могла ввійти у свій обліковий запис!? Зараз вона спустошена, і ми не знали до кого звернутися!!! На жаль, вона не зробила багато скріншотів, але я думав, що вона матиме докази, що вона заплатила гроші, і якщо хтось колись зустріне когось там, вона має день і час, коли вона виграла приз, тому, можливо, вони зможуть сказати, хто тоді виграв приз, якщо вони скажуть, що це була не вона? О, вони видалили її історію відразу! У неї є кілька знімків екрана, але якщо ви хочете отримати її електронну пошту, я можу її вам надати? Наперед дякую за все, що ви можете зробити!?
My girlfriend was cheated out of over $4600! She initially put $20 in Sninsy Casino and ended up winning a prize drop of a little over $4300, well she continued to play and lost a bit but ended up winning $700 more on snoop dog. Well she wanted to cash out and everything was fine on our end they said. She waited the 5 business days they said it would be up and called them back daily with they are still verifying...Well after about the 10th day she couldn't log into her account no more!? She is devastated now and we didn't know who to turn to!!! Unfortunately she didn't take to many screen shots,but I was thinking she will have proof she paid money,and if someone ever gets ahold of someone there she has the day and time she won the prize drop,so maybe they can say who won the prize drop then if they say it wasn't her? Oh and they deleted her history right off the get go! She has some screen shots,but if you would like her email I can give it to you? Thanks in advance for anything you can do!?
Насправді я вже відповів на ваш попередній пост тут .
Щоб допомогти їй, їй потрібно буде відкрити обліковий запис на нашому сайті та подати скаргу, тож ми зможемо втрутитися.
Чи піде вона на це? Ми тут, щоб допомогти.
I have already replied to your previous post here, actually.
In order to help her, she will need to open an account on our site and file a complaint, so we are able to intervene.
Will she go for it? We're here to help.
Вибачте, але я не зрозумів ваш запит.
Ви хочете знати про якесь казино, де можна виграти? це правильно?
Це досить важко передбачити, але ви можете переглянути тут найбільш рекомендовані казино для вашої країни, якщо хочете.
Sorry, but I don't think I understood your request here.
You want to know about some casino where you can win? Is that right?
It is quite difficult to predict that, but you can browse the most recommended casinos for your country here if you wish.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.