привіт знову
Дякую за всі скріншоти. Просто знайте, що немає потреби публікувати все це тут, на форумі.
Коли я попросив вас надати більше деталей, я насправді мав на увазі додаткову інформацію, наприклад:
- Коли саме ви зробили запит на зняття?
- Ваш обліковий запис підтверджено?
- Чи надавали вам якісь пояснення, чому ви не платите?
Я пропоную вам подати скаргу або скарги, якщо у вас виникла та сама проблема в кількох казино одночасно. Наша команда краще все розгляне, а потім, за потреби, ви надішлете їм ці чи інші скріншоти.
що ти кажеш
Просто перейдіть за цим посиланням і знайте, що скарги безкоштовні, тож не хвилюйтеся про будь-яку ціну.
Повідомте нас, якщо вам потрібна допомога з цим, і повідомте нам про ситуацію з цією проблемою.
Hello again.
Thank you for all the screenshots. Just please know that there is no need to post all this here on forum.
When I asked for more details from you, I actually meant some more information like:
- When exactly did your make the withdrawal request?
- Is your account verified?
- Did the casino(s) give you any explanation for not paying?
I would suggest you file a complaint, or complaints, if you have the same issue at more casinos at once. Our team will have a better look at everything, and then, if needed, you will send these or also other screenshots to them.
What do you say?
Just follow this link, please, and know that complaints are free of charge, so there is no worry at all about any cost.
Please let us know if you need any help with it and inform us about the situation with this issue.
Автоматичний переклад.