Добрий ранок! Чи змогли ви вийти після завершення рівня 4?
Good morning! Were you able to withdraw after completing level 4?
Bom dia! Vc conseguiu retirar após completar o nível 4?
Доброго ранку, я б ніколи... Я зрозумів, що казино не хоче торгувати, я сподіваюся, що у нього є міжнародна ліцензія.
Good morning, I would never... I realized that the Casino does not want to trade, I hope it has an international license.
Bom dia ,eu jamais ... Percebi que o Casino não quer negociar, espero que ele tem licença internacional.
Я більше не міг цього робити через стільки скарг, це вже шахрайство
I couldn't do it anymore because of so many complaints, it's already a scam
Não consegui mais pelo tanto de reclamação já é golpe
Вибачте, але я повинен сказати, що я не повністю розумію значення тут.🤷♀️ Не могли б ви пояснити, будь ласка?
Sorry, but I have to say that I do not fully understand the meaning here.🤷♀️ Could you explain, please?
І ви працювали, ви отримали деяку інформацію від когось із Casino 1778pg.com
And you worked, you got some information from someone at Casino 1778pg.com
E você deu certo ,teve algumas informações com alguém do Casino 1778pg.com
Я б сказав: не здавайтеся, якщо скаргу не закрито. Якщо говорити про це, чи можете ви відповісти на скаргу? Тепер ваша черга, почніть із цього посилання 👈
I would say: Don't give up unless the complaint is closed. Speaking of which, can you respond to the complaint, please? It's your turn now, start by using this link 👈
Вони попросили мене вкласти ще трохи грошей, щоб піднятися до VIP і зняти, я поклав 100, і тепер я навіть не можу грати, але вони просять мене зв’язатися з Саком...
They asked me to put in some more money to go up to VIP to withdraw I put 100 and now I can't even play but they ask me to get in touch with Sac...
pediram pra mim colocar, mais um dinheiro pra subi pro vip pra sacar coloquei 100 e agora nem estou conseguindo joga mais pede pra mim entrar em contato com Sac…
Це казино може бути шахрайством, у мене також є проблема, яку потрібно вирішити з ними, якщо вона не вирішиться, я піду до федеральної поліції, щоб посадити їх у в’язницю.
This Casino could be a scam, I also have a problem to resolve with them, if it doesn't resolve I will go to the federal police, just to put them in prison.
Este Casino pode ser um golpe , também estou com problema para resolver com eles ,caso não resolva irei procurar a polícia federal ,só para por eles na prisão.
Вони попросили мене вкласти ще трохи грошей, щоб піднятися до VIP і зняти, я поклав 100, і тепер я навіть не можу грати, але вони просять мене зв’язатися з Саком...
They asked me to put in some more money to go up to VIP to withdraw I put 100 and now I can't even play but they ask me to get in touch with Sac...
pediram pra mim colocar, mais um dinheiro pra subi pro vip pra sacar coloquei 100 e agora nem estou conseguindo joga mais pede pra mim entrar em contato com Sac…
Виглядає зовсім не добре. Ви читали дописи в цій темі?
Повідомте нам, будь ласка, як це розвиватиметься. Сподіваюся, ви зможете отримати свої гроші.🤞
It doesn't look good at all. Have you read the posts in this thread?
Let us know, please, how it'll develop. I hope you will be able to get to your money.🤞
У мене така ж проблема, як і в інших, мені вдалося виграти 5000, але як тільки я зайшов у VIP 3, вони попросили мене зв’язатися з sac, я поскаржився, і служба підтримки попросила мене внести ще 200, тому що в VIP 4 я зніму, але в мене немає грошей, і я повинен був зняти, тому що мені пообіцяли, що після VIP 3 більше не буде кроків для зняття.
Мені було цікаво, чи може хтось допомогти мені отримати ці гроші, тому що вони мені дійсно потрібні, не кажучи вже про те, що я вже поклав 100 реалів на цю платформу, я не можу втратити ці гроші
I have a similar problem to the others, I managed to win 5000 but as soon as I went to VIP 3 they asked me to contact the sac, I complained and the support asked me to deposit another 200 because in VIP 4 I would withdraw, but I have no money, and I was supposed to withdraw because they promised me that there would be no more steps to withdraw after VIP 3.
I was wondering if anyone could help me get this money, because I really need it, not to mention the fact that I've already put 100 reais on this platform, I can't lose that money
Estou com um problema semelhante aos demais, eu consegui ganhar 5000 mas assim que passei ao VIP 3 pediram pra mim entrar em contato com o sac, fiz a reclamação e o suporte pediu pra mim depositar mais 200 pois no VIP 4 eu sacaria, mas eu não tenho dinheiro, e era pra eu ter sacado pois eles me prometeram que não ia ter mais nenhum passo pra sacar depois do VIP 3.
Queria saber se alguém pode me ajudar a conseguir esse dinheiro, pois estou precisando muito, sem falar que eu já coloquei 100 reais nessa plataforma, eu não posso perder esse dinheiro
Привіт! Мені прикро чути про цю ситуацію. Казино також повідомило вам, чому воно не хоче платити вам гроші? Я не вважаю правильним, коли вам кажуть, що після VIP-рівня 3 проблем більше не буде, а потім просять ще один депозит, щоб перейти на вищий рівень.
Про яке казино ми говоримо?
Чи думали ви про те, щоб подати нам скаргу, щоб наша команда спробувала вам допомогти?
Якщо так, ось посилання, де ви можете це зробити . ⬅️
Ви це зробите?
Hi, I'm sorry to hear about this situation. Did the casino also tell you why it doesn't want to pay you the money ? I don't think it's right when they tell you that after VIP level 3 there will be no more problems and then ask you for another deposit to get to a higher level.
What casino are we talking about ?
Have you thought about filing a complaint with us so that our team can try to help you ?
If so, here is a link where you can do so. ⬅️
Will you do it ?
Я вже подав скаргу, чекаю відповіді...
I've already made a complaint, I'm waiting for the answer...
Eu já fiz uma reclamação, estou esperando o atendimento...
Привіт, судячи з того, що я бачив, скаргу відхилено. Ви грали в якесь соціальне казино чи що це було? Чи можете ви дати мені посилання. У мене є відчуття, що це може бути так, і тому його відхилили. 😥
Hello, according to what I saw complaint was rejected. Did you play in some social casino or what was it ? Can you please give me a link. I have a feeling that this might be the case and that's why it was rejected. 😥
Привіт,
Мені шкода, що відсутня частина "тому що". Звичайно, ми б принаймні розібралися в питанні. Будь ласка, знайдіть час, щоб належним чином оновити цю ситуацію. Можливо, ми зможемо вам якось допомогти.
Ну, ми будемо тут.
Hello,
I'm sorry to see the "because" part is missing. Surely we would at least understand the issue. Please take your time to update this situation properly. Perhaps we can help you somehow.
Well, we will be here.
Безкоштовні професійні навчальні курси для працівників онлайн-казино, що сприяють покращенню умов галузі та досвіду гравців і чесному підходу до азартних ігор.
Наша ініціатива зі створення глобальної системи самовиключення, яка дозволить вразливим гравцям блокувати собі доступ до всіх азартних ігор онлайн.
Casino.guru є незалежним джерелом інформації про онлайн-казино й азартні ігри, яке не контролюються будь-яким оператором азартних ігор або будь-якою іншою установою. Усі наші огляди й рекомендації створені чесно та завдяки поглибленим знанням та судженням членів нашої незалежної команди експертів; тим не менше, вони призначені тільки для інформаційних цілей і не повинні розглядатися як юридичні консультації. Ви завжди повинні переконатися в тому, що відповідаєте всім нормативним вимогам, перш ніж грати в будь-якому з обраних казино.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу:
youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.
Перевірте папку вхідних повідомлень і натисніть на посилання, яке ми надіслали на адресу: youremail@gmail.com
Посилання дійсне протягом 72 годин.
Перевірте папку «Спам» або «Акції», або натисніть на кнопку нижче.
Електронного листа з підтвердженням надіслано.